Piotr Kraśko jeździł bez prawa jazdy przez 6 lat - Trends Magazines

Piotr Kraśko jeździł bez prawa jazdy przez 6 lat

Dzisiejsze media rozpisują się o tym, że dziennikarz Piotr Kraśko stracił prawo jazdy. Ale to nieprawda. Nie można stracić czegoś, czego się nie ma. I to od 6 lat. 

Jak ustalili dziennikarze „Super Express”, Piotr Kraśko został skazany na 7,5 tys. zł grzywny i rok zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych. Znany dziennikarz został zatrzymany do rutynowej kontroli drogowej w woj. podlaskim w kwietniu br. Wtedy wyszło na jaw, że Kraśko nie tylko nie ma przy sobie prawa, ale też to, że stracił je kilka lat temu.

Po raz pierwszy było to w 2009 roku, wówczas dziennikarz przekroczył dozwoloną liczbę punktów karnych. Później stało się to po raz kolejny w 2015 roku. Od tego czasu nie podszedł ponownie do egzaminu, aż do teraz. Po ostatnim incydencie okazał skruchę i zdał egzamin na prawo jazdy. Niestety pomimo tego nie będzie mógł wsiąść za kierownicę przez najbliższy rok. Nie jest to najsurowsza kara, jaka mogła spotkać dziennikarza – groziły mu nawet dwa lata więzienia. Sąd uwzględnił jednak dotychczasową niekaralność dziennikarza.

Piotr Kraśko jest znany z zamiłowania do szybkich samochodów. Może nie ma tak bogatej kolekcji jak np. Kuba Wojewódzki, ale w garażu dziennikarza też znajdują się ciekawe samochody. Parkuje tam np. Ford Mustang cabrio, Mercedes Klasy G, BMW Serii 6 czy 7. 

Tak się zastanawiamy, jak to możliwe, że przez 6 lat udawało mu się jeździć bez prawa jazdy? To musi oznaczać, że nie miał żadnej kontroli drogowej, aż do wspomnianej w kwietniu tego roku. Po rozmowie w redakcji też stwierdziliśmy, że przez 10-12 lat posiadania prawa jazdy mieliśmy zaledwie kilka takich kontroli. Czy to oznacza, że powinno być ich więcej? Dajcie znać w poniższej ankiecie.

20
Czy na drogach powinno być więcej kontroli drogowych?

Konrad Maruszczak

fot. instagram.com/p_krasko/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Golf III 1.8 Turbo 1

VW Golf III 1.8 Turbo – bursztynowy blask

VW Golf III 1.8 Turbo jest dumą Łukasza, bo większość prac przy jego modyfikacji wykonał sam. Choć ten projekt niektórzy mogliby uznać za kompletny, jego właściciel nie zamierza spocząć na laurach. W 2005 roku roku, po otrzymaniu prawa jazdy, Łukasz postanowił kupić pierwsze własne auto. Uczył się jeździć Skodą Felicią rodziców, przyzwyczaił się do małego…

Ile kosztował Volkswagen Passat B4 jako nowy?

Na ulicach mieszają się zachodnie samochody z modelami FSO, supermarkety powstają jak grzyby po deszczu, benzyna kosztuje dwa złote, a prezydentem jest Lech Wałęsa. Witamy na początku lat 90. i zapraszamy do salonu Volkswagena, gdzie nowym modelem jest Passat B4.   Czwarta generacja Volkswagena Passata zadebiutowała w 1993 roku. Auto miało zupełnie nowy design, ale…