MINI John Cooper Works GP AC Schnitzer - Trends Magazines

MINI John Cooper Works GP AC Schnitzer

MINI GP

AC Schnitzer jest partnerem technologicznym dla MINI od 2001 roku. Asortyment AC Schnitzer dla MINI obejmuje polepszenia silnika, układy wydechowe, chłodnice, zawieszenia i zestawy sprężyn, felgi,  spliter i akcesoria wnętrza.

MINI F56 John Cooper Works GP AC Schnitzer

Zawieszenie gwintowane AC Schnitzer RS ​​Clubsport zostało opracowane i dostrojone w ścisłej współpracy z naszym partnerem KW. Ma regulację wysokości, regulację tłumienia odbicia i kompresji oraz regulowane łożysko oporowe na przedniej osi. Obniża MINI JCW GP o ok. 30 – 40 mm oraz pozwala ustawić camber przedniej osi.MINI GP

AC Schnitzer LSD

Mechanizm różnicowy AC Schnitzer o ograniczonym poślizgu jest przeznaczony do użytku w wyścigach i został opracowany wspólnie z Drexler Motorsport dla MINI John Cooper Works GP. Współpracy przyświecało motto zgodnie z mottem: „Traction is the key”, .
Jeśli jedno koło osi napędowej ślizga się, to mechaniczny samoblokujący mechanizm różnicowy kieruje „nadmiar” mocy na przeciwne koło, aby zapewnić maksymalną przyczepność. Konfiguracja jest precyzyjnie dostrojona do pojazdu pod względem przyczepności podczas przyspieszania) i podczas hamowania. Dzięki temu  pojazdem można precyzyjnie kierować za pomocą pedału przyspieszenia. MINI GP

Felgi AC Schnitzer

Pakiet AC Schnitzer dla MINI John Cooper Works GP zawiera również 19-calowe zestawy kół lub samych felg. Obręcze kół ze stopów lekkich AC Schnitzer AC1 o zmniejszonej masie są dostępne w rozmiarze 8,5 J x 19 cali w kolorze BiColor lub Anthracite i są wyposażone w opony 235/30 R 19.

MINI GP

Podobne

325 – Wojskowe BMW ze szczecińskim rodowodem

Historia aut BMW z napędem na cztery koła jest niezwykle długa i barwna. Samochody z literą X na klapie bagażnika trafiły do salonów  sprzedaży w latach 80. XX wieku. Znacznie wcześniej koncern wyprodukował krótką serię wojskowego modelu 325. BMW 325 ujrzało światło dzienne pod koniec lat 30. XX wieku. Wówczas hitlerowska machina zbrojeniowa nabierała rozpędu.…

BMW 323 ti Compact. Niby nic, a jednak…

„Przecież to nie jest BMW” – z takim komentarzem spotykają się właściciele BMW 323ti Compact. Tył nadwozia krótszy o 20 cm w porównaniu do sedana albo coupé nie we wszystkich wzbudza zachwyt. Prosta deska rozdzielcza oraz zawieszenie nawiązują bardziej do modelu E30 niż do E36, co w oczach wielu miłośników marki czyni compact uboższą wersją…