Nowe BMW X5 M i X6 M. Do wyboru wersja Competition lub "zwykła" - PREMIERA - Trends Magazines
4 °C Warsaw, PL
8 marca 2021

Nowe BMW X5 M i X6 M. Do wyboru wersja Competition lub “zwykła” – PREMIERA

BMW zaprezentowało trzecią generację modeli BMW M GmbH w segmencie luksusowych pojazdów Sports Activity Vehicle (SAV) i Sports Activity Coupe (SAC). Nowe BMW X5 M, nowe BMW X6 M zostaną wprowadzone na rynek razem (od kwietnia 2020 r.).

BMW X5M
BMW X6M

Silnik: wysokoobrotowy 4,4-litrowy silnik V8 z technologią M TwinPower Turbo. Mocowanie silnika o bardzo wysokiej sztywności. Układy chłodzenia i zasilania olejem dostosowane do najwyższych osiągów. Sportowy układ wydechowy zapewnia emocjonującą ścieżkę dźwiękową.

BMW X5 M Moc: 441 kW / 600 KM, maks. moment obrotowy: 750 Nm
BMW X5 M Competition Moc: 460 kW / 625 KM, maks. moment obrotowy: 750 Nm
BMW X6 M Moc: 441 kW / 600 KM, maks. moment obrotowy: 750 Nm
BMW X6 M Competition Moc: 460 kW / 625 KM, maks. moment obrotowy: 750 Nm

BMW X5M

Skrzynia biegów: ośmiostopniowa przekładnia M Steptronic z Drivelogic.

Napęd: na cztery koła M xDrive, który łączy się z Active M Differential, aby zoptymalizować przyczepność i dynamikę.

Zawieszenie: adaptacyjne specyficzne dla M z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami, aktywną stabilizacją przechyłu, sterowaniem M Servotronic i DSC (Dynamic Stability Control), w tym trybem dynamicznym M.

BMW X6M
BMW X5M

Koła: ze stopów lekkich M w formacie 21 cali na przedniej osi i 22 cali z tyłu montowane standardowo w modelach Competition, opcjonalnie w BMW X5 M i BMW X6 M.

Hamulce: tarczowe M o wyjątkowej sile hamowania. Zintegrowany układ hamulcowy umożliwia indywidualną konfigurację odczuwania pedału podczas hamowania.

BMW X5M

Osiągi: przyspieszenie od 0 do 100 km / h (62 mph) w 3,9 sekundy / 3,8 sekundy (BMW X5 M Competition i BMW X6 M Competition) – do 0,4 sekundy szybciej niż poprzednicy.

Stylistyka: duże wloty powietrza, kratka nerkowa BMW z podwójnymi belkami, skrzela M na przednich panelach bocznych, spojler dachowy / tylny, tylny fartuch z elementami dyfuzora, układ wydechowy z dwa zestawy podwójnych rur wydechowych.

BMW X6M
BMW X5M

M Power: Przyciski konfiguracji umożliwiające bezpośredni dostęp do ustawień silnika, amortyzatorów, układu kierowniczego, M xDrive i układu hamulcowego. Dwa indywidualnie skomponowane ustawienia można wybrać za pomocą przycisków M na kierownicy.
Tryb M umożliwia indywidualną konfigurację interwencji systemu wspomagania kierowcy, wyświetlaczy zestawu wskaźników i odczytów wyświetlacza Head-Up.


Zamów prenumeratę

BMW X5M
BMW X5M
BMW X6M
BMW X5M
BMW X5M
BMW X5M
BMW X6M
BMW X5M
BMW X6M

Podobne

E30 Toge Drift Next Level1

Touge w BMW E30 Turbo! Dobre, bo polskie.

Polskie E30 Turbo w polskich górach upalane przez polską ekipę. Po prostu polskie Tōge. A, że się chłopakom wpadło do rowu, to nic takiego. Ważne, że wszyscy cali. Tōge Gdyby ktoś się zastanawiał o co chodzi ze słowem Tōge, to już tłumaczę. Określenie oznacza w bardzo dużym skrócie drifting po krętych górskich drogach. Oryginalna nazwa pochodzi z…

BMW wypadek 2

BMW zostało zmasakrowane po wypadku z zaparkowaną naczepą. Co się wydarzyło?

Do wypadku doszło w nocy z czwartku na piątek, około 3.30. Parkingi są wtedy pełne samochodów. Kleszczewko to MOP na A1 w kierunku Gdańska był również pełen. Często gdy nie ma możliwości zająć miejsca parkingowego kierowcy parkują na poboczach - tak właśnie było teraz - na drodze zjazdowej miała bowiem stać zaparkowana ciężarówka z naczepą.…