Ostatni dzwonek GTI - Trends Magazines

Ostatni dzwonek GTI

Gdy debiutował, nie był specjalnie pożądany. Obecnie Golf IV w wersji GTI to już pełnowartościowy klasyk. Znalezienie zadbanego i całkowicie seryjnego egzemplarza staje się coraz trudniejsze, a ceny niebawem zaczną rosnąć.

Każdy Volkswagen z tej legendarnej rodziny budzi duże emocje. Zwiastuje dobrą dynamikę, jeszcze lepsze prowadzenie na zakrętach oraz pakiet atrakcyjnych dodatków, obejmujący m.in. alufelgi czy kubełkowe fotele. Pierwsze trzy generacje Golfa GTI to już pełnowartościowe youngtimery. Ceny zadbanych egzemplarzy bardzo wzrosły.

U progu drugiego etapu swojej kariery stoi właśnie sportowa wersja czwórki. Przez pierwsze lata od debiutu model budził mieszane uczucia. Był mniej wyrazisty stylistycznie od poprzedników, a konkurencja urosła w siłę i udowodniła, że można stworzyć jeszcze lepiej prowadzące się kompakty. Oczywiście inżynierowie Volkswagena udowodnili, że dalej są w stanie wyznaczać nowe standardy.

Na co zwrócić uwagę, ile kosztuje, jak szukać? O tym w VW TRENDS 1/2021.
Kup najnowszy nr 1/2021 on-line lub zaprenumeruj czasopismo na cały rok!

Podobne

„Koksy” z BMW zaatakowali kierowcę Seata

W te wakacje mamy do czynienia z wyjątkowo dużą liczbą niebezpiecznych sytuacji na drodze, zarejestrowanych przez wideorejestratory. Tym razem dwóch agresorów zaatakowało kierowcę Seata.  Zaledwie w ciągu tygodnia doszło do kilku niebezpiecznych zdarzeń. Najpierw pisaliśmy o wyczynach kierowcy BMW M3 na autostradzie A1. Potem do sieci trafiło nagranie o niebieskim VW Arteonie, zajeżdżającym drogę na…

Retrofity LED legalne w Niemczech? Kiedy w Polsce?

Posiadacze 29 modeli samochodów osobowych mogą już zamienić użytkowane dotychczas żarówki halogenowe H7 na retrofity LED marki Philips. Jest jedno "ale" . Jest to możliwie tylko w Niemczech, które są pierwszym krajem w Europie, który dopuścił je do użytku na drogach publicznych. Wprowadzone w latach 60. XX wieku do seryjnej produkcji żarówki halogenowe mają już…