Jeszcze bardziej wyścigowe BMW M2 - Trends Magazines

Jeszcze bardziej wyścigowe BMW M2

Alpha-N_Corse_G87_widok z przodu

ALPHA-N z Rheinbach (Niemcy) od lat znana jest z technologicznie perfekcyjnych i wizualnie innowacyjnych części karbonowych. Teraz firma z Nadrenii zrobiła kolejny krok i rozszerzyła swoją ofertę o markę „ALPHA-N Corse”. Co się pod nią kryje? To linia produktów o charakterze wyścigowym, początkowo przeznaczona dla BMW G87 M2 (oryginalnych i po liftingu).

Alpha-N_Corse_G87_widok od frontu

„ALPHA-N Corse” to prawdziwa armada elementów karoserii, z których większość wykonana jest oczywiście z włókna węglowego. Nie tylko wyglądają sportowo, ale są również wyjątkowo funkcjonalne pod względem technologicznym i aerodynamicznym. Przedni spojler Corse jest montowany bezpośrednio na podwoziu, co zapewnia maksymalną stabilność i osiągi.

Alpha-N_Corse_G87_wentylacja hamulców

Łopatki aerodynamiczne, a także błotniki V4 z dużymi wlotami powietrza, poprawiają przepływ powietrza i docisk z przodu. Dzięki dwóm dodatkowym wylotom powietrza, karbonowa maska ​​przednia poprawia termikę w komorze silnika. Aerodynamiczne karbonowe nakładki na lusterka boczne dodają akcentów sekcji bocznej.

Alpha-N_Corse_G87_maska silnika

Co więcej, tył również został udoskonalony w celu poprawy przepływu powietrza, zwiększenia docisku i zwiększenia stabilności jazdy. Osiągnięto to dzięki karbonowemu dyfuzorowi i dużemu, regulowanemu karbonowemu tylnemu spojlerowi GT3, który ALPHA-N oferuje teraz dla G87 i który będzie również rozszerzany o inne modele serii G i F.

Skrzydło to można zobaczyć na zdjęciu w żółtym M2. Niebieski model z kolei posiada popularny spojler klasy 3 ALPHA-N w wersji Corse, podniesiony za pomocą przekładek w połączeniu z dwoma klapami Gurneya. Co więcej, nawet podwozie zostało ulepszone aerodynamicznie dzięki okładzinom z włókna węglowego.

Alpha-N_Corse_G87_widok z boku

Podsumowując, ten zestaw nadwozia ALPHA-N do G87 M2 robi równie imponujące wrażenie na torze wyścigowym, jak i na drodze. Pomimo nacisku na osiągi i sporty motorowe, niektóre elementy posiadają homologację TÜV.

 

Kute felgi

Kolejną atrakcją są kute felgi ALPHA-N F-ONE, dostępne nie tylko dla G87, ale dla wszystkich modeli serii G, w rozmiarze 20 cali na przednią oś i 21 cali na tylną. Dzięki swojemu wyrazistemu wzornictwu są one nie tylko atrakcyjne wizualnie. Ich niska masa redukuje również masy nieresorowane, co korzystnie wpływa na osiągi na torze.

To ostatnie niewątpliwie dotyczy także zawieszenia Öhlins TTX. Gwarantuje ono optymalne trzymanie się drogi i wysoką precyzję prowadzenia. Ponadto ALPHA-N optymalizuje osiągi 3-litrowego, sześciocylindrowego rzędowego silnika S58 biturbo, wykorzystując oprogramowanie silnika z nowego M2 CS.

Alpha-N_Corse_G87_bok auta

Do tego dochodzi jeszcze wyświetlacz danych sprawdzony przez CAN we wnętrzu zapewnia, że ​​pilot M2 zawsze ma pod ręką wszystkie ważne parametry silnika i jazdy.

Fot. Alpha-N

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Rumuński Batmobil, czyli mroczne BMW X5 M po tuningu

Firma Z-Performance wzięła na warsztat zarejestrowane w Rumunii BMW X5 M. Efektem jest samochód, który straszy posępnym wyglądem, bulgotem wydechu i dynamiką. Wszystko, co było można - z elementami dekoracyjnymi, logotypami marki, szybami, tylnymi lampami i kloszami świateł przeciwmgielnych przyciemniono. Jedyną przeciwwagą dla matowej okleiny karoserii są połyskujące rury wydechowe, dyfuzor i felgi. Wybór padł…

VW Corrado powraca! Oto nowy concept

Na tą wiadomość czekali fani Volkswagena. Już niedługo na ulicach zobaczymy następcę kultowego Corrado, a tymczasem VW pokazuje pojazd koncepcyjny. EDIT: To niestety Prima Aprillisowy żart. W 2020 roku pojawił się render, który oglądacie na zdjęciach, ale na komputerowej wizualizacji się skończyło. Póki co, VW nie ma w planach następcy modelu Corrado. Szkoda. Za mocno…