Nowe Audi S8 - drogowy odpowiednik pociągu TGV - PREZENTACJA - Trends Magazines

Nowe Audi S8 – drogowy odpowiednik pociągu TGV – PREZENTACJA

Nowe Audi S8 łączy w sobie luksus z dynamicznym wizerunkiem samochodu sportowego. Ośmiocylindrowa jednostka napędowa 4.0 TFSI biturbo wytwarza 420 kW (571 KM) mocy i aż 800 Nm momentu obrotowego. Predyktywne aktywne zawieszenie, dynamiczny układ czterech kół skrętnych i napęd na cztery koła quattro ze sportowym mechanizmem różnicowym dostępne już w wersji podstawowej, zapewniają sportową dynamikę. Audi S8 to też unikatowe elementy stylistyczne.

Detail,
Colour: Navarra blue
V8 4.0 TFSI: 420 kW / 800 Nm
Detail

To świetny kamuflaż dla lubiącego jeździć samemu właściciela. A8 to limuzyna, w której lepiej siedzieć z tyłu i być wiezionym, ale gdy zmienimy znaczek na S8- wtedy to samochód dla kierowcy. Prawie sportowy, prawie dwudrzwiowy, a jednak to nadal wielkie limo! Jest to też  limuzyna stworzona do połykania autostradowych kilometrów z ogromnymi prędkościami przelotowymi. Mocy i luksusu z pewnością w niej nie zabraknie!

Podobne

Wojskowy VW Iltis Typ 183 od frontu

Wojskowy Volkswagen zwany Fretką, który pokonał Mercedesa G!

Fani VW! Przed Wami wielozadaniowy lekki pojazd wojskowy! Typ 183 został skonstruowany przez Volkswagena specjalnie dla potrzeb niemieckiej Bundeswehry. Był produkowany zaledwie przez cztery lata. Skąd się wziął Iltis, czyli fretka dla armii Na licencji wytwarzały go również fabryki znajdujące się w Kanadzie i Belgii, gdzie pojazdy te służyły lokalnym siłom zbrojnym. Trafiały też do…

VW GOLF MK1 – wielkie odliczanie – HISTORIA

Pierwszy seryjnie produkowany Golf zjechał z linii produkcyjnej w Wolfsburgu w marcu 1974 roku i był dostępny w salonach sprzedaży od maja tego samego roku. Garbus dominował z silnikiem montowanym z tyłu i napędem na tylne koła przez wiele dziesięcioleci. Teraz nadeszła era silnika montowanego z przodu zainstalowanego w samonośnym nadwoziu i napędu na przednie…