Niedrogi tuning BMW serii 5 (G30) - Trends Magazines
20 kwietnia 2021

Tuning, modyfikacje, porady – BMW, VW i inne

previous arrow
next arrow
Slider

Niedrogi tuning BMW serii 5 (G30)

Tuning BMW serii 5 G30 oferta JMS Fahrzeugteile

Debiutujące w 2016 r. BMW serii 5 (G30) wciąż prezentuje się doskonale. Niemiecka firma JMS Fahrzeugteile przygotowała propozycję dla zainteresowanych niedrogą modyfikacją tego modelu.

Tuning BMW serii 5 G30 oferta JMS Fahrzeugteile
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Im nowszy samochód, tym jego tuning zwykle jest droższy. To efekt ograniczonej podaży elementów – zwykle dostarczają je wyłącznie najbardziej renomowane firmy, jak również samo BMW w ramach linii M Performance. Próbę wyjścia naprzeciw oczekiwaniom rynku podjęła niemiecka firma JMS Fahrzeugteile, która przygotowała pakiet stylistyczny dla sedana i Touringa. Tworząc je dołożono starań, by uwypuklały sportowy charakter piątki.

Tuning BMW serii 5 G30 oferta JMS Fahrzeugteile

Dokładka zderzaka za 399 euro

Za 399 euro JMS oferuje dokładkę przedniego zderzaka, która optycznie obniża samochód, ale zachowuje prześwit niezbędny do parkowania przy krawężnikach czy zjeżdżania z garażowych podjazdów bez ryzyka uszkodzenia elementu. Producent podkreśla, że nie powinno to nastąpić nawet w autach z tuningowymi sprężynami. Przeciwwagą dla przedniego spojlera jest tylny dyfuzor. Został on wyceniony na 379 euro i jest dostarczany bez wyciętych otworów na rury wydechowe, żeby ułatwić dopasowanie ich do konkretnego pojazdu.

Tuning BMW serii 5 G30 oferta JMS Fahrzeugteile

Alternatywę stanowi dyfuzor z włókna węglowego – kosztuje 999 euro i nie wymaga lakierowania. Doskonale komponuje się z oferowanym przez JMS wydechem Remusa (2390 euro) z klapami regulującymi natężenie dźwięku. Jest on dostępny z trapezoidalnymi końcówkami lub czterema rurami, które upodobniają auto do flagowego M5.

Tuning BMW serii 5 G30 oferta JMS Fahrzeugteile

20-calowe obręcze

Styliści JMS uznali seryjne nakładki progowe za doskonale zaprojektowane i zrezygnowali z ich modyfikowania. Fabryczne felgi zastąpiono natomiast 20-calowymi obręczami Cor.Speed Deville Inox z oponami w rozmiarze 245/35 (przód) oraz 275/30 (tył). Komplet takich felg kosztuje blisko 2000 euro. Praktycznie taką samą kwotę trzeba przeznaczyć na gwintowane zawieszenie KW Variant 3, które pozwala na zmniejszenie prześwitu przedniej i tylnej osi o odpowiednio 40 i 35 mm.

Tuning BMW serii 5 G30 oferta JMS Fahrzeugteile

Obniżony i rasowo wyglądający samochód aż prosi się o zastrzyk mocy. W ofercie JMS odpowiadają za niego moduły PowerControl od firmy DTE Systems, które po wpięciu w wiązkę elektryczną zwiększają moc i moment obrotowy o ok. 20%.

Podobne

E30 vs. E36 – które lepsze?

Wśród miłośników BMW przeważają dwa typy ludzi. Jedni chcą, by ich auta były piękne i zwracały na siebie uwagę. Drudzy uważają, że BMW ma przede wszystkim dawać radość z jazdy. Marta i Krzysiek udowadniają, że jedno nie wyklucza drugiego. Krzysiek motoryzacją pasjonował się od zawsze. Odkąd pamięta, jego marzeniem było BMW E36 Coupé. Kilka lat…

Certyfikat autentyczności ALPINA – CIEKAWOSTKI

Jeżeli jeździsz samochodem BMW Alpina możesz uzyskać certyfikat autentyczności klasycznego samochodu BMW ALPINA. Pomoże on udokumentować oryginalną specyfikację i wyposażenie samochodu BMW ALPINA w momencie produkcji. Certyfikat autentyczności jest dostępny dla większości pojazdów wyprodukowanych w 1978 roku i później. Za 85 EUR zespół z Bovensiepen przygotuje dla właściciela kopię  oryginalnej faktury za pojazd o raz Kartę danych technicznych.…