Lionel Messi ma najdroższą kolekcję aut wśród sportowców - Trends Magazines

Lionel Messi ma najdroższą kolekcję aut wśród sportowców

Argentyński piłkarz prześcignął nawet Christiano Ronaldo, który przecież znany jest z miłości do drogich i szybkich aut. Messi stał się obecnie posiadaczem najdroższej kolekcji aut wśród sportowców, a to za sprawą jednego tylko samochodu.

Do tej pory to Christiano Ronaldo słynął z zamiłowania do drogich i ekskluzywnych samochodów. Nieoficjalnie mówiono nawet, że wszedł w posiadanie wyjątkowego Bugatti La Voiture Noire o wartości ponad 18 milionów dolarów! Teraz miało się to zmienić – to Argentyńczyk Lionel Messi stanął na pierwszym miejscu podium posiadaczy najdroższej kolekcji samochodów wśród sportowców.

Tak twierdzi portal ManySpins.com, który stwierdził, że Messi stał się posiadaczem wyjątkowego Ferrari 335 S Spider Scaglietti z 1957 roku. Auto miało zostać sprzedane za 32 miliony euro (147 milionów złotych!). Co ciekawe, auto zostało już sprzedane w 2016 roku i już wtedy spekulowano, że nowym właścicielem stał się właśnie Messi. Teraz jednak ManySpins.com dotarł do informacji, które miałyby potwierdzać tożsamość Messiego. 

Lionel Messi posiada w swojej kolekcji 13 samochodów o wartości 28,169,068 funtów. Drugi na liście jest wspomniany już Ronaldo z 19 samochodami o wartości 18 milionów funtów. Podium zamyka Lewis Hamilton (9 aut o wartości 12,4 miliona funtów). Czwarty na liście jest pięściarz Saul 'Canelo’ Alvarez, a piąty kolega Messiego – Naymar.

Konrad Maruszczak

fot. artcurial.com

Podobne

Wiemy kiedy pojawi się nowy VW Golf GTI

VW Golf świętuje w tym roku 50. urodziny i w związku z tym, producent przygotował kilka niespodzianek dla fanów modelu. Jedną z nich jest premiera nowego VW Golfa GTI. Wiemy, kiedy wyjedzie na ulice.  Kiedy pojawi się nowy VW Golf GTI? O nadchodzącym Golfie GTI wspominaliśmy już zeszłej jesieni, a teraz pojawiła się informacja o…

Klasyczny Garbus na prąd

Volkswagen Group Components przedstawia koncepcję elektrycznego klasyka ze swoim partnerem firmą eClassics. Jest to Volkswagen Garbus o napędzie elektrycznym. W konwersji wykorzystano wyłącznie nowe części, które są seryjnie produkowane przez grupę Volkswagen. Napęd elektryczny, 1-biegowa skrzynia biegów i układ akumulatorowy oparte są na nowym VW e-up! Konwersji klasycznego Garbusa dokonała specjalistyczna firma eClassics. Jego premiera…