Zglebić E24 z KW - TUNING - Trends Magazines

Zglebić E24 z KW – TUNING

Zawieszenie_KW_BMW_E24_tuning

Samochody sprzed lat miały znacznie większe prześwity od obecnych aut. Kto planuje przybliżenie ich karoserii do ziemi, często ma trudny orzech do zgryzienia. Problemy miłośników BMW serii 6 rozwiązało KW.

W ofercie firmy pojawiło się gwintowane zawieszenie Raab Variant 3, które KW Automotive opracowało we współpracy ze specjalizującym się w zabytkowych BMW Raab Classics.

Zawieszenie_KW_BMW_E24_tuning
Zawieszenie_KW_BMW_E24_tuning

„Gwint” do BMW E24 ma w specjalny sposób ustawione zawory przelewowe w amortyzatorach oraz sprężyny o twardości dopasowanej do charakterystyki nowoczesnych opon. Pozwoliło to na zminimalizowanie typowej dla tego modelu tendencji do nadsterowności. Zmodyfikowany rekin także znacznie lepiej od oryginału radzi sobie z tłumieniem nierówności.

Twórcy zawieszenia podkreślają, że jest ono odpowiedzią na potrzeby rynku. Kierowcy uwielbiają wygląd szóstki czy moc jej silników, jednak wielu z nich nie odpowiada archaiczne zachowanie auta na drodze. Problemy nasilały się, gdy właściciel próbował wyposażyć w felgi o większej średnicy czy szerokości od oryginalnych.

Zawieszenie_KW_BMW_E24_tuning
Zawieszenie_KW_BMW_E24_tuning

Kto nie będzie usatysfakcjonowany seryjnymi ustawieniami zawieszenia, może szukać ich na własną rękę. Kierowca ma do dyspozycji 16-stopniową regulację siły odbicia oraz możliwość wybrania jednego z 12 poziomów kompresji, jak również obniżenia w zakresie 40-60 mm względem serii.

Podobne

Wyścigowy klasyk BMW 2002ti

O właścicielach klasyków można powiedzieć, że z powodu kłopotów ze zdobywaniem części, do tego często drogich, i trudności z dostępem do wiedzy mają pod górkę. Jerzy Nowakowski, jeżdżący prezentowanym wyścigowym BMW 2002ti, ma pod górkę podwójnie. I sprawia mu to sporą przyjemność. Sportowa historia Jerzego zaczęła się w 2001 roku od startu za kierownicą Fiata…