Nowe BMW serii 1 z ulepszeniami od AC Schnitzer- TUNING - Trends Magazines

Nowe BMW serii 1 z ulepszeniami od AC Schnitzer- TUNING

 AC Schnitzer proponuje ulepszenia do BMW serii 1 (F40). Jeśli chcesz zmienić „jedynkę” w indywidualną serię 1 od AC Schnitzer, możesz zacząć od następujących elementów:

Do wszystkich wersji: 
Wydech: Rury wydechowe AC Schnitzer „Sport Chrome” i „Sport Black
Zawieszenie: Zestaw sprężynowy AC Schnitzer obniżenie: przód / tył: ok. 25 – 35 mm 
Zestawy kół: Lekkie felgi AC1 BiColor lub antracyt 7,5 J x 19 cali z oponami 225/35 R 19
Aerodynamika: AC Schnitzer tylne skrzydło dachu (dla samochodów z tylnym spojlerem M), Folia ochronna na tylny zderzak, Emblematy AC Schnitzer 250 mm, Splitter przedni AC Schnitzer (dla samochodów bez M-Technik), AC Schnitzer tylne skrzydło dachu (dla samochodów bez tylnego spojlera M)
Wnętrze: Aluminiowe łopatki zmiany biegów AC Schnitzer, Aluminiowe pedały AC Schnitzer, Aluminiowy podnóżek AC Schnitzer, Aluminiowy brelok AC Schnitzer; 

Do M 135i:
Silnik: Ulepszenie wydajności AC Schnitzer dla BMW M 135i
o mocy 225 kW / 306 KM / 450 Nm 
Wydech: Sportowy tłumik AC Schnitzer dla M 135i  „Sport Carbon”, „Sport” lub „Sport black” 
Zawieszenie: sportowe AC Schnitzer obniżone przód / tył: ok. 30 mm 

Podobne

BMW bez roadstera. Na długo?

Mało który koncern chwali się wygaszaniem produkcji swoich samochodów. BMW również wykazało się powściągliwością, gdy kilka miesięcy temu z taśmy montażowej fabryki w Regensburgu zjeżdżało ostatnie BMW Z4. Roadster w kolorze Valencia Orange Metallic oraz wersji sDrive35is zamknął pewien rozdział w historii BMW. Wraz z nim odeszły do lamusa sześciocylindrowe, podwójnie doładowane motory z rodziny…

BMW_M235i_tuning_widok_z_tyłu

Seryjne (prawie) BMW M235i lepsze od M2. Czy to możliwie?

Piotr, właściciel opisywanego BMW M235i, zrobił wszystko, aby jego auto się wyróżniało od innych. Czy udało mu się osiągać zamierzony efekt? Nie znam nikogo, kto przecząco odpowiedziałby na to pytanie. Seria 2 jest stosunkowo nowym produktem BMW. Samochód zadebiutował w 2014 roku, stając się jednocześnie najmniejszym coupé w ofercie bawarskiej marki. Auto miało tylny napęd gwarantujący świetne prowadzenie…