Kupujemy używane BMW serii 7 E65 (2001 ‒ 2008) - Trends Magazines

Kupujemy używane BMW serii 7 E65 (2001 ‒ 2008)

Po kilku latach eksploatacji nawet flagowe BMW serii 7 zaczyna być w finansowym zasięgu statystycznego Kowalskiego. Ale uwaga! Zakup auta to jedno. Radość z nowego nabytku potrafią szybko przekreślić wyśrubowane koszty eksploatacji.

„Siódemka” od zawsze była modelem, który prezentował kierunek, w jakim w kolejnych latach będzie podążało BMW. Z biegiem czasu debiutujące w limuzynie rozwiązania stosowane były w mniejszych modelach marki. W 2001 roku monachijski koncern przedstawił nową serię 7. Na pokładzie E65 znalazł się innowacyjny system iDrive – pokrętło, które zastąpiło niezliczone przyciski do sterowania systemami multimedialnymi, wentylacją oraz zaawansowanymi funkcjami samochodu. Media i kierowcy szybko podzielili się na zwolenników i przeciwników iDrive. Obsługa innowacyjnego rozwiązania do najprostszych nie należała. Na szczęście BMW wzięło do siebie słowa krytyki i cztery lata po premierze iDrive został udoskonalony.

Podobne

„Germańscy oprawcy” czyli BMW E36 316i kontra BMW E46 M3

Należące do Jakuba „Muska” Tatary E36 coupé nazywane jest Germańskim Oprawcą. Przydomek wywodzi się od internetowego komiksu. Podobnie jak wspomniany komiks, memem stał się filmik pokazujący upadek słynnego driftowozu z lawety i pochodzące z tego nagrania zdanie „Miota nim jak szatan”. Pierwszy Germański Oprawca został odbudowany tak, by nadal mógł jeździć bokiem, a jednocześnie nawiązywał…