Kompaktowa "jedynka" F40 doprawiona przez AC Schnitzera - Trends Magazines

Kompaktowa „jedynka” F40 doprawiona przez AC Schnitzera

Tuning BMW 1 AC Schnitzer

Kompaktowa seria 1 F40 to najmniejszy model w ofercie BMW. Nie oznacza to, że nie budzi emocji. Zwłaszcza w wersji doprawionej przez AC Schnitzera.

Renomowany tuner wziął na warsztat topowy wariant M135i. Zorganizowanie sesji zdjęciowej na północnej pętli Nürburgringu nie jest dziełem przypadku – to naprawdę szybkie auto, które już po 4,8 s od startu osiąga 100 km/h.

Tuning BMW 1 AC Schnitzer

AC Schnitzer nie eksperymentował więc z zespołem napędowym, a skupił się na poprawie prowadzenia, brzmienia i wyglądu samochodu. Sportowe sprężyny zmniejszyły prześwit przedniej i tylnej osi o odpowiednio 25 i 35 mm względem seryjnego zawieszenia, co poprawiło zachowanie auta na szybko pokonywanych zakrętach. Na efektowne felgi AC1 BiColor nałożono opony w rozmiarze 225/35 R19.

Tuning BMW 1 AC Schnitzer

Sportowy wydech jest oferowany z trzema różnymi rodzajami końcówek – karbonowymi, chromowanymi i czarnymi. AC Schnitzer przygotował także przedni spliter, spojler dachowy oraz folie chroniące tylną część nadwozia przed odpryskami – znajduje się na niej logo marki o długości 25 cm.

Kto chciałby zmienić wygląd kabiny jedynki, może wybrać z katalogu AC Schnitzera nakładki na manetki do zmiany biegów i pedały czy aluminiowy uchwyt na kluczy.

Podobne

BMW_X7_40i

CBA zamówiło luksusowe BMW X7. Ile zapłacili?

"Rzeczpospolita"podaje, że Centralne Biuro Antykorupcyjne zapłaci 348,5 tys. zł za c BMW X7, ale lista jest o wiele dłuższa... Auto prawdopodobnie nie będzie wykorzystywane do celów operacyjnych, ale służba nie odpowiada na pytania o cel zakupu. X7 stoi na szczycie w ofercie SAV-ów BMW. Ten kolos ma  ponad pięć metrów długości, w tej wersji silnik o mocy 340…

Violent E36 Coupé. Japonia to inny świat… – TUNING

Wertując Instagram natrafiłem na konto MAKO1_2VIOLENT, a tam... na to ekstremalne E36 Coupé. Od czego w ogóle zacząć... Gdybyście nie widzieli zdjęć, a jedynie czytali mój opis (niskie zawieszenie, pakiet M-Technik, wide-body, felgi "deep dish" na BBS RS 3 TLG, końcowy tłumik z "nierdzewki") to pomyślelibyście pewnie "wow- fajny projekt". W rzeczywistości całość wygląda bardzo,…