Kupujemy używane BMW serii 7 E65 (2001 ‒ 2008) - Trends Magazines

Kupujemy używane BMW serii 7 E65 (2001 ‒ 2008)

Po kilku latach eksploatacji nawet flagowe BMW serii 7 zaczyna być w finansowym zasięgu statystycznego Kowalskiego. Ale uwaga! Zakup auta to jedno. Radość z nowego nabytku potrafią szybko przekreślić wyśrubowane koszty eksploatacji.

„Siódemka” od zawsze była modelem, który prezentował kierunek, w jakim w kolejnych latach będzie podążało BMW. Z biegiem czasu debiutujące w limuzynie rozwiązania stosowane były w mniejszych modelach marki. W 2001 roku monachijski koncern przedstawił nową serię 7. Na pokładzie E65 znalazł się innowacyjny system iDrive – pokrętło, które zastąpiło niezliczone przyciski do sterowania systemami multimedialnymi, wentylacją oraz zaawansowanymi funkcjami samochodu. Media i kierowcy szybko podzielili się na zwolenników i przeciwników iDrive. Obsługa innowacyjnego rozwiązania do najprostszych nie należała. Na szczęście BMW wzięło do siebie słowa krytyki i cztery lata po premierze iDrive został udoskonalony.

Podobne

BMW X3 M40i nie zostało w tyle

BMW X3 zawsze było mocnym graczem w segmencie średniej wielkości SUV-ów klasy premium. Z biegiem lat stało się już jednak nieco leciwą konstrukcją. W obliczu zeszłorocznych premier – Audi Q5 i Volvo XC60 – BMW nie mogło pozostać w tyle.   I nie pozostało – najnowsze X3 zaprezentowano światu we wrześniu 2017 roku. Postanowiono również…

Znamy datę ostatniego V12 od BMW. Pojawi się w M760Li

Spieszmy się kochać silniki V12, bo znikają coraz szybciej. BMW podało datę śmierci największego silnika w ofercie. Ostatnim modelem z 12-cylindrową jednostką będzie M760Li.  Silniki V12 w dzisiejszych czasach są jak czarne owce, bo porównaniu z hybrydami, a już tym bardziej z elektrykami wypadają słabo pod kątem norm emisji spalin. A te niestety dziś liczą…