Kierowca w BMW M3 terroryzował auto na A1. Mamy nagranie - Trends Magazines

Kierowca w BMW M3 terroryzował auto na A1. Mamy nagranie

BMW M3 na A1

Do karygodnej sytuacji doszło na autostradzie A1 w okolicach Kutna. Kierowca nowego BMW M3 nękał parę jadącą w innym samochodzie. Co tu się wydarzyło?

Na wstępie należy zaznaczyć, że nagranie jest jednostronne i nie pozwala stwierdzić, dlaczego kierowca niebieskiego BMW M3 zachował się w tak idiotyczny sposób. Z pewnością jego styl jazdy zasługuje na krytykę i to niezależnie od przyczyn. Przyczyną może być zajechanie drogi na lewym pasie przez parę nagrywającą filmik, a mając do dyspozycji 500 KM w BMW M3 kierowca chciał wykorzystać potencjał samochodu. 

Na filmiku widać, że dochodzi do zajeżdżania drogi, nękaniu, powolnej jeździe a także hamowaniu przed maską. W pewnym momencie nagrania TIR-y zaczynają wyprzedzać oba pojazdy. Jedna z osób w samochodzie stwierdza, że jadą 60 km/h po autostradzie. 

W sieci pojawiły się jednak wersje tego zdarzenia z dwóch stron. Poniżej komentarz pary, która opublikowała filmik w sieci:

„Wyprzedzając pojazd z przyczepą przy prędkości 140 km/h na autostradzie, zauważyliśmy auto marki BMW, które utrzymywało bardzo małą odległość od naszego samochodu. Był ok. 3 m od nas, przy prędkości autostradowej. Po zakończeniu wyprzedzenia i zjechaniu na prawy pas wyprzedziło nas to BMW i niebezpiecznie blisko naszego pojazdu zmieniło pas na prawy, a następnie zaczęło nieuzasadnione i gwałtowne hamowanie, które zmusiło nas do awaryjnego zahamowania do prędkości poniżej 50 km/h. Po tej sytuacji chcieliśmy go ponownie wyprzedzić, ale nie pozwolił na to, przyspieszając i doganiając nasz pojazd, co uniemożliwiło nam wykonanie rozpoczętego manewru. Potem ukrył się za nami i znów zaczął jechać niebezpiecznie blisko. Znowu nas wyprzedził i znów zaczął zwalniać ruch na autostradzie do 60 km/h i kontynuował taką jazdę przez kilka kilometrów. Później postanowił dać się wyprzedzić i zaczął podążać za nami w naszym wolnym tempie i de facto podążać za nami przez ponad 35 minut drogi. Dopiero po tym czasie poddał się i odjechał. Całe wydarzenie trwało ponad godzinę.”

Właściciel kanału Dashcam Bandit, gdzie nagranie zostało opublikowane skontaktował się z kierowcą BMW, który opowiedział nieco inną wersję wydarzeń. Oto ona:

„W nieco innym świetle całe zdarzenie przedstawia sam kierowca nagranego BMW, z którym udało nam się skontaktować. Jak twierdzi, autorzy nagrania również mają wiele na sumieniu — przede wszystkim uporczywe zajmowanie lewego pasa ruchu na autostradzie, co jak wiadomo, jest wykroczeniem. Utrzymywali też małą prędkość, de facto poruszając się pasem przeznaczonym do wyprzedzania.”

Jak oceniacie całą sytuację? Czekamy na wasze komentarze.

Jeden komentarz

  1. Bardzo dobrze zrobił kierowca BMW. Ja zrobiłbym dokładnie to samo. Dziś już nie da się jeździć, bo niemal wszyscy „wleką się”lewym pasem ruchu, bądź po prostu sobie nim jadą nawet jeśli nikogo nie wyprzedzają.
    To jest zgroza. Gdzie jest Policja? Dlaczego nie dają takim mandatów?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

KONKURS TRENDS – Wygraj zestaw kosmetyków do auta!

Nie wyobrażamy sobie nowoczesnych samochodów bez ekranów dotykowych. Te lubią się kurzyć i "palcować", dlatego ważne, aby dbać o ich czystość. Jesteśmy pewni, że macie swoje triki na mycie ekranów w swoich autach! Podziel się swoimi metodami i zgarnij zestaw kosmetyków samochodowych! KONKURS TRENDS – Twoje triki na czysty ekran Zasady są proste – podziel…

VW ID.4 podczas testu Euro NCAP

Bardzo bezpieczny VW ID.4 – test Euro NCAP

Niektórzy kierowcy mają wątpliwości dotyczące bezpieczeństwa zapewnianego przez auta elektryczne. Wyniki uzyskane przez Volkswagena ID.4 w testach Euro NCAP dowodzą, że obawy są niesłuszne. Zasilany energią elektryczną SUV Volkswagena uzyskał maksymalną notę pięciu gwiazdek. Co istotne, ID.4 zdobył dobre oceny we wszystkich testowych kategoriach – w zakresie ochrony dorosłych pasażerów, dzieci oraz pieszych, a także za systemy wspomagania kierowcy. Ile…