Nowe BMW serii 1 z ulepszeniami od AC Schnitzer- TUNING - Trends Magazines

Nowe BMW serii 1 z ulepszeniami od AC Schnitzer- TUNING

 AC Schnitzer proponuje ulepszenia do BMW serii 1 (F40). Jeśli chcesz zmienić „jedynkę” w indywidualną serię 1 od AC Schnitzer, możesz zacząć od następujących elementów:

Do wszystkich wersji: 
Wydech: Rury wydechowe AC Schnitzer „Sport Chrome” i „Sport Black
Zawieszenie: Zestaw sprężynowy AC Schnitzer obniżenie: przód / tył: ok. 25 – 35 mm 
Zestawy kół: Lekkie felgi AC1 BiColor lub antracyt 7,5 J x 19 cali z oponami 225/35 R 19
Aerodynamika: AC Schnitzer tylne skrzydło dachu (dla samochodów z tylnym spojlerem M), Folia ochronna na tylny zderzak, Emblematy AC Schnitzer 250 mm, Splitter przedni AC Schnitzer (dla samochodów bez M-Technik), AC Schnitzer tylne skrzydło dachu (dla samochodów bez tylnego spojlera M)
Wnętrze: Aluminiowe łopatki zmiany biegów AC Schnitzer, Aluminiowe pedały AC Schnitzer, Aluminiowy podnóżek AC Schnitzer, Aluminiowy brelok AC Schnitzer; 

Do M 135i:
Silnik: Ulepszenie wydajności AC Schnitzer dla BMW M 135i
o mocy 225 kW / 306 KM / 450 Nm 
Wydech: Sportowy tłumik AC Schnitzer dla M 135i  „Sport Carbon”, „Sport” lub „Sport black” 
Zawieszenie: sportowe AC Schnitzer obniżone przód / tył: ok. 30 mm 

Podobne

Benefis Maćka Wisławskiego - goście na scenie

Benefis legendarnego pilota rajdowego Macieja Wisławskiego

W ostatnią sobotę, 3 lutego br., w Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach odbyły się uroczystości związane z 80. urodzinami i 50-leciem kariery rajdowej legendarnego pilota Macieja Wisławskiego, który od urodzenia mieszka właśnie w Skierniewicach. Głównym elementem uroczystości był Benefis „Halo, halo! Tu Maciek Wisławski ze Skierniewic” – tak bowiem zwyczajowo przedstawia się popularny Wiślak…

Używane BMW serii 1 E87 (2004-2011). Drogie, ale warte uwagi

Wprowadzenie „jedynki” było strzałem w dziesiątkę. Najtańszy model w gamie BMW umożliwił firmie pozyskanie wielu nowych klientów. Najtańszy nie znaczy tani. Za BMW serii 1 trzeba było zapłacić dużo więcej niż za popularne kompakty. Rozbieżność cenowa pozostała wyraźna także na rynku wtórnym. Aby myśleć o zakupie używanej „jedynki”, trzeba przygotować przynajmniej 23 – 30 tysięcy…