Pierwsza runda Hot Hatch Cup 2022 na Silesia Ring za nami - Trends Magazines

Pierwsza runda Hot Hatch Cup 2022 na Silesia Ring za nami

Hot Hatch Cup I runda

Wiosenna pogoda sprzyjała tym, którzy zdecydowali się wystartować w tę niedzielę na zawodach w Kamieniu Śląskim. Było słonecznie, ciepło i szybko.

Czym jest Hot Hatch Cup?

Hot Hatch Cup to zawody zrzeszające miłośników szybkich hatchbacków. Każda runda to odrębne zawody podczas których zawodnicy rywalizują ze sobą w konwencji time attack. Liczy się suma 3 najlepszych czasów okrążenia toru uzyskanych podczas całego dnia – podaje organizator. Punkty zliczane są do klasyfikacji generalnej całych zawodów Hot Hatch Cup.

W tym roku mamy do czynienia już z trzecią odsłoną tych zawodów, tym razem pod patronatem Sklepopon.com. Zawodnicy podczas zawodów Hot Hatch Cup podzieleni są na grupy liczące od 15 do 22 samochodów, następnie jeżdżą po torze w pętli w ramach 15-20 minutowych sesji – organizator przekazuje na swojej stronie – Wyprzedzanie jest jak najbardziej dozwolone. Dzięki takiej organizacji w ciągu dnia zawodów osiągany wynik 120-180 przejechanych kilometrów po torze nie jest dla nikogo zaskoczeniem.

Pierwsza runda HHC na Silesia Ring

Pierwsza runda odbyła się w Kamieniu Śląskim na torze Silesia Ring, który jest jednym z najlepszych tego typu obiektów w Polsce, podobnie jak Tor Poznań i Autodrom Jastrząb. 27 marca zawodnicy mogli ucieszyć się z powodu dobrych warunków, bo było ciepło, sucho i prawie bezwietrznie. 
Na czele tabeli stanęło Subaru Sti ze średnią trzech najlepszych czasów 1;47.256 (najlepsze okrążenie 1;47.053).

Spis kolejnych rund imprezy znajduje się poniżej:
1. Silesia Ring, 27 marca
2. Tor Poznań, 29 kwietnia
3. Tor Poznań, 12 czerwca
4. Autodrom Jastrząb, 19 czerwca
5. Silesia Ring, 30 lipca
6. Autodrom Jastrząb, 10 września
7. Silesia Ring, 23 października

Pełną tabelę wyników znajdziecie TUTAJ.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Udana metamorfoza VW Golfa III VR6 Turbo

Jest rok 2003. Volkswagen Golf III rocznik 1992 właśnie zmienił właściciela. Pod maską swojego nowego auta jego właściciel, Mati, ma silnik VR6. Przy wadze minimalnie przekraczającej 1200 kilogramów moc 174 KM jest znakomicie odczuwalna. Ale nie dostarcza to właścicielowi pożądanej satysfakcji i już po kilku tygodniach „trójka” zostaje rozebrana do gołej blachy. Nadszedł czas wielkiej…

Płonące BMW

Płonące BMW – 18 tysięcy aut wezwanych do serwisu!

Jak donosi lokalny, bawarski portal pnp.de „ze względu na ryzyko pożaru BMW poprosiło na piśmie 18.000 właścicieli pojazdów o przybycie do warsztatów”. Zdaniem koncernu BMW zapytanego przez dziennikarzy PNP „wyciek w module recyrkulacji spalin jest znanym problemem mechanicznym”. Modele, których dotyczy ten problem (głównie produkowana w Dingolfing seria 5 oraz SUV X3) otrzymają aktualizację oprogramowania…