Policja w BMW?? Nieoznakowane radiowozy! | Trends

Policja ma nowe nieoznakowane radiowozy BMW – zobacz, czym zostanie zasilona flota drogówki

BMW nieoznakowane radiowozy

Do floty policyjnych radiowozów trafiły właśnie nieoznakowane radiowozy BMW 330e xDrive plug-in i BMW 330i xDrive oraz potężne BMW M340i xDrive. Na pierwszy rzut oka to zwykłe BMW serii 3, ale spotkanie z nimi może skończyć się mandatem. Gdzie „polują”?

BMW jest obecnie ulubioną marką polskiej Policji. Do floty dołączyły kolejne auta typoszeregu G20. Wybór padł na BMW 330e xDrive plug-in, czyli hybrydę, którą można ładować z zewnętrzengo źródła i BMW 330i xDrive, które trafiły komendy wojewódzkiej w Lublinie i będą się poruszały po terenie woj. Lubelskiego. BMW używają wideorejestratorów Videorapid 2a polskiej firmy Zurad. Producent zapewnia. że ich kamera nie jest oślepiana przez światła aut jadących z przeciwka w nocy. Sprzęt posiada „tryb nocny” i „system antyolśnieniowy”.BMW nieoznakowane radiowozy

Nieoznakowane BMW M340i xDrive

W sieci pojawiła się informacja, że szeregi drogówki z Bielska-Białej (woj. śląskie) zasili BMW M340i xDrive. 6-cylindrowy, rzędowy silnik benzynowy 3.0 Turbo, który produkuje 375 KM i 500 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km powinno trwać zająć ciut ponad 4 sekundy. Niewiele samochodów będzie w stanie uciec temu niepoornemu sedanowi. Ciekawe, czy będzie pozbawiony oznaczeń i sportowych dodatków.

BMW nieoznakowane radiowozy

Nieoznakowane BMW 330i xDrive

Kolejne dwa radiowozy to BMW 330i xDrive, które  trafią do jednostek z Chełma i Kraśnika. Motor 2.0 Turbo o mocy 252 KM i napęd na 4 koła zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,2 sekundy, a prędkość maksymalna to 250 km/h. Policja jest przekonana, że nowe BMW pozytywnie wpłyną na walkę z piratami drogowymi. Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie planuje wprowadzić do eksploatacji inne pojazdy marki Toyota Corolla.

źródło: Policja, Auto Dziennik

 

Podobne

BMW E10 1802 w trakcie jazdy

Prawie trafiło na złom – dziś jest dumą właściciela. Historia BMW 1802

– Obejrzałem auto i dotarło do mnie, co zrobiłem. Niewiele brakowało, bym je odsprzedał koledze, a on by je pewnie zezłomował... – tak zaczął swoją opowieść Jakub Boryczko, właściciel wyjątkowego BMW E10. BMW 1802 z 1973 roku Serce Jakuba zabiło mocniej, kiedy wśród dziesiątek samochodów w komisie niedaleko Krakowa zauważył BMW 1802 z 1973 roku. Wyglądem przypominało model 2002, tylko silnik miało…

Tak zmieniło się BMW serii 8 – galeria zdjęć

BMW serii 8 E31 było topowym coupe bawarskiej marki. Po kilku latach przerwy w produkcji tego modelu Niemcy postanowili wskrzesić cyfrę 8, która zarezerwowana została nie tylko dla nadwozia coupe! Klasyk z podnoszonymi światłami czy bardziej praktyczne i nowoczesne GranCoupe? Które auto zaparkowałbyś w swoim garażu?