Pierwszy salon Pagani w Polsce - Trends Magazines

Pierwszy salon Pagani w Polsce

Pagani to jedna z najbardziej egzotycznych marek świata. Śmiało można zestawić ją razem z Bugatti i Koenigseggiem. Auta tej wyjątkowej marki można już kupować u oficjalnego dealera w Polsce.

Właścicielami pierwszego w Polsce salonu Pagani jest Grupa Pietrzak. Warto tu wspomnieć, że Ci posiadają już na terenie kraju salony takich marek jak Alpine, Ferrari, Maserati czy Koenigsegg. Firma wywodzi się ze stolicy Górnego Śląska, ale salon Pagani będzie zlokalizowany w Warszawie.

Klienci nie będą mieli zbyt dużego wyboru, bowiem Pagani oferuje tylko jeden model – Huayra. Ale za to jaki model! Pagani Huayra produkowane jest w Modenie. Auto składa się z 3770 części, jego nadwozie wykonane jest z egzotycznego materiału o nazwie Carbotanium, czyli połączenia włókna węglowego i aluminium. Silnik? To „v12” od AMG o pojemności 6 litrów o mocy 730 KM.

To przekłada się na kosmiczne wręcz osiągi. Huayra osiąga pierwsze 100 km/h w 3,2 s. Maksymalnie pojedzie ponad 370 km/h. Mamy więc do czynienia z hipersamochodem i wcześniejsze porównanie z Bugatti i Koenigseggiem nie jest przypadkowe. 

Za ten wyjątkowy samochód klienci będą musieli zapłacić ponad 1 mln euro w zależności od wersji i wyposażenia. Myślicie, że znajdą się klienci?

Konrad Maruszczak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tak szybko na biegu wstecznym nie jechał nikt

50 km/h? 60 km/h? Amerykanin wpadł na pomysł, aby wsiąść za kierownicę sportowego samochodu, wrzucić wsteczny i jechać ile fabryka dała! Wynik jest rekordowy.  "Wsiądę dziś do auta, wrzucę wsteczny i spróbuję pojechać najszybciej jak się da" - pomyślał pewnego dnia amerykański kierowca Scot Burner. Jak pomyślał tak zrobił, a przy okazji zaprosił kilku gości…

Jedyn(k)a taka BMW 116i (E87)

Wraz z nowym modelem E87 BMW dołączyło w 2004 roku do grona producentów klasy premium, oferujących samochody kompaktowe. Koncern nie uległ trendom i podtrzymując wieloletnią tradycję zaprojektował unikatowy dla segmentu C model z tylnym napędem. Dla Sebastiana, który posiadał wcześniej limuzyny E36, E46 oraz dwa E39, jedynym mniejszym hatchbackiem godnym uwagi było BMW 1. W…