Pół miliona Nissanów LEAF. Firma estymuje ile kilometrów przejechały elektryczne samochody przez dekadę - Trends Magazines

Pół miliona Nissanów LEAF. Firma estymuje ile kilometrów przejechały elektryczne samochody przez dekadę

Nissan świętuje produkcję 500-tysięcznego egzemplarza Nissan LEAF,  Półmilionowy egzemplarz został wyprodukowany w brytyjskim zakładzie Nissana w Sunderland niemal dekadę po tym, jak do sprzedaży trafił model pierwszej generacji. Fabryka wyprodukowała ponad 175 000 sztuk Nissana LEAF od 2013 roku, kiedy rozpoczęto w niej produkcję tego modelu.

Nissan LEAF był wielokrotnie wyróżniany na całym świecie. Uzyskał tytuły Samochodu Roku 2011 w Europie, Światowego Samochodu Roku 2011 oraz Samochodu Roku 2011 i 2012 w Japonii. A co ważniejsze, zdobył zaufanie setek tysięcy klientów. My przetestowaliśmy najnowszego LEAF i zapraszamy na naszą prezentację TUTAJ

Droga do elektrycznej przyszłości

Nissan deklaruje, że od 2010 roku właściciele Nissanów LEAF przejechali łącznie 14,8 miliarda „elektrycznych” kilometrów, co pozwoliło zapobiec emisji ponad 2,4 miliarda kilogramów CO2 do atmosfery.

W czasie niedawnej kwarantanny jakość powietrza na całym świecie poprawiła się w związku z ograniczeniem działalności powodującej emisję CO2. Badania w Europie pokazały, że 68% respondentów wspiera kroki mające na celu zapobieżenie powrotowi do poprzedniego poziomu zanieczyszczenia powietrza.

Podobne

VW Golf 8 R z zawieszeniem ST_XTA_plus_3 w czasie jazdy widok z tyłu

Radość ze sportowej jazdy… Golfem dzięki KW. Drżyjcie BMW!

Znany miłośnikom tuningu i motorsportu producent zawieszenia, KW automotive, ma nową propozycję do prawie wszystkich modeli Golfa 8 (w tym wersji po liftingu) oraz Golfa GTI, Golfa GTI Clubsport i Golfa R Performance. Teraz, dzięki zestawowi zawieszenia gwintowanego XTA plus 3 doświadczysz radości jazdy, którą chwalą się fani BMW. Zestaw obejmuje regulowane amortyzatory wielozaworowe w…

VW Öko-Polo: Ekologiczny mistrz sprzed lat

Jak sięgnąć pamięcią, kierowcy zawsze narzekali na ceny paliw. Czy słusznie? Koszt zakupu paliwa u schyłku lat 80. XX wieku, uwzględniając siłę nabywczą pieniądza oraz inflację, był o 50 procent niższy niż obecnie. Jednak już wtedy Volkswagen postanowił sprawdzić, czy zaawansowana technologia będzie w stanie przynieść portfelom kierowców odrobinę finansowego wytchnienia. Najlepiej rokowały doładowane diesle…