Manhart MH3 GTR - nie płacz, że Cię nie stać - Trends Magazines

Manhart MH3 GTR – nie płacz, że Cię nie stać

Już seryjne BWM M3 Competition jest piekielnie szybkim autem, ale to nie zatrzymuje Manharta przed dodaniem „paru” koni i poprawieniem osiągów. Oto bardzo limitowany Manhart MH3 GTR. 

Niemiecki tuner Manhart zazwyczaj zajmuje się przerabianiem szybkich BMW i robieniem z nich … jeszcze szybsze. Choć czasami Niemcom zdarzały się „skoki w bok” w stronę Alfy Romeo, czy Tesli. Tym razem jednak mamy do czynienia z klasykiem – szybkie BMW. 

Manhart MH3 GTR mocno nie wyróżnia się przodem od seryjnego M3. Mamy tutaj przedni spliter, a także delikatne „skrzela” z boku zderzaka – wszystkie elementy wykonane oczywiście z włókna węglowego. Z boku pojawiły się dokładki na progach, a z tyłu delikatny spoiler na klapie, a także dyfuzor kryjący cztery końcówki układu wydechowego. Całe auto oklejono szarą satynową folią.

Dla dopełnienia akcentu w nadkolach „upchano” 20-calowe felgi z oponami Michelin o rozmiarze 265/30R20 z przodu i 295/30R20 na tylnej osi. W kabinie oprócz tunelu środkowego wykończonego karbonem i kilku akcentów z tego samego materiału pojawiły się genialne „kubły” od Recaro. Fotele wyglądają rewelacyjnie. 

Manhart nie byłby sobą, gdyby nie pozmieniał tego, czego nie widać. A więc mamy tu chociażby sportowy układ wydechowy ze sportowym katalizatorem, czy obniżone o 30 mm zawieszenie do H&R. Najważniejsze jednak znajdziemy pod maską.

Seryjny motor S58 z BMW M3 Competition generuje 510 KM i 650 Nm. Po zabiegach u Manharta moc wzrasta do 650 KM i 800 Nm! Aby zgrać pracę silnika i skrzyni tuner zamontował oprogramowanie MHtronik Powerbox. 

Zanim zaczniecie wzdychać, że nie stać was na takie auto – uspokajamy. Nawet Ci z zasobnym portfelem nie kupią Manharta MH3 GTR, bowiem Niemcy postanowili wyprodukować tylko jeden egzemplarz i to ten, który widzicie na zdjęciach. Pech…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW X6 prawie jak Coupé

20-centymetrowy prześwit oraz ogumienie o wysokim profilu przypominają, że BMW X6 zostało zbudowane na bazie SUV-a. Lumma postanowiła zmienić prezencję bawarskiego sportowca. Zmodyfikowane zawieszenie przybliżyło karoserię do drogi o 45 milimetrów. Idąc za ciosem, zamontowano 22-calowe felgi Lumma CLR Racing Sport Wheels. Na przednią oś trafiły obręcze o szerokości 10 cali. Tylne są szersze o…

Tuning BMW E28 528i widok z przodu

Rekin z Zakopanego

Jak trudno jest kupić „rekina”, czyli starą „piątkę”, wie tylko ten, kto próbował znaleźć egzemplarz w dobrej kondycji. Kubie sztuka ta się udała. Swoje BMW sprowadził do Polski z Niemiec w 2010 roku. Miał, co prawda, uszkodzony silnik, ale o jego kupnie zdecydowała bezwypadkowość i stuprocentowa oryginalność. Jest to model 528i z 1984 roku. Ulepszanie…