Lionel Messi ma najdroższą kolekcję aut wśród sportowców - Trends Magazines

Lionel Messi ma najdroższą kolekcję aut wśród sportowców

Argentyński piłkarz prześcignął nawet Christiano Ronaldo, który przecież znany jest z miłości do drogich i szybkich aut. Messi stał się obecnie posiadaczem najdroższej kolekcji aut wśród sportowców, a to za sprawą jednego tylko samochodu.

Do tej pory to Christiano Ronaldo słynął z zamiłowania do drogich i ekskluzywnych samochodów. Nieoficjalnie mówiono nawet, że wszedł w posiadanie wyjątkowego Bugatti La Voiture Noire o wartości ponad 18 milionów dolarów! Teraz miało się to zmienić – to Argentyńczyk Lionel Messi stanął na pierwszym miejscu podium posiadaczy najdroższej kolekcji samochodów wśród sportowców.

Tak twierdzi portal ManySpins.com, który stwierdził, że Messi stał się posiadaczem wyjątkowego Ferrari 335 S Spider Scaglietti z 1957 roku. Auto miało zostać sprzedane za 32 miliony euro (147 milionów złotych!). Co ciekawe, auto zostało już sprzedane w 2016 roku i już wtedy spekulowano, że nowym właścicielem stał się właśnie Messi. Teraz jednak ManySpins.com dotarł do informacji, które miałyby potwierdzać tożsamość Messiego. 

Lionel Messi posiada w swojej kolekcji 13 samochodów o wartości 28,169,068 funtów. Drugi na liście jest wspomniany już Ronaldo z 19 samochodami o wartości 18 milionów funtów. Podium zamyka Lewis Hamilton (9 aut o wartości 12,4 miliona funtów). Czwarty na liście jest pięściarz Saul 'Canelo’ Alvarez, a piąty kolega Messiego – Naymar.

Konrad Maruszczak

fot. artcurial.com

Podobne

Tak wygląda następca VW Passata

Mowa tutaj o Volkswagenie ID.7, bo nowego Passata w nadwoziu sedan już nie zobaczymy. Do sieci wyciekły przedpremierowe zdjęcia nowego elektryka. Volkswagen już zapowiedział nowy elektryczny model, jednak pokazane auto było mocno zakamuflowane. Oficjalna premiera VW ID.7 jest zaplanowana na 18 kwietnia, ale już teraz serwis CarNewsChina ujawnił zdjęcia pokazujące auto w pełnej krasie.  Zaskoczenia nie…

Używany Golf R – opinie, wady i zalety

Niebieskie lakiery, mocne silniki, napędy na cztery koła, skrzynie DSG i przynajmniej dwie rury wydechowe od zawsze były wyróżnikami Golfów R. Pierwszy pojawił się na rynku w 2002 roku, ale na okazyjny zakup krzepkiego 15-latka nie ma co liczyć. Debiutujący w 1975 roku Golf GTI przebojem wdarł się na rynek. Koncepcję relatywnie małego auta z…