Uważana za najtańszą „terenówkę” Dacia Duster dzięki tuningowi firmy REDUST stała się jeszcze bardziej offroadowa.
REDUST „Offroad”, bo tak została nazwany nowy projekt niemieckiego tunera charakteryzuje pełne pokrycie nadwozia w kolorze oliwkowym, szeroka gamą dodatków stylizacyjnych i ulepszeń, zamontowanych zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz.
Stal i aluminium
Wyposażony standardowo w napęd na wszystkie koła, REDUST „Offroad” jest wyposażony w solidne stalowe zderzaki w matowej czerni z przodu i z tyłu. Aluminiowe progi pomagają pasażerom wsiąść i wysiąść, ponieważ zestaw podnoszący zwiększył prześwit Dustera o 30 mm na przedniej i 20 mm na tylnej osi.
Jeśli ten prześwit okaże się niewystarczający, wieloczęściowa aluminiowa osłona podwozia ochroni chłodnicę, miskę olejową, skrzynię biegów i inne elementy przed uszkodzeniem.
Żaden teren niestraszny
Poszerzone nadkola REDUST kryją 16-calowe matowo-czarne felgi aluminiowe REDUST do jazdy terenowej, wyposażone w opony terenowe o wymiarach 235/65R16. Dzięki nim Duster zachowuje przyczepność nawet na śliskich i żwirowych nawierzchniach.
Rustykalny wygląd terenowy jest dodatkowo podkreślony przez masywny wlot powietrza na masce, naklejki na bocznych szybach, światła przeciwmgielne LED w przednim fartuchu i aluminiowy bagażnik dachowy ze zintegrowanymi światłami roboczymi LED.
Dopasowany środek
Nie obeszło się bez zmian w środku. REDUST dopasował wygląd wnętrza za pomocą dywaników podłogowych, podnóżki i dywanika bagażnika ze wzorem kratki.
Więcej informacji na: www.redust.com i www.carpoint-nrw.de