Nowy olej Shell Helix Ultra 0W - Trends Magazines

Nowy olej Shell Helix Ultra 0W

Shell, który  dostarcza swój olej m.in. zespołowi Ferrari w Formule 1, czy choćby ekipom BMW Motorsport w wyścigach DTM i Hyundai Motorsport w WRC, powiększył właśnie swoją ofertę o nowe, w pełni syntetyczne oleje silnikowe o niskiej lepkości – Shell Helix Ultra 0W. Bazując na wyścigowo-rajdowym doświadczeniu zostały one zaprojektowane tak, by zapewnić najwyższe osiągi i poziom ochrony silnika.

Szczególnie istotne jest w dobie downsizingu przy silnikach z turbodoładowaniem.  Shell Helix Ultra 0W został opracowany tak, by zapewnić możliwie najlepsze zabezpieczenie turbosprężarki – chronić elementy silnika w temperaturze sięgającej nawet 1000°C i  ograniczyć tworzenie się szkodliwych osadów.

Oleje Shell Helix Ultra 0W, wytwarzane są z zastosowaniem rewolucyjnej technologii Shell PurePlus, która umożliwia uzyskiwanie z gazu ziemnego krystalicznie czystego oleju bazowego, niezawierającego praktycznie żadnych zanieczyszczeń obecnych w ropie naftowej. Produkty wytwarzane w tej technologii pomagają zachować optymalną czystość silnika, zbliżoną do fabrycznej, a także doskonałą stabilność lepkości w wysokich temperaturach pracy. Odpowiednie dodatki wspierają zabezpieczenie silnika i jego elementów. Przyczyniają się do redukcji procesów osadzania się szlamów, wpływają na neutralizację zagrażających jej kwasów oraz wspomagają ochronę przed korozją. Dodatkową zaletą niskiej lepkości i niskiego współczynnika tarcia jest zmniejszenie zużycie paliwa nawet o 3% oraz ograniczenie emisji dwutlenku węgla (przy rocznym przebiegu 14.500 km około 70 kg CO2). To tyle, ile wytwarzamy, parząc 7.000 filiżanek kawy.

 

Podobne

Elektryk czy auto sportowe? Pojedynek BMW M8 vs iX M60

Dwa zupełnie różne, choć obydwa bardzo szybkie samochody stanęły w wyścigu na prostej. BMW M8 reprezentuje segment dinozaurów, które niedługo wymrą. Z kolei iX M60 to elektryczna przyszłość. Który z nich okaże się szybszy w wyścigu na prostej? Porównanie tych dwóch samochodów wydaje się niedorzeczne. Już samo zestawienie samochodu z napędem spalinowym z autem elektrycznym…

BMW E46 325ti vs. BMW F40 128ti 9

BMW E46 325ti vs. BMW F40 128ti – tajemniczy skrót

Turismo Internazionale – w skrócie ti. Takie oznaczenia nosiły kultowe BMW 1800 oraz 2000. Napis „ti” pojawiał się także na mniej kultowych, ale nie mniej popularnych BMW Compact. Jednak wraz z zakończeniem produkcji generacji E46 Niemcy zapomnieli o wersjach turismo internazionale. Teraz, po kilkunastu latach przerwy, oznaczenie ti powraca w nowej, usportowionej wersji serii 1.…