Nowy Golf R. Więcej, mocniej i bokiem! - Trends Magazines

Nowy Golf R. Więcej, mocniej i bokiem!

Golf R kierownica

Przyszedł czas na premierę topowego modelu: nowy Golf R. Volkswagen rozszerzy ofertę usportowionych wersji Golfa ósmej generacji – po premierze odmian GTI, GTE i GTD. Dwulitrowy silnik najmocniejszego Golfa osiąga maksymalną moc 235 kW (320 KM) i generuje maksymalny moment obrotowy o wartości 420 Nm, który seryjnie jest przekazywany na cztery koła.

PRENUMERATA TRENDS

Nowy Golf R

Samochód jest konstruowany w oparciu o model ósmej generacji, to już piąta edycja topowej wersji najpopularniejszego Volkswagena w historii. 320-konny Golf R na przyspieszenie od 0 do do 100 km/h potrzebuje tylko 4,7 sekundy. Standardowo prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h.
Golf R bok

4MOTION z R-Performance Torque Vectoring

Nowy Golf R seryjnie jest wyposażony w opracowany wyłącznie na potrzeby tego modelu układ napędu na cztery koła – znany jako 4MOTION z R-Performance Torque Vectoring – ze zmiennym rozkładem momentu obrotowego między koła tylnej osi. Pozwala to znacznie zwiększyć zwinność Golfa R. Po raz pierwszy – za pośrednictwem systemu Vehicle Dynamics Manager (VDM) – napęd na cztery koła jest również połączony w sieć z innymi układami, jak elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego (XDS) i amortyzatory o regulowanej charakterystyce tłumienia (DCC). Nowy Golf R, za sprawą integracji różnych systemów, oferuje znakomitą trakcję, neutralne zachowanie podczas jazdy oraz doskonałą precyzję prowadzenia i dużą zwinność. Dzięki temu przyjemność z jazdy jest na najwyższym poziomie.
Golf R tył bok

Nowy Golf R na legendarnej Północnej Pętli

Finałowy tuning układu jezdnego nowego R miał miejsce na legendarnej Północnej Pętli Nürburgringu. Efekt jest taki, że nowy Golf  – seryjnie wyposażony w 7-biegową przekładnię dwusprzęgłową – jest o 17 sekund szybszy na 21-kilometrowej Północnej Pętli Nürburgringu niż jego poprzednik.

wydech Golf R Akrapovic

Podobne

Używany Volkswagen Passat B5 FL – marzenie wielu Polaków

VW Passat B5 (typ 3B) i B5FL (typ 3BG) z lat 1996-2005 jest jednym z najbardziej pożądanych samochodów używanych w Polsce. Choć nie jest to auto bez wad, można je eksploatować naprawdę ekonomicznie. Jego wielkość, szczególnie w odmianie Variant, predestynuje go do roli samochodu rodzinnego. Dodatkowym atutem jest prestiż płynący z posiadania dużego, niemieckiego wozu.…

TOP 5 wpisów w 2019- TRENDS

Jutro kończy się A. D. 2019. Postanowiliśmy przypomnieć wpisy, które w minionym roku zdobyły największą popularność. Widzimy tutaj pewien "Trend..." Mianowicie wszystkie dotyczą marki BMW 🙂 Kto z Was jeszcze nie widział i nie czytał, to musi koniecznie nadrobić. A my zapewniamy, że zrobimy co w naszej mocy, aby w 2020 nasz portal był jeszcze…