Limitowane BMW M240i od AC Schnitzera - Trends Magazines

Limitowane BMW M240i od AC Schnitzera

Świętujący w ubiegłym roku 30-lecie działalności AC Schnitzer oddał do dyspozycji klienta jubileuszowy model. ACL2S powstał na bazie BMW M240i.

Oficjalne odsłonięcie auta nastąpiło podczas salonu samochodowego w Genewie. ACL2S jest dostępne w wersji zamkniętej, jak również jako Cabrio. Na tym kończą się dobre wiadomości. Tuner z Akwizgranu przygotował zaledwie 30 zestawów do konwersji M240i w ACL2S. Każdy wyceniono na 35.900 euro.

Co wchodziło w ich skład? Oczywiście kluczowe są komponenty dla silnika. Ingerując w elektronikę oraz wymieniając wydech na sportowy z poziomu 340 KM i 500 Nm udało się wskoczyć na 400 KM i 600 Nm. Powiększona do 300 km/h skala prędkościomierzanie została dodana na wyrost. Tuner przestawił bowiem ogranicznik prędkości na 280 km/h. Aby ułatwić pełne wykorzystanie osiągów, w ACL2S zamontowano 40-procentową szperę oraz gwintowane zawieszenie, które zmniejsza prześwit o 45/50 mm względem serii (odpowiednio z przodu i tyłu). Miejsce seryjnych kół zajęły gumowe walce w rozmiarach 235/35 R19 i 265/30 R19, które osadzono na kutych felgach Type VIII BiColor.

W skład pakietu aerodynamicznego wchodzi dziesięć elementów optymalizujących przepływ strug powietrza, jak również poszerzających nadwozie o 80 mm. Większość wykonano z włókna węglowego. Identyfikację jubileuszowego modelu ułatwiają logotypy znajdujące się na progach. Zgodnie ze swoją filozofią wychodzenia poza standard AC Schnitzer nie zaniedbał wnętrza, w którym pojawiły się dodatki z aluminium, lepsze dywaniki i laserowo grawerowana plakietka z napisem „One of thirty”, która podkreśla unikalność modelu ACL2S.

Poza bazowym pakietem możliwe jest dalsze modyfikowanie M240i. AC Schnitzer proponuje m.in. montaż kubełkowych foteli Recaro, maski z dodatkowymi wlotami powietrza czy jeszcze bardziej rozbudowanego pakietu aerodynamicznego. Tuner z Akwizgranu zapewnia, że teraz rozpoczyna kolejne 30-lecie twórczej pracy, której efektem mają być samochody wykraczające ponad standard i aż w nadmiarze zadowalające klientów.

Podobne

BMW TRENDS 4/2018 nadjeżdża!

Uwaga, uwaga!!! Uspokajamy wszystkich zaniepokojonych BMW TRENDS 4/2018 nadjeżdża! Przesunięcie jest absolutnie planowe i związane z targami w Essen, z których relację znajdziecie w nadchodzącym numerze. Od 13 grudnia w sprzedaży, a w środku: (więcej…)

Golf 7 V8 BMW drift

Golf z silnikiem BMW V8 i napędem na tył. Na dodatek driftuje! – WIDEO

Dziś prezentujemy Volkswagena Golfa VII, który ma silnik BMW V8 napędzający tylne koła! Przypominamy, że fabrycznie w Golfach nigdy nie było napędu na tył ,ani silników V8... BMW, czy Volkswagen? Golf VII to platforma, która fabrycznie była wyposażona w 4-cylindrowe silniki umieszczone poprzecznie z przodu. Napęd w VII z reguły przenoszony jest na przednią oś. Ten…