Można być dumnym z takiego Caddy(lak)a - Trends Magazines

Można być dumnym z takiego Caddy(lak)a

Tuning-VW-Caddy-2.0-TDI-auto od przodu

Caddy, którego widzicie na zdjęciach, został wyprodukowany w Poznaniu na specjalne zamówienie. Auto zostało wyposażone tak, by pokonywanie każdego kilometra sprawiało ogromną satysfakcję, a kierowca był dumny ze swojej maszyny.

Atuty nie tylko silnika

Dwulitrowy 140-konny silnik TDI 8V z DPF nie był jedynym atutem tego auta. Webasto sterowane za pomocą pilota, klimatyzacja, tempomat, podgrzewane fotele, przyciemniające się lusterka wsteczne to tylko kilka z licznych udogodnień, jakie cenią kierowcy.

A nawigacja, duży FIS, pełna elektryka, przyciemniane szyby i specjalne fotele ze skórzaną tapicerką i alcantarą czyniły z Caddy’ego samochód luksusowy. Z zewnątrz uwagę zwracały interesujące czarne 18-calowe felgi z Golfa EDITION 30.

Tuning-VW-Caddy-2.0-TDI-w czasie jazdy

Taki samochód zobaczył Patryk i… postanowił go zdobyć. Po długich negocjacjach wyjątkowy Caddy został odkupiony i trafił do jego firmy Pachura Motosport, gdzie czekało na niego wiele niespodzianek.

Dodatki ABT Sportsline

W pierwszej kolejności nietuzinkowy dostawczak został wyposażony w nakładkę na przedni zderzak oraz grill znanego tunera ABT Sportsline. Z tej samej firmy pochodzi też nowy zestaw obniżający. Maska kryjąca wzmocniony chipem silnik została częściowo pomalowana czarnym matowym lakierem, by podkreślić prawdziwą nieokiełznaną naturę auta.

Tuning-VW-Caddy-2.0-TDI-kokpit

Patryk marzył też o zainstalowaniu w swoim aucie wysokiej jakości sprzętu do słuchania muzyki. Ponieważ ze startów w zawodach w kategorii Sound Off pozostało mu wiele części wartych wykorzystania, udał się do swojego przyjaciela Jacka Kwiatkowskiego z firmy AudioComplex, który zaprojektował profesjonalny zestaw car audio.

Mocne audio

Teraz systemem zarządza jednostka sterująca Alpine IVA-W202R z dołączoną nawigacją. Wspomaga ją zmieniarka płyt CD Alpine CHA-S624 i procesor dźwięku Alpine PXA-H701. Jest też monitor Alpine PKG-1000P.

Aby z tak potężnego zestawu wykrzesać maksimum mocy, potrzebne są nie tylko odpowiednie głośniki. Pojawił się więc tweeter TEC LS29 NEO, mid bas TEC LS180 oraz subwoofer Rockford FOSGATE HX2 10’. Doszły jeszcze dwa wzmacniacze Genesis COMPACT FOUR z przodu oraz Rockford FOSGATE 250.1 dla suba.

Patryk może być dumny z efektów dwumiesięcznej pracy nad swoim autem. Czy to koniec modyfikacji? Zobaczymy, bo Patryk nie wyklucza kolejnych zmian.

Łukasz Chmiel

Fot. Mikołaj Urbański

   

Tuning-VW-Caddy-2.0-TDI-auto od tyłu

VW Caddy 2.0 TDI

SILNIK: 2.0 TDI 8V z DPF 170 KM, 400 Nm (po chipie tuningowym).

ZAWIESZENIE: obniżający zestaw ATB Sportsline.

NADWOZIE: grill i nakładka na przedni zderzak ATB Sportsline.

WNĘTRZE: skórzane obicia, alcantara, pełna elektryka.

KOŁA: felgi 18-calowe od VW Golfa EDITION 30.

CAR AUDIO: produkty firmy Alpine, Genesis, Tec oraz Rockford (cena systemu ok. 26 tys. zł).

(VW TRENDS 3/2010)

Podobne

Właściciel BMW i3 otrzymał rachunek za baterię. Niemal zemdlał

W samochodach elektrycznych oraz hybrydowych najdroższym elementem są baterie. Boleśnie przekonał się o tym kierowca BMW i3, który w serwisie otrzymał fakturę za nową baterie.  Jazda elektrykiem lub hybrydą jest przyjemna i tania, choć do czasu. Jeśli zacznie się coś psuć to koszty napraw często mogą przerosnąć wartość pojazdu. Faktura wystawiona przez serwis BMW w…

Wörthersee 1990

Takie były początki zlotu Wörthersee

Austriackie Wörthersee od lat 80. było mekką dla fanów Volkswagena. Zjeżdżały tam modyfikowane samochody z całej Europy, ale niestety wszystko wskazuje na to, że to już historia. Przypominamy, jak wyglądały lata świetności zlotu Wörthersee. Zloty nad austriackim jeziorem Wörthersee były największą w Europie imprezą tuningową dla fanów grupy aut VW. Ostatni zlot odbył się tam…