Kompaktowa "jedynka" F40 doprawiona przez AC Schnitzera - Trends Magazines

Kompaktowa „jedynka” F40 doprawiona przez AC Schnitzera

Tuning BMW 1 AC Schnitzer

Kompaktowa seria 1 F40 to najmniejszy model w ofercie BMW. Nie oznacza to, że nie budzi emocji. Zwłaszcza w wersji doprawionej przez AC Schnitzera.

Renomowany tuner wziął na warsztat topowy wariant M135i. Zorganizowanie sesji zdjęciowej na północnej pętli Nürburgringu nie jest dziełem przypadku – to naprawdę szybkie auto, które już po 4,8 s od startu osiąga 100 km/h.

Tuning BMW 1 AC Schnitzer

AC Schnitzer nie eksperymentował więc z zespołem napędowym, a skupił się na poprawie prowadzenia, brzmienia i wyglądu samochodu. Sportowe sprężyny zmniejszyły prześwit przedniej i tylnej osi o odpowiednio 25 i 35 mm względem seryjnego zawieszenia, co poprawiło zachowanie auta na szybko pokonywanych zakrętach. Na efektowne felgi AC1 BiColor nałożono opony w rozmiarze 225/35 R19.

Tuning BMW 1 AC Schnitzer

Sportowy wydech jest oferowany z trzema różnymi rodzajami końcówek – karbonowymi, chromowanymi i czarnymi. AC Schnitzer przygotował także przedni spliter, spojler dachowy oraz folie chroniące tylną część nadwozia przed odpryskami – znajduje się na niej logo marki o długości 25 cm.

Kto chciałby zmienić wygląd kabiny jedynki, może wybrać z katalogu AC Schnitzera nakładki na manetki do zmiany biegów i pedały czy aluminiowy uchwyt na kluczy.

Podobne

Salonowe BMW E39 530d

Dla niektórych auto to tylko „urządzenie do jazdy”. Na szczęście są też kierowcy tacy jak Marek, których celem jest urządzenie… samochodowego wnętrza jak salonu. Popatrzcie, jak odmienił kabinę swojego E39. Marek zakupił niebieskie BMW 530d Touring z automatyczną skrzynią biegów od pierwszego właściciela w 2010 roku w Holandii. Wprowadzane zmiany zaznacza, dopisując kolejne pozycje do…

Skazane na porażkę BMW X4 F26 28i xDrive?

X4 świetnie jeździ, przyciąga spojrzenia i celuje w rynkową niszę. Sprawdzamy, czy mniejszy brat BMW X6 zasługuje na zainteresowanie. Bezkompromisowość. Tylko w taki sposób można scharakteryzować pomysł BMW na zaistnienie w segmencie pseudoterenówek. Od 1999 roku, czyli momentu wprowadzenia na rynek X5, bawarski koncern unika skrótu SUV. Według oficjalnej nomenklatury X5, X3 oraz X1 to…