Nowy VW Golf - cena w Polsce. Jak na dzisiejsze standardy, nie jest źle - Trends Magazines

Nowy VW Golf – cena w Polsce. Jak na dzisiejsze standardy, nie jest źle

Nowy VW Golf 2024

W salonach Volkswagena ruszyła przedsprzedaż nowego Golfa. Nowy VW Golf to odświeżona wersja Mk8 i jeden z ostatnich Golfów ze spalinowymi silnikami. Ile trzeba zapłacić w Polsce za popularnego Volkswagena?

W tym roku Volkswagen Golf kończy równe 50 lat. Z tej okazji możemy spodziewać się różnych eventów oraz specjalnych wersji modelu. Teraz debiutuje też ósma generacja Golfa po faceliftingu, która otrzymała metkę z ceną.

VW Golf R 2024 – wiemy jaki będzie

Ile kosztuje nowy Volkswagen Golf w Polsce?

Volkswagen rozpoczyna przedsprzedaż najnowszego wcielenia bestsellera z Wolfsburga – Golfa. Ceny zaczynają się od 112 100 zł. Tyle kosztuje auto z nadwoziem hatchback w podstawowej wersji wyposażenia Golf, z silnikiem 1.5 TSI o mocy 115 KM. Poza odmianami Golf, Life i Style nowy Golf debiutuje na rynku także w wyjątkowej wersji Special Edition, która otrzymała wyposażenie dodatkowe w bardzo korzystnej cenie.

Nowy VW Golf Special Edition jest droższy od odmiany Life o zaledwie 800 zł, a kupujący zyskuje pakiet wyposażenia dodatkowego o wartości 11 190 zł. Nowy Golf będzie oferowany także w wielu wariantach finansowania, m.in. leasingu – przy założeniu 10% wpłaty wstępnej i umowie na 48 miesięcy z limitem 15 tys. km rocznie miesięczna rata za bazową odmianę wyniesie 1006 zł netto.

Nowy VW Golf 2024 – ceny i wersje

Pod maską początkowo znajdą się wyłącznie silniki 1.5 TSI, również w wersji mild hybrid – eTSI mHEV. Do wyboru będzie odmiana 115 lub 150 KM. Samochody z silnikami eTSI będą standardowo wyposażone w skrzynię DSG, a jednostki TSI będą przekazywać moment obrotowy na przednie koła za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów.

Nieco później w sprzedaży znajdą się także odmiany z silnikami 2.0 TDI (o mocy 115 lub 150 KM, ta druga standardowo ze skrzynią DSG), a także 2.0 TSI o mocy 204 KM (w Golfie Variancie Style z napędem 4MOTION) oraz 265 KM (w Golfie GTI). Pojawi się także usportowiona hybrydowa odmiana GTE o mocy 272 KM.

Nadchodzi VW Golf z Polski. Jest decyzja koncernu

Volkswagen twierdzi, że dzięki zmianie akumulatora na większy (19,7 KWh w porównaniu do 10,6 kWh poprzednio) i oszczędnemu silnikowi 1.5 TSI evo2 nowy Golf eHybrid będzie w stanie pokonać łącznie ok. 1000 km w trybie hybrydowym na długich trasach. Przy korzystaniu wyłącznie z silnika elektrycznego hybrydowy Golf będzie dysponować zasięgiem ok. 100 km. Dodatkową zaletą obu odmian hybrydy plug-in jest możliwość ładowania prądem stałym o mocy do 50 kW i przemiennym do 11 kW (poprzednio 3,6 kW).

Wersja silnikowa Golf Life Special Edition Style
1.5 TSI | 85kW/116KM | manualna, 6-biegowa 112 100 PLN 115 090 PLN 115 890 PLN
1.5 TSI | 110kW/150KM | manualna, 6-biegowa 123 390 PLN 124 190 PLN 134 090 PLN
1.5 eTSI mHEV | 85kW/116KM | DSG, 7-stopniowa 125 390 PLN 126 190 PLN
1.5 eTSI mHEV | 110kW/150KM | DSG, 7-stopniowa 133 690 PLN 134 490 PLN 144 390 PLN

Odmiany Golf to bazowe wersje z podstawowym wyposażeniem, na pokładzie takiego Golfa znajdziemy m.in. automatyczna klimatyzacja, wielofunkcyjna kierownica, system wyświetlania znaków drogowych, tempomat, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, nowy system infotainment, bezprzewodowy App-Connect (integracja z Apple CarPlay i Android Auto), interfejs telefonu komórkowego oraz nowe reflektory LED i tylne światła w tej samej technologii.

W późniejszym czasie, obok mocniejszych silników pojawią się też wersje wyposażenia R-Line, GTE oraz GTI.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Cupra Formentor VZ5

TEST Cupra Formentor VZ5 – jeździmy autem Lewandowskiego

Cupra Formentor VZ5 to samochód wyjątkowy. To nie tylko najmocniejsza Cupra w ofercie, ale także mocno limitowany egzemplarz. Takim autem jeździ także Robert Lewandowski. Oto test najmocniejszej Cupry na rynku.  Cupra bardzo dobrze radzi sobie na polskim rynku. W pierwszej połowie 2023 roku hiszpańska marka sprzedała w naszym kraju 4250 samochodów, co jest wzrostem o…

Tym autem nie wjedziesz do centrum. Podjęto decyzję

Od 1 lipca 2024 roku w Warszawie zacznie działać strefa czystego transportu. Do centrum nie wjedziesz autem starym samochodem, a złamanie przepisu będzie kosztować 500 zł. Sprawdź, czy będziesz mógł wjechać swoim autem. Na razie pierwszym miastem, gdzie zostanie wprowadzona strefa czystego transportu będzie Warszawa. Do centrum stolicy nie wjadą diesle mające więcej niż 18…