Kupujemy używanego Golfa III/IV Cabriolet (1993 ‒ 2002) - Trends Magazines

Kupujemy używanego Golfa III/IV Cabriolet (1993 ‒ 2002)

Kabriolet jest marzeniem wielu kierowców. Nie każdy decyduje się na jego zakup, obawiając się podwyższonych kosztów eksploatacji albo utrudnień zimową porą. Używane Golfy Cabriolet udowadniają, że strach ma wielkie oczy.

Pierwszy Golf Cabriolet zadebiutował w 1979 roku. Był kilkakrotnie modernizowany i utrzymał się na rynku aż do 1992 roku. Koncern nie opracował „dwójki” z otwieranym dachem. W 1993 roku do salonów trafił Golf III Cabriolet. Znakiem rozpoznawczym modelu pozostał pałąk przeciwkapotażowy. Ówczesna technika nie pozwalała na zaprojektowanie systemu aktywnych zabezpieczeń, które w ułamku sekundy wysunęłyby się z nadwozia, gdyby elektronika wykryła pierwszą fazę dachowania. Solidny metalowy profil zaburza linię Golfa z otwieranym dachem. Nie sposób jednak powiedzieć, że samochód jest brzydki czy ma źle dobrane proporcje. Sylwetka Golfa III Cabriolet, pomijając wspomniany pałąk, jest łudząco podobna do profilu aktualnie sprzedawanej „szóstki” z brezentowym dachem.

Podobne

Test Volkswagena Caravelle Highline 2.0 BiTDI DSG

Cóż w tym aucie niezwykłego? – zapyta ktoś. Caravelle to przecież osobowa wersja Transportera. Skoro jest „po prostu osobowym Transporterem”, to jaka jest rola Transportera Kombi, a jaka Multivana? Aby to wyjaśnić, warto zagłębić się w historię użytkowych VW. NA POCZĄTKU BYŁ BUS W 2017 roku Transporter obchodzi jubileusz, świętowany od 3 do 6 sierpnia…

VW Tiguna 1.4 TSI 2010 r., VW Tiguan 2.0 TSI 2012 r.

VW Tiguan: jeden SUV, dwa światy

Przód pierwszej generacji Tiguana został zaprojektowany na nowo – teraz mocno nawiązuje do większego Touarega. Tiguana nadal można kupować w dwóch wersjach: drogowej Sport & Style oraz lepiej przystosowanej na bezdroża, czyli Track & Style. Volkswagen wciąż jako jedyny w tej klasie aut, mam na myśli typ SUV, oferuje swój produkt – Tiguana – w…