Nowe BMW serii 1 z ulepszeniami od AC Schnitzer- TUNING - Trends Magazines

Nowe BMW serii 1 z ulepszeniami od AC Schnitzer- TUNING

 AC Schnitzer proponuje ulepszenia do BMW serii 1 (F40). Jeśli chcesz zmienić „jedynkę” w indywidualną serię 1 od AC Schnitzer, możesz zacząć od następujących elementów:

Do wszystkich wersji: 
Wydech: Rury wydechowe AC Schnitzer „Sport Chrome” i „Sport Black
Zawieszenie: Zestaw sprężynowy AC Schnitzer obniżenie: przód / tył: ok. 25 – 35 mm 
Zestawy kół: Lekkie felgi AC1 BiColor lub antracyt 7,5 J x 19 cali z oponami 225/35 R 19
Aerodynamika: AC Schnitzer tylne skrzydło dachu (dla samochodów z tylnym spojlerem M), Folia ochronna na tylny zderzak, Emblematy AC Schnitzer 250 mm, Splitter przedni AC Schnitzer (dla samochodów bez M-Technik), AC Schnitzer tylne skrzydło dachu (dla samochodów bez tylnego spojlera M)
Wnętrze: Aluminiowe łopatki zmiany biegów AC Schnitzer, Aluminiowe pedały AC Schnitzer, Aluminiowy podnóżek AC Schnitzer, Aluminiowy brelok AC Schnitzer; 

Do M 135i:
Silnik: Ulepszenie wydajności AC Schnitzer dla BMW M 135i
o mocy 225 kW / 306 KM / 450 Nm 
Wydech: Sportowy tłumik AC Schnitzer dla M 135i  „Sport Carbon”, „Sport” lub „Sport black” 
Zawieszenie: sportowe AC Schnitzer obniżone przód / tył: ok. 30 mm 

Podobne

Używane BMW E39 M5 (1998-2003). Ceny, zalety, wady i typowe usterki (cz. 3/5)

Rewolucja. Tak w najkrócej można scharakteryzować trzecią odsłonę M5. Z dwóch powodów. Na bazie 8-cylindrowego M62 inżynierowie M GmbH stworzyli 400-konne S62. Ku zmartwieniu wielu, zrezygnowano z ręcznej produkcji M5. Nadworny tuner BMW dostarczał do Dingolfing tylko silniki, gdzie M5 było montowane na jednej linii z pozostałymi odmianami serii 5. Sportowy sedan stracił nieco magii…