Polacy lubią markę BMW. I nie tylko Polacy! - Trends Magazines

Polacy lubią markę BMW. I nie tylko Polacy!

Jak wygląda motoryzacyjna mapa świata? Próbę jej stworzenia podjęła brytyjska firma Quickco, na podstawie częstotliwości fraz wpisywanych do Google.

Z opracowania przygotowanego przez brytyjskiego dostawcę części zamiennych wynika, że Europa „należy” do BMW. Bawarska marka była najczęściej wyszukiwana nie tylko w Polsce, al również w Niemczech, Norwegii, Belgii, Holandii, Luksemburgu, Szwajcarii, Portugalii, Austrii, Grecji, Bułgarii, Mołdawii, Serbii, Słowenii, Chorwacji, Malcie, Cyprze, na Węgrzech i Ukrainie.

BMW wiodło prym również w krajach Bliskiego Wschodu, północnej Afryce, Zimbabwe, Suazi, Korei Południowej, Japonii czy na Madagaskarze. Łącznie BMW zajęło drugie miejsce w rankingu najczęściej wyszukiwanych marek w 51 krajach globu, ustępując Toyocie (74 państwa). Warto wspomnieć również o wysokich notowaniach Mini w Jemenie, Nepalu i Laosie.

Metodologię badań można próbować kwestionować – nie wszędzie pozycja Googla jest tak silna, jak w Europie, a w Chinach korzystanie z tej wyszukiwarki jest wręcz mocno utrudnione. Nawet jeżeli wyniki są obarczone błędem, pokazują, jak rozpoznawalną i pożądaną marką jest BMW.

Podobne

Co wybrać: BMW M4 Coupé czy M6 Coupé?

Tydzień z dwoma autami spod znaku M Power natchnął nas do nietypowego porównania. Inne moce, inne rozmiary i inna cena – dwie zupełnie różne bajki. Wynik wydawał się oczywisty, lecz z czasem zrozumieliśmy, że wcale tak nie jest.  M4 Coupé Pierwszy narożnik na ringu zajęło BMW M4 Coupé. Smukłe, zadziorne nadwozie pokryte alpejską bielą prezentuje…

Nowe BMW 1 F70 – beemka dla ludu?

Nowe BMW 1 F70 jest znacznie zmodernizowana w stosunku do swojego poprzednika. Pod spodem dzieli wiele rozwiązań technologicznych, ale na zewnątrz to zupełna nowość. Auto wygląda bardzo zwyczajnie, a Bawarczykom gdzieś umknęło to "premium". A może trzeba się przyjrzeć bliżej? Sprawdźmy. BMW 1 od początku nie miało lekkiego życia. Pierwsza generacja była krytykowana za to,…