Manhart TM3 720 - kolejne BMW po tuningu? Nie tym razem - Trends Magazines

Manhart TM3 720 – kolejne BMW po tuningu? Nie tym razem

Manhart to tuner znany przede wszystkim z przeróbek aut BMW. Ale tym razem Niemcy postanowili wziąć na warsztat… Teslę. A konkretnie Model 3. Co zmieniono?

Jak w przypadku wielu aut przerobionych przez Manharta (chociażby prezentowanego ostatnio MHX6), zmiany nie objęły tylko stylistyki. Ale po kolei. Na pierwszy rzut oka widać podrobiony grill. Dlaczego podrobiony? Jest to w zasadzie plastikowa osłona z malowaniem lub naklejką imitującą strukturę plastra miodu. Można powiedzieć, że Manhart poszedł na łatwiznę, ale naszym zdaniem z daleka wygląda to dobrze. Gorzej, gdy zaczniemy się bliżej przyglądać.

Kolejnym elementem jest obniżone zawieszenie, to zasługa sprężyn od H&R. W nadkolach kryją się 21-calowe felgi Baracuda w kolorze Platinum Grey. Na wszystkie cztery koła naciągnięto opony w rozmiarze 235/30. Oprócz przyciemnienia szyb oraz naklejce „Manhart” na przedniej szybie, niemiecki tuner postanowił dodać pikanterii naklejając szaro-czerwone pasy na masce i czerwone na boku i lusterkach modelu TM3 720. Wnętrze auta pozostało bez zmian.

Na szczęście nie postawiono tutaj kropki i Manhart zdecydował się na zwiększenie mocy. W aucie elektrycznym główną rolę sprawuje moment obrotowy i tutaj jest on potężny. Kto zgadnie? Tak, nazwa modelu wskazuje, że mamy tu do dyspozycji aż 720 Nm. Moc to 550 KM. I to wszystko przy seryjnych, litowo-jonowych bateriach o mocy 82 kWh.  Manhart informuje, że są możliwe także modyfikacje układu hamulcowego, na indywidualne zamówienie.

Jak Wam podoba się taka Tesla?

Konrad Maruszczak

Podobne

VW Polo 1.3 86c widok od przodu

Wyjątkowe Polo 1.3 86c

Andrzej o Volkswagenie marzył od początku nauki w liceum. Wymyślił sobie, że gdy tylko skończy 18 lat i uzbiera odpowiednią kwotę, od razu kupi Polo 86c. Lata mijały, a młodzieńcze pragnienie coraz bardziej dawało o sobie znać, dlatego w 2004 roku młody zapaleniec wybrał się wraz ze szwagrem po wytęsknione auto. Po przejechaniu wielu kilometrów…

BMW wyprodukowało już 2 miliony Serii 7

Z niemieckiej fabryki Dingolfing wyjechała "siódemka" z numerem 2 000 000. Flagowy model BMW znalazł od początku produkcji aż tylu nabywców.  BMW Serii 7 od zawsze wyznaczało trendy stylistyczne oraz nowinki technologiczne, które potem są wykorzystywane w modelach niższego segmentu. Tak było od początku istnienia flagowego modelu, czyli od 1977 roku. Wówczas w tej samej…