Kredyt gotówkowy na klasyki - ciekawy pomysł VW Bank - Trends Magazines

Kredyt gotówkowy na klasyki – ciekawy pomysł VW Bank

VW T1

Jeśli marzysz o kupnie klasyka lub jego renowacji, a brakuje ci pieniędzy, to mamy dobre wiadomości. Volkswagen Bank, działający w Polsce jako oddział, oferuje kredyt gotówkowy na zakup bądź renowację zabytkowego auta.

W poprzednim wydaniu VW TRENDS (2/2020) pisaliśmy o kredycie gotówkowym na zakup używanego auta. Tym razem Volkswagen Bank, jako jedyny w Polsce, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom fanów klasycznej motoryzacji. Finansowanie można przeznaczyć zarówno na zakup youngtimera czy oldtimera, ale także na jego remont lub renowację. Tym samym to, co w wielu wypadkach powstrzymuje fanów klasycznej motoryzacji – czyli brak gotówki – staje się problemem rozwiązywalnym.

Karmann Ghia

Kredyt gotówkowy może stanowić wsparcie finansowe w kwocie nawet do 50 tys. zł (wraz z prowizją), ale warto wziąć pod uwagę, że można nim sfinansować część wydatku, gdy np. klient połowę kwoty na wymarzonego klasyka ma już odłożoną. Wówczas przy zakupie klasyka w kwocie 100 tys. można połowę sfinansować z oszczędności własnych, a połowę kredytem gotówkowym. Kredyt można także wykorzystać na renowację czy doposażenie wybranego klasyka. Ponieważ wśród aut zabytkowych kwoty transakcji są często wielokrotnie wyższe niż nawet 200 tys. zł., dlatego bank pracuje nad dopasowaniem oferty do potrzeb finansowych miłośników klasycznych samochodów. Jeśli masz pytania, napisz do nas: kredyty@vwfs.com

VW HERBIE

To niejedyne wsparcie tej instytucji dla zabytkowej motoryzacji. Volkswagen Bank wspiera prowadzony w mediach społecznościowych fanpage o klasycznej motoryzacji. Car Square by VW Bank (https://www.facebook.com/carsquarebyvwbank/) – bo tak się nazywa, ma już ponad 1000 użytkowników, a ich liczba stale rośnie. Oprócz unikalnych ciekawostek dotyczących youngtimerów i oldtimerów, pasjonaci klasyków po kliknięciu w zakładkę „Społeczność” mogą dzielić się swoimi doświadczeniami i wiedzą na temat zabytkowych aut. Volkswagen Bank rozpoczął też współpracę z warsztatem NEO Garage (https://www.neogarage.pl/), który oferuje swoim klientom warsztat mechaniczny i stanowiska samoobsługowe, myjnię samoobsługową, miejsca parkingowe oraz usługi typu self storage. To powstały z motoryzacyjnej pasji projekt podobny do opisywanych przez nas, a popularnych wśród miłośników nietuzinkowych aut w Niemczech „Remise”.

Neo Garage widok ekspozycji
cof

Działalność NEO Garage opiera się na wspieraniu wszystkich miłośników wyjątkowych pojazdów, nie tylko poprzez zapewnienie im odpowiednich warunków technicznych do przechowywania i serwisowania pojazdu, ale również poprzez stworzenie klimatycznego miejsca do spotkań i spędzania wolnego czasu. Aby wesprzeć działania warsztatu, jak również spotkać się z fanami klasycznej motoryzacji, Volkswagen Bank w ubiegłym roku był obecny na evencie organizowanym przez Youngtimer Warsaw i NEO Garage. Warto wspomnieć, że w ramach tego wydarzenia po raz pierwszy wystartowała giełda rzadkich części, które klienci mogli sfinansować przy wsparciu oferty finansowej Volkswagen Banku. Miłośnicy klasycznej motoryzacji mogli też we wrześniu tego roku (12-13.09) spotkać się na targach aut zabytkowych Auto Nostalgia w Warszawie z przedstawicielami Volkswagen Banku i osobiście zapoznać się z tą niecodzienną na naszym rynku ofertą. Ci, z którymi rozmawialiśmy na ten temat, chwalili propozycję za minimum formalności oraz brak powiązania kredytu z autem, co daje im jako klientom swobodę oraz mnóstwo możliwości sfinansowania aktywności związanych z ich hobby. 

