BMW „i” jest po raz kolejny jednym z oficjalnych partnerów kalifornijskiego festiwalu Coachella Valley Music and Arts.
Od dwóch lat, z myślą o tym wydarzeniu BMW przygotowuje za pośrednictwem mediów społecznościowych unikalne projekty dla swoich modeli „i”. Tegoroczny, uderzający wygląd BMW i8 z płomieniami i wizerunkiem wilka inspirowany jest aktualną okładką albumu światowej gwiazdy – Khalida.
Khalid jest jednym z najpopularniejszych artystów swojego pokolenia. Nie jest więc zaskoczeniem, że został jedną z gwiazd trwającego od 12 kwietnia festiwalu. Swoim autem zainspirował też festiwalową flotę pojazdów dla BMW.
Podobne elementy jak na jego aucie znajdziemy też na okładce jego najnowszego albumu „Free Spirit” – tak też napis umieszczonyo z tyłu i8 artysty. Droga do Coachella ucieleśnia mentalność Free Spirit, którą jest radość podróży z przyjaciółmi na jeden z największych festiwali muzycznych.
Interpretacja kreatywnego designu elektrycznych modeli z serii „i” podkreśla szczególny charakter festiwalu Coachella, który po raz kolejny odbywa się w Empire Polo Club w Indio w Kalifornii.
Jeśli akurat do 21 kwietnia jesteście w USA warto tam się wybrać, by wziąć udział w festiwalu i zrobić zdjęcia specjalnie na tę okazje przygotowanych BMW „i”.
Fot. BMW