Są rzeczy, które nie przemijają i trafiają w gusta zarówno starszych, jak i najmłodszych. Wystarczy wspomnieć o kultowym Bulliku czy klockach Lego.
Amerykański oddział koncernu Volkswagen pokusił się o nietypową promocję debiutującego w Stanach SUV-a Atlas. Z ponad 20 tysięcy klocków Lego stworzono instalację „The Volkswagen Journey”. Prezentuje ona kultowego Bullika na tle nowoczesnych wieżowców oraz Volkswagena Atlasa na łonie natury. W ten sposób chciano oddać wszędobylskiego ducha marki – do wypraw w nieznane doskonale nadają się zarówno kultowe, jak i najnowsze modele.
Składowe makiety o wymiarach 60×107 cm wykonano z dbałością o detale. Szczególnie dobrze prezentuje się Bullik, znany w USA jako VW Microbus z dwukolorowym nadwoziem, przetłoczeniem w pasie przednim, białymi zderzakami i świetlikami w dachu, które wpuszczały do przestronnego wnętrza dodatkowe porcje światła.