MINI John Cooper Works GP AC Schnitzer - Trends Magazines

MINI John Cooper Works GP AC Schnitzer

MINI GP

AC Schnitzer jest partnerem technologicznym dla MINI od 2001 roku. Asortyment AC Schnitzer dla MINI obejmuje polepszenia silnika, układy wydechowe, chłodnice, zawieszenia i zestawy sprężyn, felgi,  spliter i akcesoria wnętrza.

MINI F56 John Cooper Works GP AC Schnitzer

Zawieszenie gwintowane AC Schnitzer RS ​​Clubsport zostało opracowane i dostrojone w ścisłej współpracy z naszym partnerem KW. Ma regulację wysokości, regulację tłumienia odbicia i kompresji oraz regulowane łożysko oporowe na przedniej osi. Obniża MINI JCW GP o ok. 30 – 40 mm oraz pozwala ustawić camber przedniej osi.MINI GP

AC Schnitzer LSD

Mechanizm różnicowy AC Schnitzer o ograniczonym poślizgu jest przeznaczony do użytku w wyścigach i został opracowany wspólnie z Drexler Motorsport dla MINI John Cooper Works GP. Współpracy przyświecało motto zgodnie z mottem: „Traction is the key”, .
Jeśli jedno koło osi napędowej ślizga się, to mechaniczny samoblokujący mechanizm różnicowy kieruje „nadmiar” mocy na przeciwne koło, aby zapewnić maksymalną przyczepność. Konfiguracja jest precyzyjnie dostrojona do pojazdu pod względem przyczepności podczas przyspieszania) i podczas hamowania. Dzięki temu  pojazdem można precyzyjnie kierować za pomocą pedału przyspieszenia. MINI GP

Felgi AC Schnitzer

Pakiet AC Schnitzer dla MINI John Cooper Works GP zawiera również 19-calowe zestawy kół lub samych felg. Obręcze kół ze stopów lekkich AC Schnitzer AC1 o zmniejszonej masie są dostępne w rozmiarze 8,5 J x 19 cali w kolorze BiColor lub Anthracite i są wyposażone w opony 235/30 R 19.

MINI GP

Podobne

Zdjęcia z cyklicznego spotu Youngtimer Warsaw

15 września na błoniach stadionu PGE Narodowy odbył się cykliczny zlot miłośników klasyków oraz youngtimerów. Ze względu na szalejącą pandemię było to dopiero drugie spotkanie po ponad półtorarocznej przerwie. Fanów aut klasycznych oraz tak zwanych youngitmerów nieustannie przybywa. Ubiegły sezon zlotowy z wiadomych przyczyn był praktycznie martwy. Wiadomość o wznowieniu cyklicznych spotów grupy Youngtimer Warsaw…

BMW E38 730d A

BMW E38 730d A po samodzielnym tuningu

Naleśnik powinien być słodki, a limuzyna najlepiej wygląda bez modyfikacji? Nie dla Łukasza. Gdy po trzech BMW serii 5 dojrzał do kupna nazywanego popularnie naleśnikiem modelu E38, nie zrezygnował z tuningu. Początkowo planował zachować „siódemkę” w stanie fabrycznym. Zmienił jednak zdanie, jak w przypadku swego pierwszego samochodu, E34, który zmodyfikował w German Style’u. Bawarski sedan…