Kupujemy używane BMW serii 7 E65 (2001 ‒ 2008) - Trends Magazines

Kupujemy używane BMW serii 7 E65 (2001 ‒ 2008)

Po kilku latach eksploatacji nawet flagowe BMW serii 7 zaczyna być w finansowym zasięgu statystycznego Kowalskiego. Ale uwaga! Zakup auta to jedno. Radość z nowego nabytku potrafią szybko przekreślić wyśrubowane koszty eksploatacji.

„Siódemka” od zawsze była modelem, który prezentował kierunek, w jakim w kolejnych latach będzie podążało BMW. Z biegiem czasu debiutujące w limuzynie rozwiązania stosowane były w mniejszych modelach marki. W 2001 roku monachijski koncern przedstawił nową serię 7. Na pokładzie E65 znalazł się innowacyjny system iDrive – pokrętło, które zastąpiło niezliczone przyciski do sterowania systemami multimedialnymi, wentylacją oraz zaawansowanymi funkcjami samochodu. Media i kierowcy szybko podzielili się na zwolenników i przeciwników iDrive. Obsługa innowacyjnego rozwiązania do najprostszych nie należała. Na szczęście BMW wzięło do siebie słowa krytyki i cztery lata po premierze iDrive został udoskonalony.

Podobne

BMW do zadań specjalnych

Kontrakty na dostawy samochodów dla służb medycznych i pożarniczych są bardzo lukratywne. Nie tylko zapewniają przypływ sporej ilości gotówki. Kształtują również pozytywny wizerunek marki. O względy służb ratujących zdrowie i życie BMW zabiega co roku podczas targów RETTmobil, które odbywają się w niemieckiej miejscowości Fulda. Koncern z reguły przedstawia tam pełną gamę pojazdów. Służbom medycznym…

BMW M5 F90 Competition I BMW E28 M5 widok z przodu

Nowy, czy youngtimer? Walka na szczycie: E28 M5 vs. F90 M5

625 KM, 750 Nm, 3,3 sekundy do setki oraz 305 km/h prędkości maksymalnej. Dane techniczne BMW M5 Competition robią wrażenie. Jeszcze większe na wszystkich fanach marki robi pierwsza generacja bawarskiego supersedana. Nieosiągalna, kultowa i bardzo rzadka. Zobaczyć te dwa auta obok siebie graniczy z cudem. Nam jednak udało się zorganizować spotkanie na prawdziwym motoryzacyjnym szczycie! E28 M5 Rok 1984 jest ważny…