Mimo pandemii BMW na czele sprzedaży aut premium - Trends Magazines

Mimo pandemii BMW na czele sprzedaży aut premium

BMW G20

Mimo pandemii nie słabnie miłość naszych rodaków do bawarskiej marki. Jak podał instytut badawczy SAMAR w marcu br. w Polsce zarejestrowane zostały 10.132 samochody klasy premium(33,88 proc. więcej niż w lutym br.  i 70,72 proc. więcej w porównaniu z marcem 2020). Zgadnijcie, która marka wiedzie prym?

Jak się okazuje po analizie raportu najchętniej sięgamy po auta z logo BMW na masce (2.300 w marcu i 6.076 w okresie styczeń-marzec 2021), zostawiając w pobitym polu Mercedesa i Audi.

Jeśli chodzi o zamiłowanie do konkretnych modeli to na czele jest… Volvo XC, a BMW w TOP 10 marca ulokowało aż 4 modele: serię 3 (411 aut), X5 (304), X3 (255), serię 5 (244). O każdym z tych aut, jego wadach i zaletach, przeczytasz na naszej stronie oraz w ukazującym się co 3 miesiące „BMW TRENDS”.

Łącznie w I kwartale 2021 roku krajowe wydziały komunikacji wpisały do swoich baz danych 23 883 samochodów z wyższej półki, o 26,10 proc. (4 944 sztuki) więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

RT

Podobne

Używane MINI R56 4

Kupujemy używane MINI R55/R56/R57/R58/R59

MINI drugiej generacji z wyglądu nieznacznie różni się od swojego poprzednika, ale pod spodem to zupełnie inna konstrukcja. Auto jest bardzo stylowe, dobrze wykonane i prowadzi się jak gokart, ale nie jest wolne od wad. Sprawdzamy, co warto wiedzieć kupując używane MINI drugiej generacji.  Używane MINI R55/R56/R57/R58/R59 (2006-2013) - kusi ceną Na początek warto rozeznać…