Jeszcze lepszy - TEST Tiguan R-Line 2.0 TDI - Trends Magazines

Jeszcze lepszy – TEST Tiguan R-Line 2.0 TDI

VW Tiguan R-Line 2.0 TDI auto z przodu

Tiguan to najpopularniejszy SUV w Europie. To także najlepiej sprzedający się Volkswagen. Stawiany za wzór, bardzo wysoko ceniony przez klientów. Kilka miesięcy temu kompaktowy SUV z Wolfsburga przeszedł kurację odmładzającą. Czy dzięki wielu zmianom bardzo dobre auto stało się jeszcze lepsze?

Motoryzacyjny świat po raz pierwszy poznał VW Tiguana w 2007 roku. Auto bazowało na płycie podłogowej, wykorzystanej m.in. w Golfie V oraz Skodzie Yeti. Kompaktowy SUV został bardzo ciepło przyjęty przez rynek. Klienci momentalnie docenili praktyczność, świetną ergonomię, bogatą ofertę jednostek napędowych oraz modnie stylizowane nadwozie.

Tiguan drugiej generacji zadebiutował w 2015 roku. Auto stawiało na sprawdzone rozwiązania poprzednika, ale było jeszcze bardziej praktyczne, lepiej wyposażone, było też dostępne w 7-osobowej odmianie Allspace. Ważną datą w motoryzacyjnym CV modelu jest rok 2019. To właśnie wtedy Tiguan był najchętniej wybieranym przez klientów Volkswagenem. Pokonał dwa inne bestsellery – Polo oraz Golfa!

VW Tiguan R-Line 2.0 TDI auto od tyłu

Znajdź różnice

W olbrzymiej większości przypadków lifting danego modelu jest okazją do naprawienia mniej lub bardziej ukrytych niedoskonałości oraz wprawadzenia nowych rozwiązań. Tak było w przypadku Tiguana. Jednak niemieccy inżynierowie i designerzy nie mieli łatwego zadania. Musieli przede wszystkim nie zepsuć tego, co pokochali klienci.

Czy to się udało? Przeczytasz TUTAJ

Podobne

VW_Golf_Mk1_cabrio_1.8_tuning

Tuning VW Golfa I Cabrio 1.8 l – mrok i klasyka

Forumowy pseudonim Dominika wskazuje na zainteresowanie muzyką drum'n'bass. Jednak jego Golf I Cabrio kojarzy się z popularnym również w Niemczech rockiem z elementami muzyki poważnej. Cechy charakterystyczne dla stylu German – ciemno, nisko i szeroko, łączy z założeniami Cult Style'u, czyli klasycznie, nisko i estetycznie. Wyprodukowane w 1991 roku auto, które służy do jazdy po…

VW ID.3 Pro Performance 2

TEST VW ID.3 Pro Performance – elektryk na trasę?

Na drogach coraz więcej aut elektrycznych. Ich widok w mieście nikogo już nie zaskakuje. Natomiast w trasie budzi zdziwienie i rodzi pytanie: jak się tym jeździ? Sprawdzamy VW ID.3 Pro Performance na trasie Warszawa – Szczyrk. Jak wrażenia? O tym w teście.  Testowany samochód to odmiana Pro Performance z akumulatorami o pojemności 58 kWh oraz…