Ile nowych stacji ładowania wprowadził Volkswagen? Ile to kosztuje? - Trends Magazines

Ile nowych stacji ładowania wprowadził Volkswagen? Ile to kosztuje?

CSS Combo

Aplikacja We Charge jest łącznikiem między kierowcą a Volkswagenem ID.3. Przy jej pomocy można nie tylko sprawdzić zasięg auta, zaprogramować optymalną temperaturę we wnętrzu samochodu, czy znaleźć najbliższą stację ładowania.

Za pośrednictwem aplikacji Volkswagena „We Charge”, klienci będą mogli w przyszłości korzystać z ponad 100.000 punktów ładowania w Europie – w dalszej perspektywie ma ich powstać 150.000. W ramach aplikacji „We Charge” swoje stacje ładowania udostępni nie tylko Greenaway, ale także sieć EV+, która już teraz ma na terenie Polski 60 stacji ładowania, a kolejne są w trakcie instalacji i uruchamiania.

CSS Combo

Trzy taryfy

W aplikacji można wykupić jedną z trzech taryf – Free, Go lub Plus. Taryfy są dopasowane do potrzeb różnych grup użytkowników. Podstawowa We Charge Free nie wymaga wnoszenia opłaty miesięcznej i zapewnia podstawowy serwis z wykorzystaniem tylko jednej karty. Ta taryfa jest przeznaczona przede wszystkim dla kierowców aut elektrycznych, którzy rzadko korzystają z publicznych stacji ładowania.

We Charge Go

Taryfa We Charge Go oferuje korzystniejsze ceny za każde pojedyncze ładowanie akumulatora i jest szczególnie atrakcyjna dla kierowców, którzy regularnie ładują akumulator samochodu elektrycznego na ogólnodostępnych stacjach. We Charge Plus to z kolei taryfa dla tych wszystkich, którzy dużo podróżują – dzięki niej, np. na stacjach IONITY w Niemczech zapłacą oni tylko 30 eurocentów za 1 kWh. Ci kierowcy będą mogli korzystać z europejskich stacji szybkiego ładowania na bardzo korzystnych warunkach. 

Bezpłatne zasilanie przez rok

Wszyscy, którzy zdecydują się na zakup ID.3 1ST otrzymają rok bezpłatnego zasilania samochodu energią elektryczną do 2.000 kWh lub do wartości 2.780 zł. Oferta dotyczy wszystkich publicznych stacji ładowania, na których działa aplikacja We Charge Volkswagena oraz w europejskiej sieci stacji IONITY.

Podobne

BMW 507 roadster render Abimelec Design

Niech ktoś zbuduje tego roadstera BMW, bo jest piękny!

BMW 507 to jedno z najwybitniejszych dzieł BMW wszech czasów. Niestety ten klasyczny roadster okazał się zbyt drogi i nie odniósł komercyjnego sukcesu. Dzięki temu egzemplarze, które przetrwały do dziś, są sprzedawane za miliony dolarów i zasilają szeregi najwybitniejszych kolekcji samochodów. Kto odważyłby się przerobić takie cacko? Abimelec Design Odpowiadając na pytanie z poprzedniego akapitu…

Fabryka BMW w Spartanburgu

Pralki dawcą części dla samochodów?

W sieci pojawiła się informacja, że producenci aut mieliby rzekomo kupować sprzęt elektryczny, jak chociażby pralki, aby pozyskać z nich półprzewodniki do produkcji samochodów. Informacje potwierdza prezes ASML - korporacji produkującej elektronikę.  Ta nietypowa informacja pojawiła się w serwisie autoevolution.com, który powołał się na wypowiedź prezesa firmy ASML - Petera Wennika. Ten z kolei twierdził,…