Ostatni dzwonek GTI - Trends Magazines

Ostatni dzwonek GTI

Gdy debiutował, nie był specjalnie pożądany. Obecnie Golf IV w wersji GTI to już pełnowartościowy klasyk. Znalezienie zadbanego i całkowicie seryjnego egzemplarza staje się coraz trudniejsze, a ceny niebawem zaczną rosnąć.

Każdy Volkswagen z tej legendarnej rodziny budzi duże emocje. Zwiastuje dobrą dynamikę, jeszcze lepsze prowadzenie na zakrętach oraz pakiet atrakcyjnych dodatków, obejmujący m.in. alufelgi czy kubełkowe fotele. Pierwsze trzy generacje Golfa GTI to już pełnowartościowe youngtimery. Ceny zadbanych egzemplarzy bardzo wzrosły.

U progu drugiego etapu swojej kariery stoi właśnie sportowa wersja czwórki. Przez pierwsze lata od debiutu model budził mieszane uczucia. Był mniej wyrazisty stylistycznie od poprzedników, a konkurencja urosła w siłę i udowodniła, że można stworzyć jeszcze lepiej prowadzące się kompakty. Oczywiście inżynierowie Volkswagena udowodnili, że dalej są w stanie wyznaczać nowe standardy.

Na co zwrócić uwagę, ile kosztuje, jak szukać? O tym w VW TRENDS 1/2021.
Kup najnowszy nr 1/2021 on-line lub zaprenumeruj czasopismo na cały rok!

Podobne

VW Golf 8 GTI

Powrót legendy – Golf 8 GTI [GALERIA, WIDEO]

Mieliśmy go poznać podczas salonu w Genewie. Niestety zamiast legendarnego święta motoryzacji świat ogarnął wtedy strach związany z pandemią. Dziś czarne chmury mijają, a Volkswagen zdecydował się pokazać światu ikonę - nowego Golfa 8 GTI. Moc i napęd Nowy Golf GTI ma 2-litrowy silnik TSI (EA888 evo4) o mocy 245 KM, który napędza przednią oś.…