Kupujemy używanego Golfa III/IV Cabriolet (1993 ‒ 2002) - Trends Magazines

Kupujemy używanego Golfa III/IV Cabriolet (1993 ‒ 2002)

Kabriolet jest marzeniem wielu kierowców. Nie każdy decyduje się na jego zakup, obawiając się podwyższonych kosztów eksploatacji albo utrudnień zimową porą. Używane Golfy Cabriolet udowadniają, że strach ma wielkie oczy.

Pierwszy Golf Cabriolet zadebiutował w 1979 roku. Był kilkakrotnie modernizowany i utrzymał się na rynku aż do 1992 roku. Koncern nie opracował „dwójki” z otwieranym dachem. W 1993 roku do salonów trafił Golf III Cabriolet. Znakiem rozpoznawczym modelu pozostał pałąk przeciwkapotażowy. Ówczesna technika nie pozwalała na zaprojektowanie systemu aktywnych zabezpieczeń, które w ułamku sekundy wysunęłyby się z nadwozia, gdyby elektronika wykryła pierwszą fazę dachowania. Solidny metalowy profil zaburza linię Golfa z otwieranym dachem. Nie sposób jednak powiedzieć, że samochód jest brzydki czy ma źle dobrane proporcje. Sylwetka Golfa III Cabriolet, pomijając wspomniany pałąk, jest łudząco podobna do profilu aktualnie sprzedawanej „szóstki” z brezentowym dachem.

Podobne

Audi RSQ8 od ABT – R8 dla rodziny

Niemiecki tuner ABT zaprezentował właśnie mocno przerobione Audi RSQ8, które już w serii nie narzeka na brak mocy. Ale jak przystało na tego tunera, musiał dołożyć swoje pięć groszy do osiągów dużego SUVa. Efekt? Potężna moc i osiągi godne sportowego R8.  ABT obchodzi w tym roku swoje 125. urodziny i z tej okazji firma postanowiła…

VW e-up! widok z tyłu

Jak VW e-up! sprawdza się w mieście? 100 km za 10 zł

Na polskich drogach coraz częściej spotykamy samochody elektryczne. Do aut najlepiej sprawdzających się na miejskich ulicach należy Volkswagen e-up! Pokonanie nim 100 kilometrów kosztuje niecałe 10 złotych. Produkowany od 2011 roku up! doczekał się wielu ciekawych wersji. Wystarczy wspomnieć o uterenowionym cross up! czy sportowym GTI. W 2013 roku pokazano elektryczny e-up!, który w 2019 roku został udoskonalony – nieznacznie wzmocniono silnik,…