Manhart MH3 GTR - nie płacz, że Cię nie stać - Trends Magazines

Manhart MH3 GTR – nie płacz, że Cię nie stać

Już seryjne BWM M3 Competition jest piekielnie szybkim autem, ale to nie zatrzymuje Manharta przed dodaniem „paru” koni i poprawieniem osiągów. Oto bardzo limitowany Manhart MH3 GTR. 

Niemiecki tuner Manhart zazwyczaj zajmuje się przerabianiem szybkich BMW i robieniem z nich … jeszcze szybsze. Choć czasami Niemcom zdarzały się „skoki w bok” w stronę Alfy Romeo, czy Tesli. Tym razem jednak mamy do czynienia z klasykiem – szybkie BMW. 

Manhart MH3 GTR mocno nie wyróżnia się przodem od seryjnego M3. Mamy tutaj przedni spliter, a także delikatne „skrzela” z boku zderzaka – wszystkie elementy wykonane oczywiście z włókna węglowego. Z boku pojawiły się dokładki na progach, a z tyłu delikatny spoiler na klapie, a także dyfuzor kryjący cztery końcówki układu wydechowego. Całe auto oklejono szarą satynową folią.

Dla dopełnienia akcentu w nadkolach „upchano” 20-calowe felgi z oponami Michelin o rozmiarze 265/30R20 z przodu i 295/30R20 na tylnej osi. W kabinie oprócz tunelu środkowego wykończonego karbonem i kilku akcentów z tego samego materiału pojawiły się genialne „kubły” od Recaro. Fotele wyglądają rewelacyjnie. 

Manhart nie byłby sobą, gdyby nie pozmieniał tego, czego nie widać. A więc mamy tu chociażby sportowy układ wydechowy ze sportowym katalizatorem, czy obniżone o 30 mm zawieszenie do H&R. Najważniejsze jednak znajdziemy pod maską.

Seryjny motor S58 z BMW M3 Competition generuje 510 KM i 650 Nm. Po zabiegach u Manharta moc wzrasta do 650 KM i 800 Nm! Aby zgrać pracę silnika i skrzyni tuner zamontował oprogramowanie MHtronik Powerbox. 

Zanim zaczniecie wzdychać, że nie stać was na takie auto – uspokajamy. Nawet Ci z zasobnym portfelem nie kupią Manharta MH3 GTR, bowiem Niemcy postanowili wyprodukować tylko jeden egzemplarz i to ten, który widzicie na zdjęciach. Pech…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW 7 taniej o 180 tys. PLN dla Służby Ochrony Państwa- AKTUALNOŚCI

silnik o mocy co najmniej 340 KM nadwozie typu sedan o długości nie mniejszej niż 5,2 m rozstaw osi większy niż 3,1 m automatyczna skrzynia biegów napęd na cztery koła Takie warunki musi spełnić limuzyna SOP, którą będą podróżować urzędnicy wysokiej rangi. Do przetargu stanęli dealerzy BMW Zdunek i Audi Plichta. A8 55 Long zostało wycenione…

Powiew świeżości dla serii 3 GT

W przypadku BMW modernizacje, kryjące się za skrótem LCI (od Life Cycle Impulse) nie są zbyt rozległe. Często ograniczają się do wprowadzenia nowych lakierów, tapicerek i felg, symbolicznych poprawek zderzaków oraz montażu nowych lamp. Zmiana świateł potrafi znacząco wpłynąć na wygląd auta. Tym bardziej, że w międzyczasie często pojawiają się nowe rozwiązania stylistyczne (np. ringi…