Jeszcze lepszy - TEST Tiguan R-Line 2.0 TDI - Trends Magazines

Jeszcze lepszy – TEST Tiguan R-Line 2.0 TDI

VW Tiguan R-Line 2.0 TDI auto z przodu

Tiguan to najpopularniejszy SUV w Europie. To także najlepiej sprzedający się Volkswagen. Stawiany za wzór, bardzo wysoko ceniony przez klientów. Kilka miesięcy temu kompaktowy SUV z Wolfsburga przeszedł kurację odmładzającą. Czy dzięki wielu zmianom bardzo dobre auto stało się jeszcze lepsze?

Motoryzacyjny świat po raz pierwszy poznał VW Tiguana w 2007 roku. Auto bazowało na płycie podłogowej, wykorzystanej m.in. w Golfie V oraz Skodzie Yeti. Kompaktowy SUV został bardzo ciepło przyjęty przez rynek. Klienci momentalnie docenili praktyczność, świetną ergonomię, bogatą ofertę jednostek napędowych oraz modnie stylizowane nadwozie.

Tiguan drugiej generacji zadebiutował w 2015 roku. Auto stawiało na sprawdzone rozwiązania poprzednika, ale było jeszcze bardziej praktyczne, lepiej wyposażone, było też dostępne w 7-osobowej odmianie Allspace. Ważną datą w motoryzacyjnym CV modelu jest rok 2019. To właśnie wtedy Tiguan był najchętniej wybieranym przez klientów Volkswagenem. Pokonał dwa inne bestsellery – Polo oraz Golfa!

VW Tiguan R-Line 2.0 TDI auto od tyłu

Znajdź różnice

W olbrzymiej większości przypadków lifting danego modelu jest okazją do naprawienia mniej lub bardziej ukrytych niedoskonałości oraz wprawadzenia nowych rozwiązań. Tak było w przypadku Tiguana. Jednak niemieccy inżynierowie i designerzy nie mieli łatwego zadania. Musieli przede wszystkim nie zepsuć tego, co pokochali klienci.

Czy to się udało? Przeczytasz TUTAJ

Podobne

SEAT rodzina gama

SEAT robi update swoich modeli. Co nowego?

Wraz z uruchomieniem pełnej produkcji nowego Leona oraz odświeżonej Ateki hiszpańska marka ogłosiła aktualizację swoich pozostałych samochodów. Zmiany w poszczególnych modelach dotykają wielu aspektów tych aut. Co się zmieniło? Aplikacja na telefon Do Ibizy oraz Arony wprowadzono rozwiązania zapewniające wysoki poziom łączności między samochodem a kierowcą. Aplikacja SEAT Connect stanowi integralną część systemu multimedialnego pojazdu,…

VW Golf II Foha 17

VW Golf II Foha – Golf z fochem?

Poczta pantoflowa jest najlepszym źródłem informacji. Koniec, kropka! Dlaczego o tym wspominam? Robert, właściciel Golfa II z pakietem Kamei X1, wspomniał mi o ciekawej dwójce kolegi. To auto widywane na wielu zlotach, ale bez typowego parcia na szkło. Oto VW Golf II Foha. Bardzo często zadaję sobie pytanie, czy tak popularny samochód jak Volkswagen Golf…