Każdy oglądał jego wyczyny z otwartymi ustami. Nie żyje Ken Block - Trends Magazines

Każdy oglądał jego wyczyny z otwartymi ustami. Nie żyje Ken Block

Każdy fan motoryzacji znał to nazwisko. Człowiek, którego świat poznał przede wszystkim z serii filmów – Gymkhana zmarł tragicznie w USA. Ken Block zostawił żonę i trójkę dzieci.

Oświadczenie ws. tragicznego wypadku Kena Blocka wydało też biuro szeryfa, którego pracownicy pojawili się na miejscu tragedii. „2 stycznia 2023 roku ok. godz. 14.00 Centrum 911 hrabstwa Wasatch otrzymało zgłoszenie o wypadku skutera śnieżnego w rejonie Mill Hollow. Służby ratunkowe i pracownicy szeryfa natychmiast odpowiedziały na wezwanie” – czytamy w komunikacie.

Dalej możemy przeczytać: „Kierowca, Ken Block, 55-letni mężczyzna z Park City w stanie Utah, jechał skuterem śnieżnym po stromym zboczu, gdy nagle maszyna przewróciła się i wylądowała na nim. Zgon nastąpił na miejscu w wyniku obrażeń odniesionych w wypadku. Stanowe Biuro Lekarza ustali oficjalną przyczynę zgonu”. 

Ken Block rozpoczął przygodę ze sportami motorowymi w 2005 roku. Startował m.in. w serii Rally America Championship, potem w mistrzostwach świata oraz WRC. Nie ograniczał się tylko do rajdów. Zdobył również kilka medali rallycrossowych na X Games. W międzyczasie założył nawet własny zespół – Hoonigan Racing Division, współpracował także z Audi. Najbardziej jednak znaliśmy go jako wspaniałego kierowcę z serii Gymkhana. 

Gymkhana – wszyscy oglądaliśmy to z otwartymi ustami

Każdy po obejrzeniu Gymkhany przecierał oczy ze zdumienia. Nie mogliśmy sobie wyobrazić, że takie wyczyny są możliwe, aż do… pojawienia się kolejnej serii, w której przejazdy były jeszcze bardziej spektakularne. Ciasne przejazdy, drift z ogromną prędkością, skoki, palenie gumy, szybkie przejazdy… Gymkhany z udziałem Kena Blocka wygenerowały ponad 500 mln wyświetleń od momentu premiery pierwszego odcinka w roku 2008. Przypomnijmy więc pierwszy kultowy odcinek, od którego wszystko się zaczęło. 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW M5 E60 – niepowtarzalne

Wolnossący dziesięciocylindrowy benzynowy silnik kręcący się do ponad 8000 obrotów na minutę. 507 KM rzucane na tylną oś, 4,7 sekundy potrzebne do osiągnięcia pierwszych 100 km/h oraz przeszywający dźwięk. Wszystko to ubrane w nierzucające się w oczy i niezdradzające zbyt wiele nadwozie klasycznego sedana. BMW M5 E60 to auto jedyne w swoim rodzaju. Już w chwili debiutu w 2005 roku BMW M5 E60 było…

G-POWER_G4M_Bi-TURBO_700_G83_widok od tyłu

Legalne 700-konne Bi-TURBO cabrio od G-Power

Od ponad czterech dekad G-POWER jest synonimem znakomitego tuningu BMW. Prezentowane tutaj 700-konne M4 Cabrio obiecuje zgodną z przepisami dynamikę jazdy w plenerze – teraz, po udoskonaleniu G-POWE, pod nazwą G4M Bi-TURBO. Doświadczony zespół z Gachenbach w Górnej Bawarii oferuje także szeroki wachlarz ulepszeń dla obecnych modeli M3 i M4 BMW serii G8x - od…