Mike Tyson Special to zbudowane dla mistrza Ferrari Testarossa, które formalnie nazywa się Competition Evolution Spider - LEGENDY - Trends Magazines

Mike Tyson Special to zbudowane dla mistrza Ferrari Testarossa, które formalnie nazywa się Competition Evolution Spider – LEGENDY

Oglądałem jakiś czas temu wywiad Mike’a Tysona z Tysonem Fury (LINK). Tyson Fury opowiada w nim o swojej depresji. Wspomina jak jechał Ferrari i jedyne o czym myślał, to żeby rozbić je o most do którego dojeżdżał. Mike Tyson słuchając tej wypowiedzi pyta „yeah Ferrari, was it custom made for you?” (czy to Ferrari było zbudowane na zamówienie dla Ciebie?). Dopiero teraz zrozumiałem, dlaczego legendarny Mike zadał to pytanie… Oto odpowiedź.

Nazywa się Ferrari Testarossa Competition Evolution Spider Mike Tyson Special. Samochód to turbodoładowana alteracja kultowej Testarossy zmodyfikowana przez niemieckiego tunera Koenig Specials. Samochód pochodzi z 1989 roku, został przerobiony na spider’a (kabriolet) i rzekomo legitymuje się mocą 1000 KM. Bolid został poszerzony, a charakterystyczne żebra na bokach ustąpiły miejsca ogromnym wlotom powietrza. Wnętrze zostało obszyte czarną i żółtą skórą, a na zagłówkach wyszyte zostały rękawice bokserskie. Tarcze zegarów są żółte, a licznik wyskalowany jest do 360 km/h. Z tyłu silnik został wyeksponowany pod przeźroczystą pokrywą i, co ważniejsze, otrzymał turbodoładowanie podnoszące moc o ponad 100%.  Czy może być coś bardziej kultowego niż 1000-konne „custom Rarri”, które należało do samego czempiona Iron Mike’a Tyson’a? 

 

Podobne

Blacharz czarodziej i naprawa BMW serii 2. Poznajcie Arthura Tussika- VIDEO

Arthur Tussik z napraw blacharskich uczynił fenomen Youtube. Jego filmy w sieci oglądały miliony osób. Ten, który pokazujemy ma już 4 lata i nadal robi ogromne wrażenie. BMW, które jest bohaterem odcinka, ma poważne uszkodzenia strukturalne. Dach, podłoga i grodź są uszkodzone, a podłużnice złamane. Uderzenie było tak silne, że nawet po "zdrowej" stronie samochodu…

Hannover fabryka VW T1 Bulli

Volkswagen T1 Bulli to legenda z Hannoveru

65 lat, ale do emerytury jeszcze daleko: dokładnie 8 marca 1956 roku, w fabryce Volkswagena w Hanowerze-Stöcken, ruszyła produkcja legendarnego Volkswagena T1, zwanego przez swoich fanów Bulli. Od tego momentu wyprodukowano tam ponad 9 milionów sztuk Transportera.  Bulli to symbol „niemieckiego cudu gospodarczego” W połowie lat ’50 XX w., z małych radioodbiorników tranzystorowych rozbrzmiewa przebój…