"Koksy" z BMW zaatakowali kierowcę Seata - Trends Magazines

„Koksy” z BMW zaatakowali kierowcę Seata

W te wakacje mamy do czynienia z wyjątkowo dużą liczbą niebezpiecznych sytuacji na drodze, zarejestrowanych przez wideorejestratory. Tym razem dwóch agresorów zaatakowało kierowcę Seata. 

Zaledwie w ciągu tygodnia doszło do kilku niebezpiecznych zdarzeń. Najpierw pisaliśmy o wyczynach kierowcy BMW M3 na autostradzie A1. Potem do sieci trafiło nagranie o niebieskim VW Arteonie, zajeżdżającym drogę na ekspresówce. Tym razem mamy kolejne BMW i „koksów” atakujących kierowcę Seata.

„Przyczyna całego zamieszania nie jest znana. BMW na warszawskich numerach wyjeżdża z miejsca parkingowego i dopada Seata (numery z Kolna) na światłach. Z auta wysiada dwóch jegomości z bojowym nastawieniu. Kierowcy Seata udaje się odjechać. Panowie z BMW nie ruszają za nim w pościg.” – czytamy w opisie nadesłanego filmiku.

Faktycznie, oglądając nagranie nie jest jasne co było przyczyną całego zajścia. Wygląda jakby panowie z BMW mieli powód ostrej jazdy i pogoni za srebrnym Seatem. Nie zmienia to faktu, że agresja na drodze powinna być potępiona w każdej sytuacji. Warto pamiętać o tym, aby zamykać zamek podczas każdej podróży. 

Obejrzyjcie filmik i dajcie znać, co myślicie o zachowaniu kierowców BMW.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Dobra stylizacja BMW E30

Potrzeba było wielu lat, by tak odmienić BMW E30. Wszystko zaczęło się w 2006 roku, kiedy samochód zmienił właściciela. Od tego momentu zaczęło się wprowadzanie w życie projektu o kryptonimie „Alpina”. Nie jest to oryginalna Alpina i od tego należy zacząć. To jedynie stylizacja na Alpinę, ale przyznać trzeba, że bardzo udana. Użyto do niej…

Który oszczędniejszy: Passat TDI (190 KM) czy Passat GTE (218 KM)?

Legendarne TDI i walczące o swoje miejsce na rynku GTE są różnymi receptami Volkswagena na niskie zużycie paliwa. Drogi do sukcesu okazują się różne, tak samo jak charaktery obu wersji limuzyny. Przez lata utarła się teoria, że diesle są oszczędne, a silniki benzynowe paliwożerne, co rekompensują większą zrywnością i wyższą kulturą pracy. Rozwój techniki sprawił,…