Jeszcze lepszy - TEST Tiguan R-Line 2.0 TDI - Trends Magazines

Jeszcze lepszy – TEST Tiguan R-Line 2.0 TDI

VW Tiguan R-Line 2.0 TDI auto z przodu

Tiguan to najpopularniejszy SUV w Europie. To także najlepiej sprzedający się Volkswagen. Stawiany za wzór, bardzo wysoko ceniony przez klientów. Kilka miesięcy temu kompaktowy SUV z Wolfsburga przeszedł kurację odmładzającą. Czy dzięki wielu zmianom bardzo dobre auto stało się jeszcze lepsze?

Motoryzacyjny świat po raz pierwszy poznał VW Tiguana w 2007 roku. Auto bazowało na płycie podłogowej, wykorzystanej m.in. w Golfie V oraz Skodzie Yeti. Kompaktowy SUV został bardzo ciepło przyjęty przez rynek. Klienci momentalnie docenili praktyczność, świetną ergonomię, bogatą ofertę jednostek napędowych oraz modnie stylizowane nadwozie.

Tiguan drugiej generacji zadebiutował w 2015 roku. Auto stawiało na sprawdzone rozwiązania poprzednika, ale było jeszcze bardziej praktyczne, lepiej wyposażone, było też dostępne w 7-osobowej odmianie Allspace. Ważną datą w motoryzacyjnym CV modelu jest rok 2019. To właśnie wtedy Tiguan był najchętniej wybieranym przez klientów Volkswagenem. Pokonał dwa inne bestsellery – Polo oraz Golfa!

VW Tiguan R-Line 2.0 TDI auto od tyłu

Znajdź różnice

W olbrzymiej większości przypadków lifting danego modelu jest okazją do naprawienia mniej lub bardziej ukrytych niedoskonałości oraz wprawadzenia nowych rozwiązań. Tak było w przypadku Tiguana. Jednak niemieccy inżynierowie i designerzy nie mieli łatwego zadania. Musieli przede wszystkim nie zepsuć tego, co pokochali klienci.

Czy to się udało? Przeczytasz TUTAJ

Podobne

charytatywnie

„1+1=3”, czyli Volkswagen Poznań charytatywnie

Już od 11 lat pracownicy Volkswagen Poznań w ramach programu „1+1=3” przekazują część swojego comiesięcznego wynagrodzenia na cele charytatywne. Każdego roku w drodze głosowania wybierają organizację z regionu Wielkopolski, która otrzymuje wsparcie przez kolejnych 12 miesięcy. Tylko w roku 2020 zebrano na ten cel ponad 136 tysięcy złotych, a od początku funkcjonowania programu suma ta…

Golf V z silnikiem 2.5 R5 oraz felgami i hamulcami z Porsche

Pomysłów na modyfikacje Golfa V nie brakuje. Jeden z ciekawszych projektów powstał w oparciu o amerykańską wersję kompaktowego VW z rzadko u nas spotykanym motorem 2.5 R5. Volxzone TOP 3 Awards 2015, Wolfsgruppe VAG Event 2015 TOP 10, II miejsce Tuning Show Kraków 2014 New School, Dub It 2014 Obsessive Car Detailer oraz 2015 Best…