Oryginalna taksówka BMW E34 525 tds na sprzedaż - Trends Magazines

Oryginalna taksówka BMW E34 525 tds na sprzedaż

BMW E34 jest dziś jak na lekarstwo. Zadbane egzemplarze kosztują krocie, a oryginalnie zachowane sztuki występują niezwykle rzadko. Jednak teraz na sprzedaż pojawiła się bardzo ciekawa wersja modelu 525 tds. Ciekawa, bo to oryginalna niemiecka taksówka.

Ceny BMW E34 potrafią przyprawić o ból głowy. Najbardziej wartościowe są oczywiście egzemplarze kolekcjonerskie i to te z modelu M5. Jednak wyjątkowo rzadko, albo prawie wcale pojawia się ogłoszenie BMW E34 w tzw. „majonezie”, czyli niemieckiej taksówki. Nie jest to żadne fake taxi, a prawdziwa taksówka, jeżdżąca jeszcze niedawno po niemieckich ulicach. 

To BMW 525 tds wyjechało z fabryki w 1992 roku i przewoziło ludzi nieprzerwanie do 2005 roku. Od tamtej pory było skrzętnie schowane w garażu, bowiem posiadał go właściciel firmy taksówkarskiej, który zadbał o prawidłowy stan auta. 

Wyposażenie jest dość nietypowe. E34 posiada m.in. otwierany szyberdach, cztery elektryczne szyby, mechaniczną szperę, czy skórzaną tapicerkę. Nie posiada natomiast klimatyzacji.

Przebieg? Jak przystało na niemiecką taksówkę – spory. W ogłoszeniu widnieje liczba 499 999 km. Dla dobrze zadbanego motoru M51 nie jest to jednak duża liczba. Biorąc pod uwagę wnętrze pojazdu, możemy śmiało powiedzieć, że właściciel mocno dbał o poczciwego „tds-a”. 

Cena BMW E34 525 tds taxi to 7999 euro. Warto?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning VW Golf Mk3 Variant widok od tyłu

Golf Mk3 Variant, który robi wrażenie

Pierwsze auto w Polsce ze stylingiem Sad-look. Perłowy lakier, felgi prosto z Porsche i kompleksowa przebudowa wnętrza, to jego cechy charakterystyczne. Pod maską egzotyczna jednostka V5. Zachwyca i szokuje, prezentując swój własny styl.   Lookaz – właściciel prezentowanego auta – jego modernizację zaczął dość nietypowo, bo od foteli. Pewnego dnia stał się szczęśliwym posiadaczem kompletnej…

Siekiera kontra skalpel, czyli wyścig M8 vs M2- VIDEO

Tym razem Matt z carwow porównuje M8 Competition oraz M2 Competition na mokrej nawierzchni. Czy 4.4-litrowe V8 o mocy 625 KM i napęd na obie osie wystarczy, żeby pokonać mniejsze Coupé? M2 ma do dyspozycji "jedynie" 410 KM z turbodoładowanego R6 o pojemności 3 litrów, który napędza tylną oś. Zgadzamy się w 100% z opisem…