BMW Coupé w japońskim stylu LB- TUNING - Trends Magazines

BMW Coupé w japońskim stylu LB- TUNING

BMW_Z4_Coupé_tuning_Liberty_Walk

Liberty Walk Performance zajęło się BMW serii 4 Coupé. Japoński tuner przygotował rozbudowany pakiet aerodynamiczny, który upodabnia „czwórkę” do aut znanych z mistrzostw DTM.

BMW_Z4_Coupé_tuning_Liberty_Walk BMW_Z4_Coupé_tuning_Liberty_Walk

Body kit o wartości 13.500 dolarów składa się z przedniego i tylnego zderzaka, nakładek na progi, spojlera klapy bagażnika oraz poszerzeń błotników. Ostatnie z wymienionych mają kluczowy wpływ na wygląd serii 4. Punkty mocowania nakładek na błotniki nie zostały odsłonięte – zupełnie jak w wyczynowych wyścigowych samochodach.

BMW_Z4_Coupé_tuning_Liberty_Walk BMW_Z4_Coupé_tuning_Liberty_Walk BMW_Z4_Coupé_tuning_Liberty_Walk

Projektując elementy, nie kierowano się zasadą złotego środka. „Czwórka” ze stajni Liberty Works jest ostentacyjna i z daleka rzuca się w oczy. Tuner przedstawił także kilka wariantów malowania serii 4. Nam najbardziej przypadł do gustu samochód w barwach BMW Motorsport.

BMW_Z4_Coupé_tuning_Liberty_Walk BMW_Z4_Coupé_tuning_Liberty_Walk BMW_Z4_Coupé_tuning_Liberty_Walk

Dopełnieniem zmian są szersze opony, obniżone zawieszenie oraz sportowy układ wydechowy. Warto dodać, że elementy aerodynamiczne nie są oferowane wyłącznie w pakiecie. Liberty Works oferuje je także osobno.


Zamów prenumeratę

Podobne

Nowa seria 1. Radykalne zmiany konstrukcyjne i nowy początek dla małego BMW

Z końcem września w salonach BMW w Polsce zadebiutuje nowe BMW serii 1. W III generacji popularnego kompaktu klasy premium po raz pierwszy została zastosowana konstrukcja z napędem na przednie koła, a oferta silnikowa będzie ropoczynać się od jednostkek 3-cylindrowych. Co oznaczają te radykalne zmiany? Czy to koniec pewnej epoki? Czy seria 1 przestanie być wyjątkowa?…

M3 GT: BMW na sterydach dla koneserów

Mocniejsze, twardsze, lżejsze i... mało znane. BMW M3 GTjest ciekawą propozycją dla koneserów oryginalnych youngtimerów. Jeszcze do niedawna sportowe regulaminy wymagały, by wyczynowe auta były homologowane na bazie faktycznie istniejących drogowych odpowiedników. Zgodny musiał być kształt elementów aerodynamicznych, a nawet materiały, z których wykonano poszycie. W celu utrzymania konkurencyjności M3 w mistrzostwach FIA GT oraz amerykańskim…