Nowy olej Shell Helix Ultra 0W - Trends Magazines

Nowy olej Shell Helix Ultra 0W

Shell, który  dostarcza swój olej m.in. zespołowi Ferrari w Formule 1, czy choćby ekipom BMW Motorsport w wyścigach DTM i Hyundai Motorsport w WRC, powiększył właśnie swoją ofertę o nowe, w pełni syntetyczne oleje silnikowe o niskiej lepkości – Shell Helix Ultra 0W. Bazując na wyścigowo-rajdowym doświadczeniu zostały one zaprojektowane tak, by zapewnić najwyższe osiągi i poziom ochrony silnika.

Szczególnie istotne jest w dobie downsizingu przy silnikach z turbodoładowaniem.  Shell Helix Ultra 0W został opracowany tak, by zapewnić możliwie najlepsze zabezpieczenie turbosprężarki – chronić elementy silnika w temperaturze sięgającej nawet 1000°C i  ograniczyć tworzenie się szkodliwych osadów.

Oleje Shell Helix Ultra 0W, wytwarzane są z zastosowaniem rewolucyjnej technologii Shell PurePlus, która umożliwia uzyskiwanie z gazu ziemnego krystalicznie czystego oleju bazowego, niezawierającego praktycznie żadnych zanieczyszczeń obecnych w ropie naftowej. Produkty wytwarzane w tej technologii pomagają zachować optymalną czystość silnika, zbliżoną do fabrycznej, a także doskonałą stabilność lepkości w wysokich temperaturach pracy. Odpowiednie dodatki wspierają zabezpieczenie silnika i jego elementów. Przyczyniają się do redukcji procesów osadzania się szlamów, wpływają na neutralizację zagrażających jej kwasów oraz wspomagają ochronę przed korozją. Dodatkową zaletą niskiej lepkości i niskiego współczynnika tarcia jest zmniejszenie zużycie paliwa nawet o 3% oraz ograniczenie emisji dwutlenku węgla (przy rocznym przebiegu 14.500 km około 70 kg CO2). To tyle, ile wytwarzamy, parząc 7.000 filiżanek kawy.

 

Podobne

MINI John Cooper Works Rally Plus

Nowy rajdowy „potwór” Hołka

Zespół X-raid zaprezentował wczoraj MINI John Cooper Works Rally Plus - samochód kategorii T1+, w którym  Krzysztof Hołowczyc z Łukaszem Kurzeją rozpoczną rywalizację w Pucharze Świata już na początku lutego w rajdzie Saudi Baja. Konstruktorom nowego MINI przyświecał bardzo ważny cel - znacząca redukcja CO2 dzięki zastosowaniu innowacyjnego paliwa HVO. Nawet 90 proc. mniej emisji…

Spot, bo pogoda – nie spodziewaliśmy się tak wysokiej frekwencji!

W ubiegłą sobotę, 12 lutego, wrocławska ekipa „Pod Milą” zorganizowała spot, w stolicy Dolnego Śląska, w bardzo urokliwym miejscu nad Odrą. Tytułowa pogoda dopisała, dzięki czemu frekwencja była bardzo wysoka. Na spocie można było zobaczyć wiele popularnych marek samochodów takich jak: Volkswagen, BMW, Audi, ale także JDM: Subaru, Toyota i Nissan. Były auta seryjne jak…