Na kłopoty wideorejestrator MiVue C560 - Trends Magazines

Na kłopoty wideorejestrator MiVue C560

Mio ViMue C560

Wideorejestrator Mio MiVue C560, to kolejny przystępny cenowo model tego popularnego producenta z Tajwanu. Czy jego obsługa jest bardzo absorbująca? Sprawdziliśmy to.

Mio ViMue C560 widok z przodu

Męcząca montaż?

Niż z tych rzeczy. Sztywny uchwyt od razu zdejmuje nam z głowy problem dopasowania kadru przed samochodem. Włożenie karty pamięci, podłączenie zasilania oraz uruchomienie i konfiguracja daty (ważne w razie wypadku lub innego zdarzenia) jest prosta i intuicyjna jak w innych modelach z zsero C5XX.

Mio ViMue C560 obraz drogi

Co oferuje Mio MiVue C560?

Kamerka przednia z szerokokątnym obiektywem  o parametrach F 1.8/1500 pozwala zarejestrować wszystko, co widzi kierowca zarówno w dzień , jak i w nocy (Night Vision). Do tego zapis 1080p Full HD przy 30 klatkach/s w formacie HD i standardzie H.264, który zapewni wysoką jakość nagrania i odtworzenia na niemal każdym urządzeniu. By zapewnić ew. materiał dowody w razie wypadku wbudowany trzyosiowy czujnik wstrząsów (G-sensor) natychmiast uruchomi nagrywanie i zabezpieczy dane o ruchu pojazdów. Tryb parkingowy, który też jest dostępny wymaga niestety SmartBoxa. Reszta, jak w innych modelach,

Mio ViMue C560 widok z drogi

Jak się sprawdza się MiVue C560?

Montaż jak i obsługa Mio MiVue C560 jest bardzo prosta i nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Kamerę prosto się konfiguruje i eksploatuje (przyciski z boku w niczym nie utrudniają jazdy). 2-calowy ekran nie przeszkadza w jeździe, a sama wkładanie i wyjmowanie karty pamięci nie nastręcza żadnych problemów. Bardzo przydatne jest funkcja szybkiego robienia zdjęć przydatne, gdy zauważymy coś ciekawego na drodze.

Mio ViMue C560 widok w nocy

Czy warto kupić?

Mio MiVue C560 to niezły wybór przy budżecie do 400 zł. Poczujemy się pewniej na drodze, a w razie czego zrobimy szybko zdjęcie tego, co widzimy. Prostota obsługi, to ważna cecha tego typu urządzenia. Cena: ok. 399 zł.

RT

Fot. autor, producent

Podobne

TEST Passata 2.0 TSI: lepszy wybór niż eRki

Flagowy Passat ma cztery cylindry i 280 KM. Jego przeciwnicy niemal jednogłośnie twierdzą, że „Pasek” miał lepsze chwile – wspominają V6 pod maską i 300 KM. Czy faktycznie można mówić o kroku wstecz? Nowoczesna technika sukcesywnie wypiera stare, niezbyt efektywne rozwiązania. Trend doskonale obrazują silniki, których cylindry i pojemność zastępuje się turbosprężarką i większą ilością…

Nissan R34 GT-R na Essen Motors Show 2022

Startuje Essen Motor Show – od Garbusa po samochód sportowy

Od 2 do 11 grudnia 2022 r. około 500 wystawców zamieni hale targowe  Essen w raj dla miłośników tuningu i motoryzacji. W 54. roku swojego istnienia Essen Motor Show w 9 halach zobaczymy takie znane marki, takie jak BMW, Brabus, Continental, Hankook i Mercedes Fan World. Tradycyjnie Essen Motor Show ponownie będzie wielką sceną dla…