Jeszcze lepszy - TEST Tiguan R-Line 2.0 TDI - Trends Magazines

Jeszcze lepszy – TEST Tiguan R-Line 2.0 TDI

VW Tiguan R-Line 2.0 TDI auto z przodu

Tiguan to najpopularniejszy SUV w Europie. To także najlepiej sprzedający się Volkswagen. Stawiany za wzór, bardzo wysoko ceniony przez klientów. Kilka miesięcy temu kompaktowy SUV z Wolfsburga przeszedł kurację odmładzającą. Czy dzięki wielu zmianom bardzo dobre auto stało się jeszcze lepsze?

Motoryzacyjny świat po raz pierwszy poznał VW Tiguana w 2007 roku. Auto bazowało na płycie podłogowej, wykorzystanej m.in. w Golfie V oraz Skodzie Yeti. Kompaktowy SUV został bardzo ciepło przyjęty przez rynek. Klienci momentalnie docenili praktyczność, świetną ergonomię, bogatą ofertę jednostek napędowych oraz modnie stylizowane nadwozie.

Tiguan drugiej generacji zadebiutował w 2015 roku. Auto stawiało na sprawdzone rozwiązania poprzednika, ale było jeszcze bardziej praktyczne, lepiej wyposażone, było też dostępne w 7-osobowej odmianie Allspace. Ważną datą w motoryzacyjnym CV modelu jest rok 2019. To właśnie wtedy Tiguan był najchętniej wybieranym przez klientów Volkswagenem. Pokonał dwa inne bestsellery – Polo oraz Golfa!

VW Tiguan R-Line 2.0 TDI auto od tyłu

Znajdź różnice

W olbrzymiej większości przypadków lifting danego modelu jest okazją do naprawienia mniej lub bardziej ukrytych niedoskonałości oraz wprawadzenia nowych rozwiązań. Tak było w przypadku Tiguana. Jednak niemieccy inżynierowie i designerzy nie mieli łatwego zadania. Musieli przede wszystkim nie zepsuć tego, co pokochali klienci.

Czy to się udało? Przeczytasz TUTAJ

Podobne

TEST Golf GTI Performance vs. Golf GTI TCR – Urodzony mistrz

Pochodzą z bardzo różnych światów, ale łączy je znacznie więcej niż tylko nazwa. W 2016 roku, czyli w pierwszym pełnym sezonie startów, wyścigowy Golf GTI TCR triumfował w siedemnastu wyścigach i sięgnął po dwa mistrzowskie tytuły. – Sukcesy wyścigowego Golfa GTI TCR to zasługa bardzo solidnej bazy, czyli seryjnego Golfa GTI – mówi Eduard Weidl,…

Volkswagen ARVW, czyli 362 km/h dieslem!

Jak szybko jest w stanie pojechać samochód ze 175-konnym dieslem? Keke Rosberg za kierownicą ARVW osiągnął obłędne... 362 km/h! Za sprawą turbodoładowania parametry silników benzynowych i wysokoprężnych zaczęły gwałtownie rosnąć. Nim turbo na dobre zadomowiło się pod maskami popularnych aut, musiało przejść liczne testy. Oznaczony symbolem D24 rzędowy sześciocylindrowy diesel Volkswagena 8,8 z komorami wirowymi…