Najbrzydsze BMW w historii na sprzedaż za duże pieniądze - Trends Magazines

Najbrzydsze BMW w historii na sprzedaż za duże pieniądze

BMW Modulo Car M89

Ten włoski pojazd nie jest dziełem bawarskiej marki, ale bazuje na podzespołach z Monachium. Co to właściwie jest?

BMW Modulo Car M89

Made in Italy

Pojazd nazywa się Modulo Car M89. Ten trójkołowiec powstał w 1997 we Włoszech. Użyto w nim motocyklowego silnika BMW. To jeden z ostatnich silników z serii K75, który był produkowany przez bawarską markę od 1984 do 1995 r. To trzycilndrowiec o pojemności 740 cm3 i dzięki czemu pojazd jest uważany za motocykl. Pomimo klasyfikacji motocykla przednia połowa M89 przypomina samochód sportowy.

BMW Modulo Car M89

Podobny do Mclarena?

Moim zdaniem front M89 wygląda troszeczkę jak ten z Mclarena F1. Użytkownik również tutaj siedzi na środku, w osi pojazdu. Bolid obsługiwany jest jak samochód z tradycyjną kierownicą i pedałami. Kokpit przypomina konfigurację myśliwca odrzutowego z pasażerem siedzącym bezpośrednio za pilotem.

BMW Modulo Car M89 BMW Modulo Car M89

Lekki, ale niezbyt mocny

Z tyłu Modulo to motocykl. Ma podwójne wydechy wychodzące z tylnego błotnika i koło przykręcone do jednostronnego wahacza. Podobnie jak w motocyklu K75 moc wyjściowa to 70 koni mechanicznych, ale pojazd jest cięższy i waży niecałe 470 kg.

BMW Modulo Car M89 BMW Modulo Car M89

Drogie to „BMW”…

Modulo Car M89 jest teraz w sprzedaż na włoskiej stronie internetowej Auto Vergiate. To M89 nigdy nie było własnością prywatną i ma na liczniku tylko 1000 km. Nie jesteśmy pewni, czy bolid jest w ogóle dopuszczony do ruchu, ale znamy za to cenę wywoławczą 38 000 EUR. 

Podobne

Skrzynia biegów w BMW: rodzaje, eksploatacja, tuning, porady

Zdecydowana większość kierowców troszczy się o silniki własnych samochodów. Unikamy nadmiernego obciążenia nierozgrzanego motoru, studzimy całość po forsownej jeździe, nie korzystamy z przesadnie niskich obrotów, by nie nadwerężać panewek oraz rzadko zapędzamy wskazówkę obrotomierza w okolice czerwonego pola, by ograniczyć obciążenie wirujących elementów. Do tego dochodzą terminowe przeglądy, regularne wymiany oleju i rozrządu oraz montowanie…

VW Passat Alltrack 2.0 TDI front

Passat do wszystkiego. Test wersji Alltrack 2.0 TDI

Uniwersalność jest w cenie. W cenie są także auta o szerokim zakresie zastosowań. Idealnym potwierdzeniem tej tezy są SUV-y i crossovery, które szturmem zdobyły motoryzacyjny rynek. Jeżeli SUV nie jest twoim wymarzonym autem, a mimo wszystko bardzo cenisz uniwersalność, strzałem w dziesiątkę może być Volkswagen Passat Alltrack. Trochę historii Historia Passata sięga lat 70. Auto segmentu D od początku oferowane było w kilku…