Multivan T4 za prawie 100 tys. zł - czy VW z 2002 może być tyle wart? - Trends Magazines
15 maja 2021

Tuning, modyfikacje, porady – BMW, VW i inne

previous arrow
next arrow
Slider

Multivan T4 za prawie 100 tys. zł – czy VW z 2002 może być tyle wart?

T4 Multivan Highline za 100 tys. zł przód

Na niemieckim portalu sprzedażowym Ebay możemy aktualnie znaleść ogłoszenie Volkswagena Multivan z Polski. Jest to model T4, pochodzi z 2002. Sprzedający twierdzi, że pojazd jest w świetnym stanie technicznym. Czy to wystarczy, żeby uzasadnić jego cenę?

Volkswagen T4

Od 1990 do 2003 roku Volkswagen dostarczył klientom 1.873.033 egzemplarzy T4. Nie oznacza to jednak, że poszukiwanie używanego egzemplarza będzie łatwe. Na zakup jeżdżącego Transportera wystarczy niecałe 4.000 zł. Na jakiekolwiek wyposażenie bądź przyzwoity stan techniczny nie ma jednak co liczyć. Mało prawdopodobne jest też znalezienie wersji osobowej – najtańsze są zdezelowane Transportery w towarowej specyfikacji. By dysponować sensownym polem manewru, na zakup Volkswagena T4 trzeba przygotować kilkanaście tysięcy złotych. Nawet w tym przedziale przeważają przeciętnie wyposażone egzemplarze z wysokimi przebiegami. Najlepiej utrzymane Caravelle i Multivany z końcowej fazy produkcji są wyceniane na 25 – 30 tys. zł. Nie są inwestycją wysokiego ryzyka. Utrata wartości postępuje wolno, a zadbany T4 szybko znajdzie kolejnego właściciela.

20.900 Euro

Przyznam się, że gdy zobaczyłem to ogłoszenie, to przecierałem oczy ze zdumienia. Jak to możliwe, że wielkoseryjny samochód 2002 z przebiegiem 339 tys. km kosztuje prawie 100 tys. zł? Ale ludzie kochają VW T4. Poza oczywistymi zaletami na cenę busa T4 Multivan wpływają jeszcze dwa dodatkowe czynniki. Po pierwsze następca – T5- nie cieszy się już tak dobrą opinią jeśli chodzi o niezawodność i eksploatację. Drugi niespodziewany czynnik to pandemia COVID-19. Namiastka samochodu kempingowego, jaką jest Multivan, pozwala aktywnie spędzać czas poza domem i spać w wielu miejscach bez konieczności korzystania z wynajmowanych kwater. Zatrzymanie ruchu lotniczego i decyzja o spędzaniu wakacji w kraju zmienia pogląd na tego typu pojazdy i odzwierciedla to rynek. Jak bardzo duży skok cenowy ma miejsce – wystarczy spojrzeć na cenę tego egzemplarza. Jestem przekonany, że samochód znajdzie zdecydowanego klienta. Sam szukałem Multivana i widziałem kilka sztuk w przedziale cenowym uważanym za typowy (ok. 30 tys. zł) i był to dla mnie stracony czas.

T4 Multivan Highline za 100 tys. zł deska rozdzielcza

Treść ogłoszenia:

Chcę sprzedać legendarną wersję VW Multivan Highline z grudnia 2002 roku z silnikiem 2.5 TDi. Mam samochód od 5 lat i przejechałem 18 000 km. Olej wymieniany co roku. Bardzo czyste wnętrze i wszystkie urządzenia elektryczne działają bez problemów. Na zewnątrz w bardzo dobrym stanie – oryginalny lakier. Maska, zderzak i oba błotniki zostały przemalowane ze względu na odpryski kamieni (mam dużo zdjęć z naprawy) Podwozie jak nowe, bez minimalnej rdzy. Silnik i skrzynia biegów działają jak zegar. 19 calowe felgi VW Phaeton z nowymi oponami. Dostępne oryginalne reflektory i grill. Auto nie posiada usterek !!
Nie da się opisać słowami, ile serca i pieniędzy włożyłem w samochód. Samochód tylko dla zdecydowanego klienta. Cena do negocjacji tylko na miejscu !!

T4 Multivan Highline za 100 tys. zł podwozie

Ogłoszenie Ebay: TUTAJ

Podobne

dodatkowe-koszty-zakupu-auta-na-rynku-wtornym

Dodatkowe koszty zakupu auta na rynku wtórnym – czyli jakie części wymienić w używanym samochodzie

Kupując używany samochód, zawsze powinieneś liczyć się z konieczności wymiany kilku części. Pamiętaj o tym, podliczając całkowite koszty nabycia pojazdu. Zwlekając z naprawą zużytych podzespołów, ryzykujesz o wiele większy wydatek w przyszłości, wynikający z postępujących awarii. Poniżej wskazujemy części samochodowe, które najczęściej wymagają wymiany w używanych autach. Określając koszty zakupu poszczególnych elementów, braliśmy pod uwagę…

BMW_E46_M3_tuning

M3 z Syndykatu. Białe E46 Fiśka – TUNING

W 2000 roku BMW przygotowało trzecią generację cenionego na całym świecie sportowego modelu M3. Tym razem zbudowany w oparciu o platformę E46 samochód powstawał tylko w nadwoziu coupé i kabriolet, mimo to całkowita produkcja wyniosła 85.744 sztuk, czyli o 14.502 więcej od poprzednika E36 M3. Jedna z nich należy do Konrada, który zakupił egzemplarz ze…