Piękno dawnych VW na Auto Nostalgii 2020 - Trends Magazines

Piękno dawnych VW na Auto Nostalgii 2020

Auto Nostalgia 2020 VW Garbus

Jubileuszowe, dziesiąte już targi old- i youngtimerów za nami. W gościnnej hali Global Expo w Warszawie we wrześniowy weekend (12–13.09) fani zabytkowej motoryzacji mogli podziwiać auta inne niż zwykle widywane na ulicach.

Klasyczna motoryzacja emanuje ponadczasowym pięknem. Te auta projektowane były nie tylko po to, by jeździć, ale też by zachwycać. Choć jest ich coraz mniej, nadal stanowią obiekt pożądania prawie każdego miłośnika samochodów.

Auto Nostalgia 2020 VW Garbus

Tegoroczna wystawa, bez wątpienia inna z powodu panującej pandemii, nie zraziła widzów, którzy w słoneczny weekend licznie stawili się na terenach dawnej fabryki na Żeraniu.

Auto Nostalgia 2020 VW Garbus

 

Nas, oczywiście, interesowały samochody Volkswagena. Wśród wielu innych marek to m.in. przy Garbusach fotografowali się prawie wszyscy. Właścicielem jednego z nich można było stać się płacąc 39.900 zł.

Auto Nostalgia 2020 VW Puma i SP2

 

Nie tylko Garbusy przyciągały uwagę fanów aut z Wolfsburga. Ciekawostką były dwa samochody rodem z Brazylii, o których pisaliśmy już na łamach VW TRENDS. To piękne SP2 i Puma 1600 GT. Oba z 1978 roku i oba wystawione na sprzedaż.

Auto Nostalgia 2020 stoisko Volkswagen Bank

Sporo osób zatrzymywało się też przy stoisku Volkswagen Banku. Ich uwagę zwróciła oferta kredytu gotówkowego na zakup lub renowację zabytkowych aut. Dzięki niemu marzenie o klasycznej motoryzacji staje się bardziej realne.

RT

Fot. autor, uczestnicy

Podobne

25 lat Audi RS Avant – HISTORIA

Historia legendy Audi RS 4 Avant, jak żaden inny samochód, jest doskonałym połączeniem najwyższych osiągów i możliwości codziennego użytkowania. Jego korzenie sięgają roku 1994, kiedy to na drogach pojawił się jego legendarny przodek – Audi RS 2 Avant. 1994 – Audi RS 2 Avant: mocny trendsetter W roku 1994 cztery pierścienie wyznaczyły modelem RS 2…

Tuning-VW Golf II Rallye G60 widok z tylu

Rewolucyjny, ale niedoceniony VW Golf II G60 Rallye

W historii VW wiele jest momentów przełomowych. Wprowadzenie przedniego napędu do aut klasy średniej, stworzenie VW Garbusa, którego ostatecznie sprzedano w ponad 22 milionach egzemplarzy, czy zastosowanie silników TDI. Są również projekty, które nigdy nie miały szans odegrać znaczącej roli w swoich czasach. Wymienić tu można między innymi rewolucyjne V12 Coupé czy Golfa Rallye. Mimo…