O tym, skąd wziął się pomysł na wspieranie klasycznej motoryzacji opowiadają przedstawiciele Volkwagen Bank i ich partner z Neo Garage:

Daria Pawęda, Daria Paweda Volkawagen Bank

Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta, Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce

Możemy śmiało powiedzieć, że miłość do klasycznej motoryzacji mamy w genach, ale też oczywiście w sercu. Warto tu wspomnieć choćby kultowego Volkswagena Typ 1, czyli popularnego Garbusa (wyprodukowano łącznie 21.529.464 egzemplarze tego modelu), którego twórcy Ferdinandowi Porsche dziennikarskie jury przyznało w 1999 roku tytuł „Samochodowego inżyniera XX wieku”. To on był twórcą prototypowych pojazdów elektrycznych – pierwszy z nich, wyposażony w dwa silniki w piastach przednich kół, został zaprezentowany na Wystawie Światowej w Paryżu już w 1900 roku, natomiast drugim samochodem był pojazd czterosilnikowy Lohner-Porsche, będący pierwszym na świecie samochodem z napędem na cztery koła. Ferdinand Porsche skonstruował ponad 300 różnych pojazdów mechanicznych i uzyskał ok. 1000 patentów w branży motoryzacyjnej. Stąd m.in. pomysł na wspieranie naszymi produktami finansowymi rynku klasycznej motoryzacji. Jak głosi nasze hasło marketingowe, pasjonaci klasycznej motoryzacji nie muszą już chować marzeń do bagażnika. Pomagamy w ich realizacji.

Ronald Kulikowski Volkswagen BankRonald Kulikowski 

Dyrektor Oddziału, Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce

Przyglądając się trendom współczesnego rynku motoryzacyjnego, nie sposób nie zauważyć, że w Polsce z roku na rok rośnie zainteresowanie klasyczną motoryzacją. Jako Volkswagen Bank w naturalny sposób wspieramy ten rynek, czerpiąc nie tylko z naszej pasji do klasycznej motoryzacji, ale też z wieloletniego dziedzictwa naszego koncernu. Według różnego rodzaju raportów najpopularniejsze w Polsce samochody używane kosztują w granicach 30 tys. złotych – dotyczy to także klasyków. Naszym kredytem gotówkowym można sfinansować całość wydatków lub tylko ich część, np. gdy klient zgromadził połowę kwoty na wymarzonego klasyka. Można go przeznaczyć na zakup pojazdu, jak i prace nad jego renowacją. To zależy tylko od klienta. Ponieważ wiemy, że transakcje aut zabytkowych często są wyższe niż 200 tys. zł, dlatego pracujemy nad dopasowaniem naszej oferty do potrzeb finansowych miłośników klasycznych samochodów.

 

Neo Garage Łukasz ŁuczakŁukasz Łuczak 

Kierownik Projektu NEO Garage

Naszą współpracę z Volkswagen Bankiem nawiązaliśmy podczas organizacji eventu „Youngtimer Giełda”. Podczas jego trwania uczestnicy wydarzenia mieli możliwość nie tylko zakupu zabytkowych części niezbędnych do odbudowy pojazdu, ale również wymiany swoich opinii i doświadczeń z innymi pasjonatami motoryzacji.

Jedną z atrakcji tego wydarzenia był zorganizowany przez Volkswagen Bank konkurs wiedzy z nagrodami, dotyczący znajomości historii światowej motoryzacji. Przychylne komentarze uczestników giełdy utwierdziły nas w przekonaniu, że nasze aktywności faktycznie wspierają społeczność związaną z zabytkowymi pojazdami.

Celem projektu NEO Garage jest ułatwienie czerpania czystej przyjemności z pasji motoryzacyjnej poprzez zapewnienie możliwie szerokiego wachlarza usług zlokalizowanych w jednym miejscu w Warszawie. Dzięki naszym partnerom z Volkswagen Banku, poprzez atrakcyjną ofertę finansowania, chcemy dotrzeć do jeszcze szerszej grupy entuzjastów motoryzacji zapewniając zróżnicowany wachlarz usług i przełamać stereotyp, że pasja związana z zabytkowymi pojazdami musi wiązać się z dużymi nakładami środków pieniężnych.

RT

Fot. TRENDS, archiwum

Więcej informacji na stronie www.vwbank.pl/gotowka

 

 

 

Podobne

Test VW Polo Cross. Następca „służbówki”

Są dwa sposoby na szybki samochód radzący sobie poza utwardzonymi drogami: własny SUV albo... dowolne auto służbowe. A co, jeśli ich nie mamy? Wtedy możemy kupić Cross Polo! (test z archiwum BMW Trends) Sport. W tej kwestii Volkswagen zdecydowanie nie żartuje. Przecież Polo napędzane silnikiem 1.2 TSI ustępuje mocą tylko GTI. Porównanie odczuć zza kierownicy daje…

Tuning VW Golf VI GTI – z kołami Barracuda mu do twarzy

Istotnym elementem każdego auta po tuningu jest obniżenie zawieszenia. W komplecie przydałyby się też ładne i duże felgi. Ten tuning VW Golf VI GTI z felgami Barracuda Dragoon powinien przypaść do gustu fanom stylu German.   Tuning VW Golf VI GTI - duże koła i "gleba" wystarczą? Tak ekstremalne obniżenie zawieszenia jak w przypadku tego…