Konkurs dla fanów VW - Trends Magazines

Konkurs dla fanów VW

Poniżej prezentujemy Wam szczegółowy regulamin naszego nowego  Facebookowego konkursu dla fanów Volkswagena:

REGULAMIN KONKURSU:

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejszy Regulamin określa warunki, na jakich odbywa się Konkurs.
Przedmiotem Konkursu jest wybór czterech najciekawszych odpowiedzi uznanych według Organizatora Konkursu. Uczestnicy muszą spełniać wszystkie warunki uczestnictwa. Zwycięzcy otrzymają nagrodę w postaci: Power Tube 5100mAh, etui na dokumenty (czarne), pendrive (kluczyk), latarka kieszonkowa LED, torba podróżna (szara).

  1. Organizatorem konkursu jest wydawca magazynów TRENDS.
  2. Konkurs jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na stronie serwisu Facebook.com (adres URL: https://www.facebook.com/vw.trends/).
  3. Konkurs trwa od 23.01.2017 do 30.01.2017 r. do godziny 23.59.

II UCZESTNICY KONKURSU

  1. Uczestnikami Konkursu mogą być wszystkie osoby, które w dniach od 23.01.2017 do 30.01.2017r. odpowiedzą prawidłowo na pytanie konkursowe, prześlą odpowiedź w prywatnej wiadomości na Fan Page VW Trends, polubią post konkursowy oraz dodadzą komentarz z potwierdzeniem swojego udziału w konkursie.
  2. Uczestnikami Konkursu nie mogą być osoby współpracujące z redakcją TRENDS.
  3. Administratorem danych osobowych uczestników Konkursu jest Organizator. Dane osobowe przekazane Organizatorowi przez wybranego zwycięzcę Konkursu będą przetwarzane w celu realizacji Konkursu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi dostarczenie nagrody.

III ZASADY I PRZEBIEG KONKURSU

  1. Nad prawidłowym przebiegiem Konkursu i przyznaniem nagrody czuwają Osoby Odpowiedzialne, powołane przez Organizatora (zwane również „Moderatorami”).
  2. Ostateczny wybór zwycięzcy zostanie dokonany poprzez decyzję Organizatora Konkursu.
  3. Aby przystąpić do konkursu należy:
    – zapoznać się z regulaminem konkursu,
    – polubić post konkursowy,
    – odpowiedzieć na pytanie konkursowe przesyłając odpowiedź na skrzynkę Fan Page’a VW Trends wraz z informacją potwierdzającą zapoznanie się z regulaminem,
    – dodać komentarz pod postem konkursowym z potwierdzeniem udziału w Konkursie.
  4. Osoba, która spełni wszystkie powyższe warunki bierze udział w Konkursie i ma szansę na wygranie nagrody.
  5. Rozstrzygnięcie Konkursu (opublikowanie wyników) nastąpi do dnia 1.02.2017r.
  6. Wyniki Konkursu zostaną opublikowane w formie postu na Fan Page’u: https://www.facebook.com/vw.trends/

IV NAGRODY

  1. Nagrodami są: Power Tube 5100mAh, etui na dokumenty (czarne), pendrive (kluczyk), latarka kieszonkowa LED, torba podróżna (szara).
  2. Organizator zastrzega, iż z chwilą wybrania zwycięzców ma prawo do upublicznienia informacji, używając imienia i nazwiska osób, które wygrały.

V POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne powstałe w trakcie zamieszczania komentarzy na stronie.
  2. W przypadku naruszenia Regulaminu, osoby odpowiedzialne, powołane przez Organizatora mogą wykluczyć Uczestnika na każdym etapie Konkursu.
  3. Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków zapisanych w niniejszym Regulaminie.

Podobne

Nowe oprogramowanie dla Volkswagenów ID

Volkswagen rozpoczął aktualizowanie oprogramowania w modelach ID. Osoby mające auta podłączone do sieci i zapisane do programu partnerskiego mogą liczyć na poprawę działania systemu rozrywki pokładowej, ulepszone działanie systemów rozpoznawania przeszkód oraz automatycznych świateł drogowych. Producent zapowiedział też nieznaczne poprawienie systemów stabilizacji toru jazdy i oprogramowania układu napędowego. Muszę przyznać, że mam trochę mieszane uczucia…

Biały i czerwony VW up! na poznańskim rynku

Tani, mały, używany – poradnik kupującego VW Up!

Najmniejszy model Volkswagena zaskakuje przestronnością wnętrza, pojemnością bagażnika, właściwościami jezdnymi oraz trwałością. Jest dosyć surowo wykończony, jednak w segmencie A nie jest to istotną wadą. Up! - nowy pomysł na miejskiego malucha Oczekiwania kierowców stale rosną. Na przełomie XX i XXI wieku zainteresowanym zakupem miejskiego auta wystarczało dwoje drzwi, słaby silnik i wyposażenie ograniczające się do radia czy elektrycznie regulowanych…