Mike Tyson Special to zbudowane dla mistrza Ferrari Testarossa, które formalnie nazywa się Competition Evolution Spider - LEGENDY - Trends Magazines

Mike Tyson Special to zbudowane dla mistrza Ferrari Testarossa, które formalnie nazywa się Competition Evolution Spider – LEGENDY

Oglądałem jakiś czas temu wywiad Mike’a Tysona z Tysonem Fury (LINK). Tyson Fury opowiada w nim o swojej depresji. Wspomina jak jechał Ferrari i jedyne o czym myślał, to żeby rozbić je o most do którego dojeżdżał. Mike Tyson słuchając tej wypowiedzi pyta „yeah Ferrari, was it custom made for you?” (czy to Ferrari było zbudowane na zamówienie dla Ciebie?). Dopiero teraz zrozumiałem, dlaczego legendarny Mike zadał to pytanie… Oto odpowiedź.

Nazywa się Ferrari Testarossa Competition Evolution Spider Mike Tyson Special. Samochód to turbodoładowana alteracja kultowej Testarossy zmodyfikowana przez niemieckiego tunera Koenig Specials. Samochód pochodzi z 1989 roku, został przerobiony na spider’a (kabriolet) i rzekomo legitymuje się mocą 1000 KM. Bolid został poszerzony, a charakterystyczne żebra na bokach ustąpiły miejsca ogromnym wlotom powietrza. Wnętrze zostało obszyte czarną i żółtą skórą, a na zagłówkach wyszyte zostały rękawice bokserskie. Tarcze zegarów są żółte, a licznik wyskalowany jest do 360 km/h. Z tyłu silnik został wyeksponowany pod przeźroczystą pokrywą i, co ważniejsze, otrzymał turbodoładowanie podnoszące moc o ponad 100%.  Czy może być coś bardziej kultowego niż 1000-konne „custom Rarri”, które należało do samego czempiona Iron Mike’a Tyson’a? 

 

Podobne

M performance Carbon wheels koła 1000 RR motorrad

BMW wprowadza do oferty felgi z włókna węglowego

Włókno węglowe pierwotnie było opracowane dla przemysłu lotniczego. Później ten bardzo wytrzymały i super lekki materiał zadomowił się najpierw w wyścigach, a teraz także w motocyklach. BMW Motorrad używa go wszędzie tam, gdzie wymagana jest minimalna waga i maksymalna wytrzymałość. Zalety kół z włókna węglowego Koła z włókna węglowego M Performance do BMW S 1000…

Alpina B8 4.6 V8 – jedna z niewielu

BMW E36 nikomu nie trzeba przedstawiać. Każdy fan bawarskiego koncernu chciałby mieć w swoim garażu chociaż jedno takie auto. Nie ma się czemu dziwić: klasyczna linia nadwozia, napęd przenoszony na tylną oś, wiele możliwości wprowadzania zmian – nikt nie przejdzie obojętnie obok tego samochodu. Oto Alpina B8 4.6! Alpina od zawsze była na liście marzeń…