Na kłopoty wideorejestrator MiVue C560 - Trends Magazines
15 kwietnia 2021

Na kłopoty wideorejestrator MiVue C560

Mio ViMue C560

Wideorejestrator Mio MiVue C560, to kolejny przystępny cenowo model tego popularnego producenta z Tajwanu. Czy jego obsługa jest bardzo absorbująca? Sprawdziliśmy to.

Mio ViMue C560 widok z przodu

Męcząca montaż?

Niż z tych rzeczy. Sztywny uchwyt od razu zdejmuje nam z głowy problem dopasowania kadru przed samochodem. Włożenie karty pamięci, podłączenie zasilania oraz uruchomienie i konfiguracja daty (ważne w razie wypadku lub innego zdarzenia) jest prosta i intuicyjna jak w innych modelach z zsero C5XX.

Mio ViMue C560 obraz drogi

Co oferuje Mio MiVue C560?

Kamerka przednia z szerokokątnym obiektywem  o parametrach F 1.8/1500 pozwala zarejestrować wszystko, co widzi kierowca zarówno w dzień , jak i w nocy (Night Vision). Do tego zapis 1080p Full HD przy 30 klatkach/s w formacie HD i standardzie H.264, który zapewni wysoką jakość nagrania i odtworzenia na niemal każdym urządzeniu. By zapewnić ew. materiał dowody w razie wypadku wbudowany trzyosiowy czujnik wstrząsów (G-sensor) natychmiast uruchomi nagrywanie i zabezpieczy dane o ruchu pojazdów. Tryb parkingowy, który też jest dostępny wymaga niestety SmartBoxa. Reszta, jak w innych modelach,

Mio ViMue C560 widok z drogi

Jak się sprawdza się MiVue C560?

Montaż jak i obsługa Mio MiVue C560 jest bardzo prosta i nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Kamerę prosto się konfiguruje i eksploatuje (przyciski z boku w niczym nie utrudniają jazdy). 2-calowy ekran nie przeszkadza w jeździe, a sama wkładanie i wyjmowanie karty pamięci nie nastręcza żadnych problemów. Bardzo przydatne jest funkcja szybkiego robienia zdjęć przydatne, gdy zauważymy coś ciekawego na drodze.

Mio ViMue C560 widok w nocy

Czy warto kupić?

Mio MiVue C560 to niezły wybór przy budżecie do 400 zł. Poczujemy się pewniej na drodze, a w razie czego zrobimy szybko zdjęcie tego, co widzimy. Prostota obsługi, to ważna cecha tego typu urządzenia. Cena: ok. 399 zł.

RT

Fot. autor, producent

Podobne

Seat Ibiza RF

Seat Ibiza FR wart rozważenia

Z czym kojarzy Wam się Ibiza? Być może z wyspą na Morzu Śródziemnym? Petroheadom pewnie przyjdzie na myśl hatchback z lat 80-tych z silnikiem współprojektowanym przez Porsche. Mnie osobiście Ibiza oczywiście kojarzy się z samochodem Seat, ale w głowie rysuje mi się nadwozie drugiej generacji – modelu 6K (1993-2002). Wtedy to Ibiza była praktycznie bliźniaczym…

TEST BMW X6 30d: wbrew fizyce

2,1-tonowe BMW X6 30d za nic ma prawa fizyki. Zakręty pokonuje w tempie godnym rasowego coupé, pierwszą setkę osiąga w 6,7 s, a w cyklu mieszanym zużywa niecałe 10 l/100 km. Korzenie BMW X6 sięgają 2007 roku, kiedy na frankfurckim salonie IAA odsłonięto przedprodukcyjny Concept X6 ActiveHybrid. Kilka miesięcy później rozpoczęła się sprzedaż modelu E71.…