Zglebić E24 z KW - TUNING - Trends Magazines

Zglebić E24 z KW – TUNING

Zawieszenie_KW_BMW_E24_tuning

Samochody sprzed lat miały znacznie większe prześwity od obecnych aut. Kto planuje przybliżenie ich karoserii do ziemi, często ma trudny orzech do zgryzienia. Problemy miłośników BMW serii 6 rozwiązało KW.

W ofercie firmy pojawiło się gwintowane zawieszenie Raab Variant 3, które KW Automotive opracowało we współpracy ze specjalizującym się w zabytkowych BMW Raab Classics.

Zawieszenie_KW_BMW_E24_tuning
Zawieszenie_KW_BMW_E24_tuning

„Gwint” do BMW E24 ma w specjalny sposób ustawione zawory przelewowe w amortyzatorach oraz sprężyny o twardości dopasowanej do charakterystyki nowoczesnych opon. Pozwoliło to na zminimalizowanie typowej dla tego modelu tendencji do nadsterowności. Zmodyfikowany rekin także znacznie lepiej od oryginału radzi sobie z tłumieniem nierówności.

Twórcy zawieszenia podkreślają, że jest ono odpowiedzią na potrzeby rynku. Kierowcy uwielbiają wygląd szóstki czy moc jej silników, jednak wielu z nich nie odpowiada archaiczne zachowanie auta na drodze. Problemy nasilały się, gdy właściciel próbował wyposażyć w felgi o większej średnicy czy szerokości od oryginalnych.

Zawieszenie_KW_BMW_E24_tuning
Zawieszenie_KW_BMW_E24_tuning

Kto nie będzie usatysfakcjonowany seryjnymi ustawieniami zawieszenia, może szukać ich na własną rękę. Kierowca ma do dyspozycji 16-stopniową regulację siły odbicia oraz możliwość wybrania jednego z 12 poziomów kompresji, jak również obniżenia w zakresie 40-60 mm względem serii.

Podobne

Modele VW Golf Mk3 VR6 widok z przodu

Przemyślany i gruntowny tuning Golfa Mk 3 ze swapem silnika

Pasją Karola – blacharza i lakiernika – jest tuning. Należy więc do grona szczęśliwców, których zawód ma wiele wspólnego z hobby. Po godzinach pracy w przydomowym garażu realizuje autorskie projekty. Jednym z nich jest widoczny na zdjęciach Golf trzeciej generacji z bardzo mocną jednostką napędową, w którym wprowadził  szereg przemyślanych modyfikacji. Auto pochodzi ze Stanów…

„Germańscy oprawcy” czyli BMW E36 316i kontra BMW E46 M3

Należące do Jakuba „Muska” Tatary E36 coupé nazywane jest Germańskim Oprawcą. Przydomek wywodzi się od internetowego komiksu. Podobnie jak wspomniany komiks, memem stał się filmik pokazujący upadek słynnego driftowozu z lawety i pochodzące z tego nagrania zdanie „Miota nim jak szatan”. Pierwszy Germański Oprawca został odbudowany tak, by nadal mógł jeździć bokiem, a jednocześnie nawiązywał…