MINI John Cooper Works GP AC Schnitzer - Trends Magazines

MINI John Cooper Works GP AC Schnitzer

MINI GP

AC Schnitzer jest partnerem technologicznym dla MINI od 2001 roku. Asortyment AC Schnitzer dla MINI obejmuje polepszenia silnika, układy wydechowe, chłodnice, zawieszenia i zestawy sprężyn, felgi,  spliter i akcesoria wnętrza.

MINI F56 John Cooper Works GP AC Schnitzer

Zawieszenie gwintowane AC Schnitzer RS ​​Clubsport zostało opracowane i dostrojone w ścisłej współpracy z naszym partnerem KW. Ma regulację wysokości, regulację tłumienia odbicia i kompresji oraz regulowane łożysko oporowe na przedniej osi. Obniża MINI JCW GP o ok. 30 – 40 mm oraz pozwala ustawić camber przedniej osi.MINI GP

AC Schnitzer LSD

Mechanizm różnicowy AC Schnitzer o ograniczonym poślizgu jest przeznaczony do użytku w wyścigach i został opracowany wspólnie z Drexler Motorsport dla MINI John Cooper Works GP. Współpracy przyświecało motto zgodnie z mottem: „Traction is the key”, .
Jeśli jedno koło osi napędowej ślizga się, to mechaniczny samoblokujący mechanizm różnicowy kieruje „nadmiar” mocy na przeciwne koło, aby zapewnić maksymalną przyczepność. Konfiguracja jest precyzyjnie dostrojona do pojazdu pod względem przyczepności podczas przyspieszania) i podczas hamowania. Dzięki temu  pojazdem można precyzyjnie kierować za pomocą pedału przyspieszenia. MINI GP

Felgi AC Schnitzer

Pakiet AC Schnitzer dla MINI John Cooper Works GP zawiera również 19-calowe zestawy kół lub samych felg. Obręcze kół ze stopów lekkich AC Schnitzer AC1 o zmniejszonej masie są dostępne w rozmiarze 8,5 J x 19 cali w kolorze BiColor lub Anthracite i są wyposażone w opony 235/30 R 19.

MINI GP

Podobne

Lampy projektorowe, ksenonowe, LED i OLED czyli świetlne innowacje BMW

Przed laty wszystko było prostsze. Silniki, zawieszenia czy opony. Z biegiem czasu udoskonalono nawet reflektory pojazdów. Niegdyś kierowcom musiał wystarczyć snop generowany przez słabą żarówkę i zamontowany za nią odbłyśnik. Teraz drogę coraz częściej rozświetlają niewielkie i wydajne diody. Z PRZODU Pierwszy samochód BMW trafił na drogi w 1929 roku. Sześciowoltowe żarówki, mimo że współpracowały…

Tuning Polo 6N 1.9 TDI widok z przodu

To Polo 6N ma motor 1.9 TDI o mocy 240 KM i wiele innych bajerów…

Ponad dwa lata temu Dawid, przez niektórych znany głównie dzięki ciemnozielonemu Golfowi III, szukał samochodu do codziennej jazdy. Kupił Volkswagena Polo, który miał zostać nietknięty ręką tunera. Jednak rozmach wprowadzonych zmian doprowadził do tego, że ma 240 KM po maską! Od dziesięciu lat Dawid jest właścicielem Golfa trzeciej generacji, który dwukrotnie był prezentowany na naszych łamach. W życiu…