Kupujemy używane BMW serii 7 E65 (2001 ‒ 2008) - Trends Magazines

Kupujemy używane BMW serii 7 E65 (2001 ‒ 2008)

Po kilku latach eksploatacji nawet flagowe BMW serii 7 zaczyna być w finansowym zasięgu statystycznego Kowalskiego. Ale uwaga! Zakup auta to jedno. Radość z nowego nabytku potrafią szybko przekreślić wyśrubowane koszty eksploatacji.

„Siódemka” od zawsze była modelem, który prezentował kierunek, w jakim w kolejnych latach będzie podążało BMW. Z biegiem czasu debiutujące w limuzynie rozwiązania stosowane były w mniejszych modelach marki. W 2001 roku monachijski koncern przedstawił nową serię 7. Na pokładzie E65 znalazł się innowacyjny system iDrive – pokrętło, które zastąpiło niezliczone przyciski do sterowania systemami multimedialnymi, wentylacją oraz zaawansowanymi funkcjami samochodu. Media i kierowcy szybko podzielili się na zwolenników i przeciwników iDrive. Obsługa innowacyjnego rozwiązania do najprostszych nie należała. Na szczęście BMW wzięło do siebie słowa krytyki i cztery lata po premierze iDrive został udoskonalony.

Podobne

BMW M240i 2022 przód

BMW M2 będzie ostatnim autem czysto spalinowym z literką „M”

Mocny silnik spalinowy, skrzynia manualna i tylny napęd - to przepis na dobre auto sportowe i BMW zna go nie od dziś. Ale takie samochody odchodzą już do historii. Model M2 ma być ostatnim Mohikaninem.  BMW dość mocno opiera się erze elektryfikacji, twardo obstając przy silnikach spalinowych. Pomimo nowych modeli ix, czy chociażby iX1 elektryfikacja…

BMW da znać, jak ktoś porysuje Ci lakier

BMW stworzyło specjalną aplikację, która powiadomi właściciela pojazdu o szkodzie powstałej na lakierze. Niemcy nawet to opatentowali! Brzmi jak science fiction, ale BMW opracowało takie rozwiązanie i nawet złożyło papiery patentowe. Według serwisu The Drive, wniosek patentowy na specjalne rozwiązanie został wysłany w Chinach już w 2019 roku, ale dopiero teraz ujrzał światło dzienne. W…