Piękno dawnych VW na Auto Nostalgii 2020 - Trends Magazines

Piękno dawnych VW na Auto Nostalgii 2020

Auto Nostalgia 2020 VW Garbus

Jubileuszowe, dziesiąte już targi old- i youngtimerów za nami. W gościnnej hali Global Expo w Warszawie we wrześniowy weekend (12–13.09) fani zabytkowej motoryzacji mogli podziwiać auta inne niż zwykle widywane na ulicach.

Klasyczna motoryzacja emanuje ponadczasowym pięknem. Te auta projektowane były nie tylko po to, by jeździć, ale też by zachwycać. Choć jest ich coraz mniej, nadal stanowią obiekt pożądania prawie każdego miłośnika samochodów.

Auto Nostalgia 2020 VW Garbus

Tegoroczna wystawa, bez wątpienia inna z powodu panującej pandemii, nie zraziła widzów, którzy w słoneczny weekend licznie stawili się na terenach dawnej fabryki na Żeraniu.

Auto Nostalgia 2020 VW Garbus

 

Nas, oczywiście, interesowały samochody Volkswagena. Wśród wielu innych marek to m.in. przy Garbusach fotografowali się prawie wszyscy. Właścicielem jednego z nich można było stać się płacąc 39.900 zł.

Auto Nostalgia 2020 VW Puma i SP2

 

Nie tylko Garbusy przyciągały uwagę fanów aut z Wolfsburga. Ciekawostką były dwa samochody rodem z Brazylii, o których pisaliśmy już na łamach VW TRENDS. To piękne SP2 i Puma 1600 GT. Oba z 1978 roku i oba wystawione na sprzedaż.

Auto Nostalgia 2020 stoisko Volkswagen Bank

Sporo osób zatrzymywało się też przy stoisku Volkswagen Banku. Ich uwagę zwróciła oferta kredytu gotówkowego na zakup lub renowację zabytkowych aut. Dzięki niemu marzenie o klasycznej motoryzacji staje się bardziej realne.

RT

Fot. autor, uczestnicy

Podobne

VW ID. Buzz – powrót Bulliego w nowoczesnej formie

Trzeba przyznać, że wygląda świetnie. Auto wyróżnia się spośród szaro-czarnych nowoczesnych aut nie tylko wesołymi kolorami, ale też stylistyką. Auto jest bardzo kompaktowe i ma napęd na tył! Nowy VW ID.Buzz naśladuje swojego protoplastę T1 i tak jak tamtem nie jest wielkiem dostawczakiem. Nadwozie mierzy 4712 mm długości. Rozstaw osi to 2988 mm. W wersji…

Odświeżony VW Golf GTI już prawie jest. Zmiany są niewielkie

Żeby dostrzec zmiany w VW Golfie GTI trzeba się dobrze przyjrzeć. Nie, jeszcze bardziej się przyjrzyj. Jeszcze bardziej. Jeszcze odrobinę i wtedy zobaczysz, co zmieni się w stosunku do obecnej generacji. Szczegółowość nie oznacza, że zmian nie ma. Żeby dostrzec zmiany w stosunku do obecnej generacji VW Golfa, trzeba zacząć od przedniego pasa. Obecne GTI…