MINI John Cooper Works GP AC Schnitzer - Trends Magazines

MINI John Cooper Works GP AC Schnitzer

MINI GP

AC Schnitzer jest partnerem technologicznym dla MINI od 2001 roku. Asortyment AC Schnitzer dla MINI obejmuje polepszenia silnika, układy wydechowe, chłodnice, zawieszenia i zestawy sprężyn, felgi,  spliter i akcesoria wnętrza.

MINI F56 John Cooper Works GP AC Schnitzer

Zawieszenie gwintowane AC Schnitzer RS ​​Clubsport zostało opracowane i dostrojone w ścisłej współpracy z naszym partnerem KW. Ma regulację wysokości, regulację tłumienia odbicia i kompresji oraz regulowane łożysko oporowe na przedniej osi. Obniża MINI JCW GP o ok. 30 – 40 mm oraz pozwala ustawić camber przedniej osi.MINI GP

AC Schnitzer LSD

Mechanizm różnicowy AC Schnitzer o ograniczonym poślizgu jest przeznaczony do użytku w wyścigach i został opracowany wspólnie z Drexler Motorsport dla MINI John Cooper Works GP. Współpracy przyświecało motto zgodnie z mottem: „Traction is the key”, .
Jeśli jedno koło osi napędowej ślizga się, to mechaniczny samoblokujący mechanizm różnicowy kieruje „nadmiar” mocy na przeciwne koło, aby zapewnić maksymalną przyczepność. Konfiguracja jest precyzyjnie dostrojona do pojazdu pod względem przyczepności podczas przyspieszania) i podczas hamowania. Dzięki temu  pojazdem można precyzyjnie kierować za pomocą pedału przyspieszenia. MINI GP

Felgi AC Schnitzer

Pakiet AC Schnitzer dla MINI John Cooper Works GP zawiera również 19-calowe zestawy kół lub samych felg. Obręcze kół ze stopów lekkich AC Schnitzer AC1 o zmniejszonej masie są dostępne w rozmiarze 8,5 J x 19 cali w kolorze BiColor lub Anthracite i są wyposażone w opony 235/30 R 19.

MINI GP

Podobne

VW na Essen Motor Show 2019 (część 1) – GALERIA

Niemcy Volkswagenami stoją. Na targach w Essen było ich od groma! Zobaczcie najnowsze trendy w modyfikacjach. Naszym zdaniem coraz popularniejsze będą pastelowe kolory, ekstremalnie niskie zawieszenia i połączenie stylu racingowego ze stance. Coraz odważniej modyfikowane są samochody typu SUV, a i scena busa T5 jest coraz bardziej zróżnicowana i ciekawa. Co Waszym zdaniem zadzieje się…

Neue klasse turbo

Good night and good luck

Kochani - tylko takie słowa usłyszymy w głowie po tym, jak wyprzedzi nas ponad 400-konne BMW Neue Klasse! Jaki silnik znajduje się pod maską tego klasyka? Co poszło "nie tak" przy odbudowie? Zapraszamy na film 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=mzez8Ila4x8