Mitsubishi sprzeda Ci panele słoneczne i ładowarkę razem z samochodem- E-TRENDS - Trends Magazines

Mitsubishi sprzeda Ci panele słoneczne i ładowarkę razem z samochodem- E-TRENDS

Mitsubishi pokazuje klientom, że prąd faktycznie może być ekologiczny i darmowy. Pytanie skąd bierze się prąd i odpowiedź, że jest to równie brudny proces, co spaliny silnika w końcu zostało kompleksowo zaadresowane przez japońskiego producenta. Odpowiedzią jest DENDO DRIVE HOUSE.

Co to jest DENDO DRIVE HOUSE?

DDH to kompleksowy system składający się z bateryjnego pojazdu elektrycznego Mitsubishi (EV) lub pojazdu hybrydowego ładowanego z gniazdka (PHEV), dwukierunkowej ładowarki, paneli słonecznych i domowego akumulatora energii elektrycznej. System jest zaprojektowany tak, aby był po łatwym montażu stawał się integralną częścią domowej instalacji elektrycznej.

Mitsubishi DDH pozwoli klientowi naładować swój samochód EV/PHEV w domu z wykorzystaniem energii słonecznej i dostarczyć energię elektryczną z samochodu EV/PHEV do zasilania domowej instalacji elektrycznej. Dostarcza klientom realne korzyści, które obejmują oszczędności w kosztach energii elektrycznej i zapewnienie awaryjnego źródła zasilania.

Jest on pomyślany jako usługa do kompleksowego zakupu dostępna w salonach MMC, która obejmie sprzedaż, instalację i przeglądy serwisowe składników systemu. Niestety póki co sprzedaż systemu następuje jedynie w Japonii. Czekamy na tę technologię w Europie.

Podobne

Klasyk na prąd – ReeVOLT e-Käfer

Samochody elektryczne przestały być melodią przyszłości – znajdziemy je w salonach większości marek. Kto lubi eksperymenty, może pokusić się o zakup elektrycznego napędu dla... klasycznego Garbusa. Nietypowe rozwiązanie pojawiło się pod koniec ubiegłego roku. Elektryczny ReeVOLT e-Käfer dotarł na wystawę Techno-Classica w Essen, gdzie wzbudził spore zainteresowanie. Samochód został przygotowany przez firmę Karabag, która od…

Volkswagen rozpoczyna rozwój i produkcję własnych ogniw akumulatorowych

W Salzgitter (Dolna Saksonia) do 2023/24 ma powstać ponad 1000 miejsc pracy przy testowaniu i produkcji ogniw akumulatorowych - 300 w centrum rozwojowym Volkswagena i linii pilotażowej, 700 w ramach joint venture pomiędzy Northvolt i Volkswagenem w celu budowy i eksploatacji akumulatorów i fabryki ogniw. Ponad miliard euro ma zostać zainwestowany w rozwój ogniw akumulatorowych…