Klasyczny Garbus na prąd - Trends Magazines

Klasyczny Garbus na prąd

Volkswagen Group Components przedstawia koncepcję elektrycznego klasyka ze swoim partnerem firmą eClassics. Jest to Volkswagen Garbus o napędzie elektrycznym. W konwersji wykorzystano wyłącznie nowe części, które są seryjnie produkowane przez grupę Volkswagen. Napęd elektryczny, 1-biegowa skrzynia biegów i układ akumulatorowy oparte są na nowym VW e-up! Konwersji klasycznego Garbusa dokonała specjalistyczna firma eClassics. Jego premiera obchodzona będzie na Międzynarodowym Salonie Samochodowym (IAA) we Frankfurcie w Niemczech.

Podstawę techniczną konwersji zapewniają przetestowane części produkcyjne z nowego e-upa. Są one produkowane w zakładach Volkswagen Group Components. Silnik elektryczny i 1-biegowa skrzynia biegów są produkowane w Kassel, a komponenty układu akumulatorowego są dostarczane z Brunszwiku.

e-Beetle osiąga 60 kW / 82 KM. System akumulatorów jest wbudowany w podwozie i składa się z maksymalnie 14 modułów, każdy o pojemności 2,6 kWh. Moduły łącznie magazynują do 36,8 kWh energii. Lepsze osiągi i zwiększona masa wymagają dostosowania i wzmocnienia podwozia i hamulców. Pomimo nowej całkowitej masy 1280 kg, e-Beetle przyspiesza do 50 km/h w niecałe cztery sekundy i do 80 km/h w nieco ponad osiem sekund.


Zamów prenumeratę

 

Zasięg e-Beetle, który osiąga prędkość maksymalną do 150 km/h, wynosi 200 km. W przypadku, gdy e-Beetle zabraknie prądu podczas podróży, wbudowane seryjnie produkowane komponenty pozwalają na szybkie ładowanie. W rezultacie e-Beetle może przechowywać energię wystarczającą do przejechania ponad 150 km po naładowaniu przez około godzinę.

Podczas gdy Volkswagen Group Components dostarcza części do produkcji napędu elektrycznego i układu akumulatorowego, faktyczną konwersję Beetle przeprowadza partnerska firma eClassics w Renningen, niedaleko Stuttgartu. Volkswagen Group Components skorzystał z dużego doświadczenia swoich specjalistów i doradzał eClassics podczas procesu. 

„Jesteśmy dumni z tego, że my i Volkswagen Group Components moglibyśmy rozpocząć współpracę dzięki temu projektowi. Z niecierpliwością oczekujemy wkrótce wielu e-Beetlesów na ulicy ”- dodaje dwóch dyrektorów zarządzających eClassics GmbH & Co KG, Dennis Murschel i Martin Acevedo. W oparciu o tę koncepcję możliwa będzie także późniejsza elektryfikacja innych historycznych pojazdów.

Podobne

Kolejne problemy z silnikami BMW. Sprawdź, czy dotyczą Twojego modelu

Wydawałoby się, że problem silników BMW z wadliwymi łańcuchami rozrządu i samozapalającymi się chłodniczkami EGR został już zażegnany. Okazuje się jednak, że pojawiają się kolejne doniesienia o poważnych wadach. Sprawdź, których silników BMW należy unikać jak ognia. Wielu kierowców pokochało wysokoprężne jednostki BMW. Nie ma się co dziwić, niskie spalanie, dobra kultura pracy i świetne…

kuloodporny VW

kuloodporny Garbus

Kiedy wydaje Ci się, że widziałeś już dosłownie każdą możliwą modyfikację świata VW Garbusa, to nagle okazuje się, że jest coś jeszcze... to kuloodporny Garbus! Podobno co najmniej dwie głowy państw jeździły chłodzonymi powietrzem chrząszczami, ale ten kuloodporny nie należał do żadnej z nich... Kuloodporny Beetle pochodzi z Włoch i nie był własnością żadnego oligarchy. Należał…