Nowy olej Shell Helix Ultra 0W - Trends Magazines

Nowy olej Shell Helix Ultra 0W

Shell, który  dostarcza swój olej m.in. zespołowi Ferrari w Formule 1, czy choćby ekipom BMW Motorsport w wyścigach DTM i Hyundai Motorsport w WRC, powiększył właśnie swoją ofertę o nowe, w pełni syntetyczne oleje silnikowe o niskiej lepkości – Shell Helix Ultra 0W. Bazując na wyścigowo-rajdowym doświadczeniu zostały one zaprojektowane tak, by zapewnić najwyższe osiągi i poziom ochrony silnika.

Szczególnie istotne jest w dobie downsizingu przy silnikach z turbodoładowaniem.  Shell Helix Ultra 0W został opracowany tak, by zapewnić możliwie najlepsze zabezpieczenie turbosprężarki – chronić elementy silnika w temperaturze sięgającej nawet 1000°C i  ograniczyć tworzenie się szkodliwych osadów.

Oleje Shell Helix Ultra 0W, wytwarzane są z zastosowaniem rewolucyjnej technologii Shell PurePlus, która umożliwia uzyskiwanie z gazu ziemnego krystalicznie czystego oleju bazowego, niezawierającego praktycznie żadnych zanieczyszczeń obecnych w ropie naftowej. Produkty wytwarzane w tej technologii pomagają zachować optymalną czystość silnika, zbliżoną do fabrycznej, a także doskonałą stabilność lepkości w wysokich temperaturach pracy. Odpowiednie dodatki wspierają zabezpieczenie silnika i jego elementów. Przyczyniają się do redukcji procesów osadzania się szlamów, wpływają na neutralizację zagrażających jej kwasów oraz wspomagają ochronę przed korozją. Dodatkową zaletą niskiej lepkości i niskiego współczynnika tarcia jest zmniejszenie zużycie paliwa nawet o 3% oraz ograniczenie emisji dwutlenku węgla (przy rocznym przebiegu 14.500 km około 70 kg CO2). To tyle, ile wytwarzamy, parząc 7.000 filiżanek kawy.

 

Podobne

The new Volkswagen ID.3

Można już zamawiać elektrycznego Volkswagena ID.3 1ST

Na stronie volkswagen.pl można kupić ID.3 w limitowanej wersji 1ST w cenie od 167.190 złotych. W pakiecie jest rok bezpłatnego zasilania samochodu energią elektryczną Jeszcze przed publikacją cennika seryjnej wersji ID.3, Volkswagen udostępnia za pośrednictwem swojej strony internetowej możliwość wyboru dostępnych egzemplarzy tego modelu w wersji 1ST (są to wyprodukowane już auta, dostępne w magazynach marki). Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami,…

BMW_F20_125d

BMW serii 1 drugiej generacji (F20) – czy warto kupować? – UŻYWANE

Napęd na tył oraz dostępność sześciocylindrowych silników czynią z jedynki wyjątkową propozycję w klasie kompaktowej. Wychodzącą właśnie z produkcji generację F20 można kupić za coraz bardziej rozsądną cenę.   Oczywiście już na początku trzeba sobie jasno powiedzieć – w przypadku samochodu, który w dobrej konfiguracji kosztował 120–150 tys. zł lub więcej, na okazyjne zakupy lepiej nie liczyć. Znalezienie F20 za mniej niż 35 tys. zł…