"Koksy" z BMW zaatakowali kierowcę Seata - Trends Magazines

„Koksy” z BMW zaatakowali kierowcę Seata

W te wakacje mamy do czynienia z wyjątkowo dużą liczbą niebezpiecznych sytuacji na drodze, zarejestrowanych przez wideorejestratory. Tym razem dwóch agresorów zaatakowało kierowcę Seata. 

Zaledwie w ciągu tygodnia doszło do kilku niebezpiecznych zdarzeń. Najpierw pisaliśmy o wyczynach kierowcy BMW M3 na autostradzie A1. Potem do sieci trafiło nagranie o niebieskim VW Arteonie, zajeżdżającym drogę na ekspresówce. Tym razem mamy kolejne BMW i „koksów” atakujących kierowcę Seata.

„Przyczyna całego zamieszania nie jest znana. BMW na warszawskich numerach wyjeżdża z miejsca parkingowego i dopada Seata (numery z Kolna) na światłach. Z auta wysiada dwóch jegomości z bojowym nastawieniu. Kierowcy Seata udaje się odjechać. Panowie z BMW nie ruszają za nim w pościg.” – czytamy w opisie nadesłanego filmiku.

Faktycznie, oglądając nagranie nie jest jasne co było przyczyną całego zajścia. Wygląda jakby panowie z BMW mieli powód ostrej jazdy i pogoni za srebrnym Seatem. Nie zmienia to faktu, że agresja na drodze powinna być potępiona w każdej sytuacji. Warto pamiętać o tym, aby zamykać zamek podczas każdej podróży. 

Obejrzyjcie filmik i dajcie znać, co myślicie o zachowaniu kierowców BMW.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW bez roadstera. Na długo?

Mało który koncern chwali się wygaszaniem produkcji swoich samochodów. BMW również wykazało się powściągliwością, gdy kilka miesięcy temu z taśmy montażowej fabryki w Regensburgu zjeżdżało ostatnie BMW Z4. Roadster w kolorze Valencia Orange Metallic oraz wersji sDrive35is zamknął pewien rozdział w historii BMW. Wraz z nim odeszły do lamusa sześciocylindrowe, podwójnie doładowane motory z rodziny…

BMW 525 TDS. Awaryjne czy niesłusznie owiane złą sławą?

Znane jest powiedzenie: „nieważne, co mówią, ważne, żeby mówili”. Na pewno na takiej zasadzie swoją sławę zbudował silnik 2.5 TDS. Montowany był w BMW serii 3 (E36), 5 (E34, E39) oraz 7 (E38) oraz w Oplu Omega. Dużo się mówi na temat tego motoru, ale czy to wszystko jest prawda? Nasz Czytelnik postara się obalić…