Nowy olej Shell Helix Ultra 0W - Trends Magazines

Nowy olej Shell Helix Ultra 0W

Shell, który  dostarcza swój olej m.in. zespołowi Ferrari w Formule 1, czy choćby ekipom BMW Motorsport w wyścigach DTM i Hyundai Motorsport w WRC, powiększył właśnie swoją ofertę o nowe, w pełni syntetyczne oleje silnikowe o niskiej lepkości – Shell Helix Ultra 0W. Bazując na wyścigowo-rajdowym doświadczeniu zostały one zaprojektowane tak, by zapewnić najwyższe osiągi i poziom ochrony silnika.

Szczególnie istotne jest w dobie downsizingu przy silnikach z turbodoładowaniem.  Shell Helix Ultra 0W został opracowany tak, by zapewnić możliwie najlepsze zabezpieczenie turbosprężarki – chronić elementy silnika w temperaturze sięgającej nawet 1000°C i  ograniczyć tworzenie się szkodliwych osadów.

Oleje Shell Helix Ultra 0W, wytwarzane są z zastosowaniem rewolucyjnej technologii Shell PurePlus, która umożliwia uzyskiwanie z gazu ziemnego krystalicznie czystego oleju bazowego, niezawierającego praktycznie żadnych zanieczyszczeń obecnych w ropie naftowej. Produkty wytwarzane w tej technologii pomagają zachować optymalną czystość silnika, zbliżoną do fabrycznej, a także doskonałą stabilność lepkości w wysokich temperaturach pracy. Odpowiednie dodatki wspierają zabezpieczenie silnika i jego elementów. Przyczyniają się do redukcji procesów osadzania się szlamów, wpływają na neutralizację zagrażających jej kwasów oraz wspomagają ochronę przed korozją. Dodatkową zaletą niskiej lepkości i niskiego współczynnika tarcia jest zmniejszenie zużycie paliwa nawet o 3% oraz ograniczenie emisji dwutlenku węgla (przy rocznym przebiegu 14.500 km około 70 kg CO2). To tyle, ile wytwarzamy, parząc 7.000 filiżanek kawy.

 

Podobne

BMW M8 vs. BMW X5M

Pojedynek wagi ciężkiej – BMW M8 vs. BMW X5M

BMW X5M Competition kontra BMW M8 Competition Cabrio. W zawodowym boksie obowiązuje podział na wagi. Górny limit wagowy jednej kategorii jest zarazem dolnym limitem kolejnej. Wszystko to nie ma znaczenia, gdy dochodzimy do wagi ciężkiej. W niej walczą wszyscy o masie ponad 90,719 kg. Właśnie tak wygląda porównanie dwóch potężnych samochodów z rodziny M. W…

T4 Multivan Highline za 100 tys. zł przód

Multivan T4 za prawie 100 tys. zł – czy VW z 2002 może być tyle wart?

Na niemieckim portalu sprzedażowym Ebay możemy aktualnie znaleść ogłoszenie Volkswagena Multivan z Polski. Jest to model T4, pochodzi z 2002. Sprzedający twierdzi, że pojazd jest w świetnym stanie technicznym. Czy to wystarczy, żeby uzasadnić jego cenę? Volkswagen T4 Od 1990 do 2003 roku Volkswagen dostarczył klientom 1.873.033 egzemplarzy T4. Nie oznacza to jednak, że poszukiwanie…