Kupujemy używane BMW serii 7 E65 (2001 ‒ 2008) - Trends Magazines

Kupujemy używane BMW serii 7 E65 (2001 ‒ 2008)

Po kilku latach eksploatacji nawet flagowe BMW serii 7 zaczyna być w finansowym zasięgu statystycznego Kowalskiego. Ale uwaga! Zakup auta to jedno. Radość z nowego nabytku potrafią szybko przekreślić wyśrubowane koszty eksploatacji.

„Siódemka” od zawsze była modelem, który prezentował kierunek, w jakim w kolejnych latach będzie podążało BMW. Z biegiem czasu debiutujące w limuzynie rozwiązania stosowane były w mniejszych modelach marki. W 2001 roku monachijski koncern przedstawił nową serię 7. Na pokładzie E65 znalazł się innowacyjny system iDrive – pokrętło, które zastąpiło niezliczone przyciski do sterowania systemami multimedialnymi, wentylacją oraz zaawansowanymi funkcjami samochodu. Media i kierowcy szybko podzielili się na zwolenników i przeciwników iDrive. Obsługa innowacyjnego rozwiązania do najprostszych nie należała. Na szczęście BMW wzięło do siebie słowa krytyki i cztery lata po premierze iDrive został udoskonalony.

Podobne

BMW M2 z rekordem na Nürburgring

Kompaktowe BMW M2 przejechało pętlę toru Nürburgring w rekordowym czasie, bijąc m.in. czteronapędowe Audi RS3. Co więcej, M-dwójka była całkowicie seryjna.  BMW pobiło rekord już w kwietniu, ale Niemcy dopiero teraz postanowili pochwalić się rekordowym czasem przejazdu. Nowe BMW M2 przejechało 20,832-kilometrowe okrążenie toru Nürburgring w czasie 7:38,706. To o dwie sekundy szybciej niż konkurencyjne…

Wypożyczył BMW M3. Potem porzucił w polu

Porzucone BMW M3 znalazła polska policja, ponad 700 km od docelowego miejsca zameldowania auta. Zgłoszenie przywłaszczenia zielonego sedana trafiło w ubiegłym tygodniu do komisariatu w Bielawie (woj. dolnośląskie), a auto znaleziono przy polsko-litewskiej granicy.  BMW M3 nie jest typowym samochodem. No, może jeszcze w czerni niektórym byłoby ciężko odróżnić go od zwykłej serii 3. Ale…