MINI John Cooper Works GP AC Schnitzer - Trends Magazines

MINI John Cooper Works GP AC Schnitzer

MINI GP

AC Schnitzer jest partnerem technologicznym dla MINI od 2001 roku. Asortyment AC Schnitzer dla MINI obejmuje polepszenia silnika, układy wydechowe, chłodnice, zawieszenia i zestawy sprężyn, felgi,  spliter i akcesoria wnętrza.

MINI F56 John Cooper Works GP AC Schnitzer

Zawieszenie gwintowane AC Schnitzer RS ​​Clubsport zostało opracowane i dostrojone w ścisłej współpracy z naszym partnerem KW. Ma regulację wysokości, regulację tłumienia odbicia i kompresji oraz regulowane łożysko oporowe na przedniej osi. Obniża MINI JCW GP o ok. 30 – 40 mm oraz pozwala ustawić camber przedniej osi.MINI GP

AC Schnitzer LSD

Mechanizm różnicowy AC Schnitzer o ograniczonym poślizgu jest przeznaczony do użytku w wyścigach i został opracowany wspólnie z Drexler Motorsport dla MINI John Cooper Works GP. Współpracy przyświecało motto zgodnie z mottem: „Traction is the key”, .
Jeśli jedno koło osi napędowej ślizga się, to mechaniczny samoblokujący mechanizm różnicowy kieruje „nadmiar” mocy na przeciwne koło, aby zapewnić maksymalną przyczepność. Konfiguracja jest precyzyjnie dostrojona do pojazdu pod względem przyczepności podczas przyspieszania) i podczas hamowania. Dzięki temu  pojazdem można precyzyjnie kierować za pomocą pedału przyspieszenia. MINI GP

Felgi AC Schnitzer

Pakiet AC Schnitzer dla MINI John Cooper Works GP zawiera również 19-calowe zestawy kół lub samych felg. Obręcze kół ze stopów lekkich AC Schnitzer AC1 o zmniejszonej masie są dostępne w rozmiarze 8,5 J x 19 cali w kolorze BiColor lub Anthracite i są wyposażone w opony 235/30 R 19.

MINI GP

Podobne

Znane w mediach BMW M5 Touring na sprzedaż

Na sprzedaż trafił ciekawy egzemplarz BMW M5 E61 Touring. Już samo M5 w rodzinnym nadwoziu jest wyjątkowe, a ten egzemplarz wyremontowała ekipa DRIVETRIBE wraz z Richardem Hammondem.  BMW M5 E61 jest wyjątkowym autem. Powstało ich zaledwie 1025 egzemplarzy, a jeszcze mniej, bo tylko 222 z kierownicą po prawej stronie. I właśnie taka sztuka jest na…

BMW zostaje przy silnikach spalinowych

A przynajmniej tak długo, jak będzie to możliwe. Bawarczycy chcą utrzymać samochody z silnikami spalinowymi tam, gdzie auta elektryczne się nie sprawdzą. I wcale nie chodzi o 1,5-litrowe silniczki z trzema cylindrami, a o prawilne R6 i V8.  Oczywistą rzeczą jest, że auta elektryczne będą w przeciągu kilku lat dominować nad tymi z silnikami spalinowymi.…